Alkoi 11. Vuosi ilman tupakkia!
En olisi lyönyt itteni puolesta vetoa, ennen meni melkein aski päivässä.
Kerrankin itteltäni joku onnistunut uudenvuodenlupaus.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän itse nyt jättää tupakan. Vaikeaa tulee olemaan, olen polttanut teinistä asti.
Mulla oli sama. Monta kertaa aiemmin yritin mutta silloin tuloksetta. Käytin stumppi.fi keskusteluja, aivopesin itseäni lukemalla allen carrin kirjaa ja kärsin masennuksestakin muutaman röökittömän kuukauden jälkeen. Välillä tuntui että parhaan kaverin olisin menettänyt. Kyllä ne ajatukset siitä sitten muovutui. Hoin ittelleni etten halua polttaa enkä tarvi tupakkia. Tsemppiä 💪
Mieliteot voi jatkua vuosiakin. Olen vuosia polttanut silloin tällöin ja lopulta vain ryypätessä. Nyt alkaa tupakka unohtua myös alkoholia juodessa. Viimeksi ei mennyt yhtään.
En oo tajunnut mikä hieno juttu siinä on, että vielä 11 vuoden jälkeen joku laskee, kauanko on ollut ilman jotain.
Alkoholinkäytän lopettaneista osa myös. Jotkut laskee päiviä , " 1200 päivää juomatta " jne.
Eikö voi vain lopettaa ja jatkaa muun sisällön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En oo tajunnut mikä hieno juttu siinä on, että vielä 11 vuoden jälkeen joku laskee, kauanko on ollut ilman jotain.
Alkoholinkäytän lopettaneista osa myös. Jotkut laskee päiviä , " 1200 päivää juomatta " jne.
Et varmastikaan ole koskaan itse päässyt eroon addiktiosta, etkä pienessä mielessäsi ymmärrä että koko loppuelämä on riski sortua uudelleen?
Mene roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmastikaan ole koskaan itse päässyt eroon addiktiosta, etkä pienessä mielessäsi ymmärrä että koko loppuelämä on riski sortua uudelleen?
Mene roskiin.
Päinvastoin. Olen lopettanut monta ainetta. Ajattelen, että tuollainen laskeminen enemmänkin pitää kiinni addiktiossa.
Rööki on sellanen juttu, kun sen lopettaaa, niin ei ole muka mitään tekemistä.
Terv ex-tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään laskuria ole, että olen ollut polttamatta 8 vuotta 4 kk 2pv ja 8 tuntia. Mutta tuuletan kyllä kun sain kympin täyteen! Helppo muistaa tämä vuodenvaihde. Ap
Minulla alkoi 61 vuosi ilman tupakkaa.
Suurinpiirtein sama täällä. Hyvä me.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän itse nyt jättää tupakan. Vaikeaa tulee olemaan, olen polttanut teinistä asti.
Kyllä se onnistuu aloitin teininä ja lopetin noin 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v¤ttu siinä on että jos jollakin on ilonaihe niin se on lytättävä? Miksi ei vaan voi jatkaa matkaa ja olla hiljaa?
Minulla isä kiskoi 45v punaista North State mutta niin vain jäi nortti pois, motivaatio tähän oli sydäninfarkti ja sen seurauksena pari ohitusta. Joten kun motivaatio on kohdalla niin kyllä siinä on hyvä mahdollisuus onnistua.
Mun vuosi alkoi ilman vauva.fi:tä. Ei enää koskaan.
Onneksi olkoon ap!
Itselläni alkoi 33 vuosi ilman tupakkia. Siihen paikkaan jäi kun aloin odottaa tytärtäni. Tytär täyttää elokuussa sen 33, äiti 55.
Moni tuttavani lopetti tupakoinin kun tupakkalaki kiristyi. Hakivat terveyskeskus lääkäriltä 3 kk.SV-lääke reseptin.Jossa otetaan lääke ja saa todella tupakoida.Tupakka jää itsestään pois! Mutta se läkekuri on syötävä loppuun asti. Heillä on terveys kohentunut hyvin. Rahaa säästyy lomamatkoihin ulkomaille.Kuin heillä iho ym ulkonaiset ominaisuudet parantuneet.Eivät haise pahalle ! Tupakoitsijat haisevat, lumisateella ,vesisatella.Märät kosteat vaatteet Metrossa/ pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttavani lopetti tupakoinin kun tupakkalaki kiristyi. Hakivat terveyskeskus lääkäriltä 3 kk.SV-lääke reseptin.Jossa otetaan lääke ja saa todella tupakoida.Tupakka jää itsestään pois! Mutta se läkekuri on syötävä loppuun asti. Heillä on terveys kohentunut hyvin. Rahaa säästyy lomamatkoihin ulkomaille.Kuin heillä iho ym ulkonaiset ominaisuudet parantuneet.Eivät haise pahalle ! Tupakoitsijat haisevat, lumisateella ,vesisatella.Märät kosteat vaatteet Metrossa/ pussissa.
Varenikliini, bupropioni, l-kysteiini ?
Sontasankari.
Okeat sankarit eivät aloita.
Joko tupakki aski maksaa 10€? On se aikamoinen summa mikä menee jos askin kiskaisee päivässä. tuleeko sittä yhteensä 3652,50€
Vierailija kirjoitti:
Sontasankari.
Okeat sankarit eivät aloita.
Ethän sä voi tota tietää, kun et ole kokenut.