Uudenvuodenlupaukset vuodelle 2023 (ja kaikki muu aiheeseen liittyvä keskustelu)
Mikä tai mitkä ovat sinun omia uudenvuodenlupauksiasi? Tai ellet aio tehdä lupausta, mikä kuitenkin VOISI olla lupauksesi? Entä mitä mieltä olet muiden lupauksista? Mitä muita ajatuksia uudenvuodenlupaukset sinussa herättävät?
Kommentit (79)
Lupaan, että en todellakaan aio pelastaa yhtään kilttiä miestä (kuten täällä kilttimieshullu toivoi naisten tekevän), koska:
a) kenenkään pelastaminen ei ole minun tai muidenkaan naisten velvollisuus,
b) kiltit miehet eivät ole oikeasti kilttejä.
Lupaan, että ensi vuonna teen ennen vuodenvaihdetta kaikkeni sen eteen, että pysyisin uutena vuotena terveenä, enkä joutuisi "juhlimaan" vuoden vaihtumista kotona sairaana, kuten nyt tänä vuonna.
Joku teki aloituksen, että aikoo saada vuonna 2023 tyttöystävän. Onnea yritykseen!
Joku oli täällä palstalla luvannut, että ei aio ostaa uusia vaatteita koko vuonna. Onnea siihenkin yritykseen! Toivottavasti onnistuu!
Ostin museokortin, joten aion käydä museoissa niin paljon kuin ehdin!
Minäkin voisin luvata vaikkapa mennä vuonna 2023 taas thai-hierontaan, kuten joku toinenkin oli aloituksessaan luvannut. Tai no hän oli luvannut kokeilla kyseistä hierontaa, itse olen jo sitä kokeillut, ja voisin mennä uudestaankin, mielellään joka kuukausi. Ja siis siihen ihan oikeaan thai-hierontaan, ei mihinkään likaiseen "happy ending" thai-hierontaan!
Yritän olla ystävällisempi ja rakastaa läheisiä vielä enemmän. Ja olla kiitollinen kaikesta mitä minulla on!
Lupaan, että en osallistu yhteenkään painonpudotushaasteeseen, vaan pidän yllä kehopositiivisuutta koko ensi vuoden ajan, alusta loppuun saakka.
minä lupaan, etten ole ystävällinen kenellekkään paitsi omalle ukolle, en auta ketään missään asiassa, halveksin muita ihmisiä ja arvostelen niiden ulkonäköä ja älyä isoon ääneen jokapaikassa. alan laittaa muiden ostoskärryihin ylimääräisiä tavaroita, tönin ja kampitan itseäni pienempiä hyypiöitä ja heitän keltaista lunta naamalle. en siis muuta tapojani.
Lupaan katsoa vähemmän huonoja sarjoja ja lukea enemmän laadukkaita kirjoja!
En hanki itselleni burn outia! Lupaan (sormet ristissä selän takana)!
Toivon, että ensi vuonna löydän merkityksen elämääni. Toivon, että löydän turvallisia ihmisiä ympärilleni. Toivon, että ensi vuonna pysyn terveenä ja aktiivisenä. Tovin, että ensi vuonna pääsen muuttamaan takaisin Suomeen. Toivon että tunnen oloni paremmaksi. Toivon, että saan ja löydän itselleni turvallisen sylin, jonne painaa pääni. Toivon, että isoimmat kysymykset ratkeavat ja saan helpotusta ahdistukseeni.
Toivon, että löydän työn, missä saam 3000 e kk ennen veroja ja työ on sellainen jonne menen mielelläni maanantaisin.
Hakuan myös löytää sisäisen vahvuuteni ja uusia ystäviä
Lupaan tehdä taas ensi vuonnakin erittäin paljon turhia lupauksia, joita en kuitenkaan pysty pitämään!
Hyvää uutta vuotta kaikille !!!
En mene yhteenkään tilaisuuteen jossa nolo Erika Vikman osallisena. (Tämä lupaus helppo pitää, sillä ei olisi tullut mieleenkään edellisenä vuonnakaan.)
Lupaan unelmoida asioista, joiden saavuttaminen tuntuu tällä hetkellä liian kaukaiselta tavoitteelta.