Alkoi 11. Vuosi ilman tupakkia!
En olisi lyönyt itteni puolesta vetoa, ennen meni melkein aski päivässä.
Kerrankin itteltäni joku onnistunut uudenvuodenlupaus.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Joko tupakki aski maksaa 10€? On se aikamoinen summa mikä menee jos askin kiskaisee päivässä. tuleeko sittä yhteensä 3652,50€
Uusimmassa Clerksin mukaan tupakka-aski maksaa Nykissä 11 dollaria eli samaa luokkaa kuin Suomessa.
Vieläkö sitä pitää laskea? Sama antaa periksi jos vielä tekee mieli
Kovasti näyttää tupakka vielä vaivaavan, kun noin tarkkaan muistat kuluneen ajan.
Juurikin tuo: itse yritin lakkoa ja se alkoikin ihan kohtalaisesti. Pari kaveria alkoi sitten tuputtamaan: "tulehan tupakalle sinäkin, panehan palamaan, minä tarjoan". Kumma kun eivät tarjonneet silloin, kun itse poltin!
Lopettivat sitten itse ja alkoivat "moralisoimaan". No, eivätpä ole enää kavereita.
Mulla vajaa vuosi. Joskus tekee mieli hitosti tupakkaa ja pari repsahdustakin on tapahtunut. Sätkääkin käärin jossain vaiheessa kun oli halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän itse nyt jättää tupakan. Vaikeaa tulee olemaan, olen polttanut teinistä asti.
Kyllä se onnistuu aloitin teininä ja lopetin noin 45 v.
Isäni oli aloittanut 12-vuotiaana, 60-vuotispäivänä sanoi että tupakat on loppu ja lisää ei haeta.
Äitini nauroi epäuskoisena, mutta se sana piti. Isä alkoi tosin syödä kurkkupastilleja mutta sekin jäi ajan mittaan.
Minä lopetin huhtikuussa 2012 enkä ole polttanut sen jälkeen.
Itsellä vasta viides, mutta positiivista ettei ole tehnyt mieli tupakkaa viimeksi ties koska.