Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelukeinoja joilla tuntemasi toksinen ihminen siirtää/välttää vastuun?

Vierailija
01.01.2023 |

Esimerkiksi reagoiko kääntämällä asian suoraan sinuun, eikä aiheeseen esim. "Mikä sinua vaivaa (kun kysyt tuollaisia)?"

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan: jos toksinen tyyppi ei pysty provosoimaan, hän kylmästi alkaa valehdella.

Esim. alkaa väittää ympäriinsä että irvistelet hänelle, tai että olet epäystävällinen.

Sellaisella ei ole omaatuntoa, joten hän huijaa sen minkä ehtii.

Sama kokemus.

Vaikka on muuten täysin mielikuvitukseton ja tunne-elämältään käsittämättömän pinnallinen niin sen verran löytyy AINA mielikuvitusta että alkaa nimenomaan valehdella että olet taas syypää johonkin.

Vierailija
22/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan: jos toksinen tyyppi ei pysty provosoimaan, hän kylmästi alkaa valehdella.

Esim. alkaa väittää ympäriinsä että irvistelet hänelle, tai että olet epäystävällinen.

Sellaisella ei ole omaatuntoa, joten hän huijaa sen minkä ehtii.

Toinen esittää järkevän vasta-argumentin. Toksinen ihminen selittää, että sinulla meni tunteisiin, oletpa nyt kiihtynyt, vaikka olet aivan rauhallisesti selittänyt kantasi.

Eli noin 100% palstan trolleistakin tekee tuota samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näkee miten toksinen feministihallituksemme estää surutta tietyt aiheet ja niiden kommentoinnin kokonaan. Eli sensurointi. Asiathan on tuon logiikan mielestä jotenkin ja vastaan ei pääse sanomaan mitenkään joten voidaan leikkiä että kaikki on äärimmäisen tyytyväisiä tehtyihin päätöksiin kun kritiikkiä ei kuulu.

Aika vainoharhaista luulla, että hallitus täällä sensuroi. Lääkkeet kannattaa ottaa, kun ne on määrätty.

Kuitenkin katsoit parhaaksi sensuroida edellisen vastaukseni tähän kommenttiisi joten se siitä "vainoharhasta". Todistit itse että olen oikeassa. 

Vierailija
24/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näkee miten toksinen feministihallituksemme estää surutta tietyt aiheet ja niiden kommentoinnin kokonaan. Eli sensurointi. Asiathan on tuon logiikan mielestä jotenkin ja vastaan ei pääse sanomaan mitenkään joten voidaan leikkiä että kaikki on äärimmäisen tyytyväisiä tehtyihin päätöksiin kun kritiikkiä ei kuulu.

Aika vainoharhaista luulla, että hallitus täällä sensuroi. Lääkkeet kannattaa ottaa, kun ne on määrätty.

Kuitenkin katsoit parhaaksi sensuroida edellisen vastaukseni tähän kommenttiisi joten se siitä "vainoharhasta". Todistit itse että olen oikeassa. 

En tehnyt tekstistäsi ilmoitusta, enkä tiedä kuka teki. Ehkä moderaattori poisti sen siksi, että syyttelit heitä hallituksen masinoimasta sensuurista.

Hanki apua. Oikeasti.

Vierailija
25/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttää ja kääntää kaikki toisen syyksi. Jos joskus huomaa, että itsessä syytä, kierii itsesäälissä huomiota hakien tai ottaa erokortin esiin tai ryhtyy aggressiiviseksi. Niin tai näin, ainoa tapa varmaan ottaa välimatkaa joksikin aikaa.

Vierailija
26/27 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sellaista, että jotkut myrkylliset tyypit saavat itsen käyttäytymään ja toimimaan epävarmasti, ikäänkuin heidän ikävä ja inhottava asenteensa, että olen "tyhmä, vajaa ja idiootti" on itsensä toteuttava, mikään mitä teen ei ole oikein, tunnen itseni epävarmaksi ja tapahtuu typeriä virheitä mitä en muuten tekisi, mutta se myrkyllisen ihmisen painostava kyttäys, jatkuva arvostelu ja suoranainen vttuilu hermostuttaa niin että mikään ei onnistu, tulee ihan sellainen stressihiki.

Vierailija
27/27 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nostat esiin ongelmia, vastaavat kysymällä, että näinkö minä mielestäsi teen?