Uudenvuodenlupaukset vuodelle 2023 (ja kaikki muu aiheeseen liittyvä keskustelu)
Mikä tai mitkä ovat sinun omia uudenvuodenlupauksiasi? Tai ellet aio tehdä lupausta, mikä kuitenkin VOISI olla lupauksesi? Entä mitä mieltä olet muiden lupauksista? Mitä muita ajatuksia uudenvuodenlupaukset sinussa herättävät?
Kommentit (79)
Lupaan lähettää dickpickin mun ensi vuoden ekalle deitille, tänä vuonna deiteilleni en lähettäny kuin yhden dickpickin vastalahjaksi koska se lähetti mulle tisseistään kuvan.
Aion heilauttaa vaa an alle sadan kilon
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö kehonpositiivisuus saa riittää?
Olen miettinyt että uskaltaisinkohan tehda lupauksen että en kiroile vuonna 2023. Ehka se on minulta liikaa luvattu. Aina tulee eteen tilanteita etta paasee suusta lipsahtamaan joku pieni kirosana. Mutta mites on, onnistuisiko tama teilta muilta?
Lupaan että lupaan olla lupaamatta mitään ensi vuonna
Vierailija kirjoitti:
Lupaan että lupaan olla lupaamatta mitään ensi vuonna
Vuonna 2023 et siis voi enää luvata samaa seuraavalle vuodelle, eli että lupaat olla lupaamatta mitään vuonna 2024.
Miten voi olla näin ankeita lupauksia!
Lupaan tehdä rikosilmoituksen JOKAISESTA miehestä, joka ei noudata tammikuussa voimaan astuvia uusia lakeja.
Miehet ovat kohdelleet naisia väärin tarpeeksi pitkään. Ensi vuonna me kostamme!
Lupaan lukea vähintään 30 uutta kirjaa (mangaa) vuonna '23. M34
Vierailija kirjoitti:
Lupaan lukea hyllynlämmitäjäkirjat 5 kpl pois hyllyä lämmittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä alle 70 kilon.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan säästää hieman lisää rahaa pahan päivän varalle.
Sama. Jos vaikka 3000 euroa saisi. Monelle pikkusumma mutta minulle iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan haukkua naisia palstalla joka ikisenä 365 päivänä. Lopetan vasta kun joko a] saan pillua, b] palsta suljetaan tai c] kuolen.
ok i*cel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan lukea hyllynlämmitäjäkirjat 5 kpl pois hyllyä lämmittämästä.
Tuttu tunne. Välillä tulee ostettua kirjoja ihan vain sen takia, kun niitä ilmestyy englantilaisella käännöksellä. Sitten ne vain jää lukematta, kun joko on jo lukenut japaniksi tai sitten ei ole sitä aikaa. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alle 70 kilon.
Minä alle 60 kilon.
Lupaan käyttää VÄHEMMÄN SOMEA!!!!
Asetan tavoitteeksi vuodelle 2023 erota vihdoin ja viimein nykyisestä miehestäni, joka on muuttunut vuosien saatossa täydeksi törpöksi!
Olisiko onlyfans mallin ura hyvä harrastus? Siitä saisit taskurahaakin.