Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off jos mies ei halua mennä kahvilaan, jossa kahvi maksaa 6€?

Vierailija
30.12.2022 |

Ja ehdottaa naiselle, että kävellään eteenpäin kunnes tulee vastaan kahvila, jossa kahvi maksaa korkeintaan 2€.

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse kahvin hinnastavai siitä minkälaiseen paikkaan haluaamennä? Ainkaan itse en halua mennä paikkaan, jossa pitää pönöttää eikä voi olla oma rento itsensä. Miksi pitäisi mennä paikkaan, josta ei pidä. Jos toinen haluaa ehdottomasti paikaan ,jossa on kuuden euron kahvi ja toinen ei halua, niin eikö se ole selvä merkki, ettei kannata jatkaa eteenpäin pitemmälle tai jos jatkaa, niin jatkossakin tulee olemaan samanlaista yhteensopimista joka asiassa.

Vierailija
82/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURN OFF sulla on housuissas kun jaksat jauhaa turn off turn off! Lopeta Jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa itse ylihintaiset kahvinne ja antakaa miehen mennä mihin haluaa.

Vierailija
84/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kyse kahvin hinnastavai siitä minkälaiseen paikkaan haluaamennä? Ainkaan itse en halua mennä paikkaan, jossa pitää pönöttää eikä voi olla oma rento itsensä. Miksi pitäisi mennä paikkaan, josta ei pidä. Jos toinen haluaa ehdottomasti paikaan ,jossa on kuuden euron kahvi ja toinen ei halua, niin eikö se ole selvä merkki, ettei kannata jatkaa eteenpäin pitemmälle tai jos jatkaa, niin jatkossakin tulee olemaan samanlaista yhteensopimista joka asiassa.

Mitä jos tilanne on sellainen missä nainen haluaa mennä kalliiseen kahvilaan miehen rahoilla, mutta omilla rahoilla ei ikinä menisi?

Vierailija
85/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ehdoton turn off jos treffeillä muutaman euron kahvi on liikaa. Maksoi kukin omansa tai ei. Kertoo pihistä luonteesta. Eihän sitä sellaisissa tarvitse jatkuvasti ravata mutta jos kerran vasta tapailuja aloitetaan....

Vierailija
86/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä maksaa kuutta euroa kahvista. Kahvilat ovat muutenkin usein meluisia ja hälyisiä paikkoja, joten ei niissä istuksemisesta juuri nautintoa saa.

Niin? Eli jos treffeillä käy ilmi, että toinen viihtyy kahviloissa ja toinen ei, niin eikö ole vain hyvä juttu jo siinä vaiheessa miettiä, onko paljon muitakin sellaisia asioita, joissa ollaan eriiaisia.

Vierailija
87/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tilanne on sellainen missä nainen haluaa mennä kalliiseen kahvilaan miehen rahoilla, mutta omilla rahoilla ei ikinä menisi?

Kertoo riittävästi naisesta. Ei jatkoon.

Vierailija
88/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies osaa ihan itse vetää siitä johtopäärökset?

Vierailija
89/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä valitset kahvilan, sinä myös maksat.

Vierailija
90/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiskahvit on yleensä 6e.

Kupista tavallista kahvia et maksaisi kuutta euroa mutta isosta lattesta voisi hyvinkin maksaa. Olisi vähän turn Off alkaa ekoilla treffeillä kitsastelemaan. Oletuksena on että molemmat maksavat omansa.

Vierailija
91/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä maksaa kuutta euroa kahvista. Kahvilat ovat muutenkin usein meluisia ja hälyisiä paikkoja, joten ei niissä istuksemisesta juuri nautintoa saa.

Niin? Eli jos treffeillä käy ilmi, että toinen viihtyy kahviloissa ja toinen ei, niin eikö ole vain hyvä juttu jo siinä vaiheessa miettiä, onko paljon muitakin sellaisia asioita, joissa ollaan eriiaisia.

