Miksi parveketupakoijanaiset ovat usein kyykyssä puhelin toisessa ja rööki toisessa kädessä
Kommentit (19)
Yhdellä naisella oli villakissapipo päässä ja tuli tupakan kanssa alaovelle. Saattaa olla se yksi parveketupakoitsija joka piinaa talossa. :/
Kyykkyasentohan on ihmiselle paras istuma-asento.
Pissikset kyykyssä? No mitäs luulet. Soittavat puhelimella, että voisko joku tuoda tänne veskipaperii.
Onko parvekkeen kaide lasia vai miten näet, jos joku on parvekkeella kyykyssä?
Minusta on huvittava seurata vanhempia naisia miten antaumuksella polttavat. Hymy alkaa tulla kasvoille,kun saa tupakkaa.
Onko sun oma elämä noin tylsää, kun pitää repiä juttua toisten tupakkahetkestäkin? Ootko työtön??
Kyllä niidenkin polvet vielä kipeytyy eikä onnistu slaavikyykky.
Tupakoitsijat on alinta lajia saastaa. Eivät tajua että se löyhkä leviää talossa.
Mä oon useasti kyykyssä kun en viitsi istua kylmälle tuolille ja kyykkyyn ei muuten joka naapuri pääse. Joo ja tietty kännykkää luen samalla mm tätä palstaa ja naureskelen tällekin jutulle et eikö ihmisillä ole elämää.
Kyykyssä, takki auki ja kylmästä kankeat sormet näpräämässä kännykkää.
Näen tästä suoraan taloyhtiön tupakkapaikalle ja huvittaa katsoa sitä taiteilua kahvimukin, tupakan ja kännykän kanssa. Välillä kajahtaa "voi vi""uu!" kun tuhkat on sylissä tai kahvit näytöllä.
En oo huomannu. Itse istun mukavasti tuolissa tai seison, ei kännykkää.
Meillä teinit alkoivat yhdessä vaiheessa naureskelemaan jotain "kyykkyrööki" -juttua. Ihmettelin sitä aikani, kunnes tajusin, että tosiaan, nykyään moni ihminen polttaa tupakkaa kyykyssä istuen.
Nykyään minua alkaa joka kerta naurattaa, kun näen tuollaisen "kyykyröökin"... :DDD
Ai että! Ihan vaan siksi, että sulla AP olisi elämässäsi edes jotain mille nauraa. Ankeaa taitaa muuten olla, kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja pukemaan edes takkia päälle kun röökinhimo iskee puolen tunnin välein. Ja somessahan ne roikkuvat koko ajan.
Hyvinpä tiedät tupakoitsijoiden tavat. Olet siis itsekin aikamoinen korsteeni.
Ovat laiskoja pukemaan edes takkia päälle kun röökinhimo iskee puolen tunnin välein. Ja somessahan ne roikkuvat koko ajan.