Totta kai kannattaa miettiä. Nainen voi alkaa sitten etsiä uutta miestä, joka suostuu maksamaan kummankin ylihintaiset sumpit trendikahvilassa.

Vierailija
92/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on melkein aina treffeillä tällainen. Kyllä kaikki haluavat kalliiseen paikkaan jos itse ei tarvitse maksaa.

Vierailija
93/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä ei voinut ikinä ostaa MITÄÄN kahvia kahvilasta. Koska kotonakin voi keittää (vaikka oltaisiin oltu reissussa missä tätä mahdollisuutta ei ole). Ainoa "ravintola" missä suostui syömään oli halvimmat kebab -paikat ja sinnekkin otti oman juoman mukaan.

Nykyään pysyn mahdollisimman kaukana piheistä ihmisistä.

Oletko koskaan miettinyt kuinka paljon säästää vuodessa rahaa jos jättää kahvilareissut kokonaan väliin ja käyttää ne säästyneet rahat johonkin järkevämpään?

Järkevintä on etsiä kumppani, jonka kanssa nauttii samoista asioista, eikä yrittää muuttaa jotain tuntematonta mieleisekseen.

Et sitten vastannut toisen esittämään kysymykseen. Oletko sitten todella rikas vai tyyppi joka ei halua nähdä omassa käyttäytymisessään mitään vikaa, kun vastaat tuollein?

Ei ollut minun eli exästään kertoneen kommentti tuo äskeinen. Luuletko, että keskustelupalstalla vaan yksi ihminen vastailee viesteihin?

Mutta vastauksena nyt: Mihin järkevämpään? Mun mielestä järkevää on käyttää rahaa asioihin joista oikeasti nauttii, mun tapauksessa esim. matkustamiseen ja ulkona syömiseen. Kahviloihin ei tosin ole varmaan paria kymppiä enempää viimeisen vuoden aikana edes mennyt.

Aika helposti siinä olettaa olevan sama ihminen, jos kysymys ollaan esitetty tietylle ihmiselle.

Tietysti jokainen saa käyttää rahojansa miten haluaa, mutta onko sitä huomioitu mitä kaikkea muutakin sillä samalla rahalla saa?

Säästelemällä kun voisi saada jotain suurempaa kokemusta.

Vierailija
94/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvät treffit, kun kumpikin on eri paikassa.

Vierailija
95/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on melkein aina treffeillä tällainen. Kyllä kaikki haluavat kalliiseen paikkaan jos itse ei tarvitse maksaa.

Ei siinä ole välttämättä kyse rahasta vaan siitä että on juhlavampaa ja romanttisempaa käydä kahvilla viihtyisässä paikassa kuin abc:n linjastolla lapsiperheiden mölytessä ympärillä.

Vierailija
96/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvät treffit, kun kumpikin on eri paikassa.

Miksei voi mennä jomman kumman kotiin juomaan kahvit?

Vierailija
97/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole välttämättä kyse rahasta vaan siitä että on juhlavampaa ja romanttisempaa käydä kahvilla viihtyisässä paikassa kuin abc:n linjastolla lapsiperheiden mölytessä ympärillä.

Valitettavasti ne mölyävät lapsiperheet änkevät niihin kahviloihinkin. Kaikkiin paikkoihin on Suomessa vapaa pääsy.

Vierailija
98/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian kallis. Tukholman hienoimmassa Grand Hotellissa maksaa latte 48 kruunua ,sisältyy minttusuklaapala. 

Vierailija
99/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en suostu maksamaan enkö tarjouttamaan näin kallista kahvia. Ajatella että kahvi maksaa yhtä paljon kuin yksi olut tai lasi viiniä . Ei se ole mikään vaihtoehto mutta vertauksena. 

Vierailija
100/259 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla noin kallista kahvia, menkää ärrälle vetämään sumpit. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi