Onko turn off jos mies ei halua mennä kahvilaan, jossa kahvi maksaa 6€?
Ja ehdottaa naiselle, että kävellään eteenpäin kunnes tulee vastaan kahvila, jossa kahvi maksaa korkeintaan 2€.
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies. Pihit ihmiset on lokkeja, jotka pyrkii aina hyötymään toisista ihmisistä.
Sanoisin miehelle, että ei mennä mihinkään tai minä tilaan itselleni kahvi, ota sinä vesilasi.
Ai että pihi, jos ei halua maksaa
12 euroa pelkästä kahvin ryystämisestä jossain paikassa.Tuo 12 € ja vähän päälle, on jo yhden lounaan hinta, lounas buffetissa.
Kai sitä nyt mieluummin syö molemmat sellaisen, silloinhan ei koko päivänä tarvitse laittaa ruokaa kotona.
Ja molemmat syövät lounaansa, sen itse maksamalla.
Ihanan romanttista käydä jonkun kanssa lounaalla, joka mättää kupunsa niin täyteen ettei tartte loppupäivänä syödä kotona. Ihan on tyyliä kuin vikinglinen buffetissa.
Kysy siltä että mitä jos mentäis kaljalle, se ei maksa kuin pari euroo tuon päälle?
Se kertoo miehestä paljon.
Ja kahvin hinnan ihmettelijöille, joku erikoiskahvi maksaa helpolla tuon 6€, monesti enemmänkin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies. Pihit ihmiset on lokkeja, jotka pyrkii aina hyötymään toisista ihmisistä.
Sanoisin miehelle, että ei mennä mihinkään tai minä tilaan itselleni kahvi, ota sinä vesilasi.
Ai että pihi, jos ei halua maksaa
12 euroa pelkästä kahvin ryystämisestä jossain paikassa.Tuo 12 € ja vähän päälle, on jo yhden lounaan hinta, lounas buffetissa.
Kai sitä nyt mieluummin syö molemmat sellaisen, silloinhan ei koko päivänä tarvitse laittaa ruokaa kotona.
Ja molemmat syövät lounaansa, sen itse maksamalla.Ihanan romanttista käydä jonkun kanssa lounaalla, joka mättää kupunsa niin täyteen ettei tartte loppupäivänä syödä kotona. Ihan on tyyliä kuin vikinglinen buffetissa.
Outo käsitys kylläisyydestä, vatsa ähky täys :)
Jotkut ei vain tajua, että kylläisyys ei riipu ruuan määrästä, vaan sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästeliäs mies. Ei maksa turhasta. Mutta missä on noin kallista? Kämpissä vai?
Unioninkadulla maksoi kahvi 6€.
Saman kadun varrella on kätevästi myös Unicafe, vie daamit jatkossa sinne.
Tuossahan saa kävellä 2000-luvulle saakka.
En mene kahvilaan, missä suodatinkahvi maksaa 6 euroa, en edes Helsingissä. Minulla on kyllä mies, mutta kuvittelen tilannetta että olisin treffailemassa. En haluaisi niin tuhlailevaa miestä. Erikoikahvista voin pari kertaa vuodessa maksaakin tuon verran, suodatinkahvista, en ikinä. Kolme euroa muualla, 3,50 Helsingissä on raja.
On. Itse en juo kahvia, enkä odota kenenkään mitään tarjoavan, mutta minusta tuo on aika pikkusumma. Minusta kyllä täysin ilmainen treffi olisi ihan ok, kunnon kävely olisi kiva. Mutta kahden euron kahvin etsiminen se olisi jotenkin tosi ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kahvi maksa kuutta euroa. Muuten hyvä yritys.
Helsingin keskustassa on kahviloita, jossa kahvi maksaa 6€.
Siis suodatinkahvi? En usko. Mainitse paikka.
No eiköhän tossa makseta miljööstä, jossa kahvi nautitaan. Minusta kivassa kahvilassa on kiva istua ja jutella. Käyn ehkä kahdesti vuodessa tollaisessessa kahvilassa, vaikka olen tosi tarkka rahasta.
Aika karua olisi jossain huoltsikalla istua kahvilla, koska toinen ei ole valmis yhtään panostamaan. Aika ankeaa tollaisen kanssa olisi aikaa viettää pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskustassa on kahviloita, jossa kahvi maksaa 6€.
Siis suodatinkahvi? En usko. Mainitse paikka.
Unioninkadulla Espan ja Tuomiokirkon välillä. Pieni paikka, jossa keskikokoinen suodatinkahvikuppi maksoi 6€.
No treffit on tietysti vähän eri asia kuin se, että saa kahvia, kun kahvihammasta kolottaa... Miljööstä olen treffiseuran ja oman viihtyvyyden vuoksi valmis maksamaan, mutta en kahvista. Eli jos treffiseura on miellyttävää ja haluaisin oikeasti tutustua häneen, ei hinnalla olisi merkitystä kovin suuresti. Missä tahansa kuppilassa/"Esson baarissa" en maksaisi kahvista 2 euroakaan. Ja kyllä mun vaimo tietää, että mulle hinta-laatusuhde on kokonaisuus, jossa ei kyse ole pelkän tuotteen hinnasta, eikä pidä mua pihinä, jos pidän 2€ huoltsikkakahvia kalliina, mutta ei myöskään tuhlarina, kun pidän 5€ (erikois)kahvia hyvässä seurassa ja ympäristössä edullisena..
.
Pihi, älä ota tätä. Vuosien kokemuksella ja tajusin lähteä..nyt parempi. Niinkuin muut sano se tulee lokkeilemaan ja kun sitten ehdotat vastaan tuloa(hetken sua pankkikorttina käyttäneenä)niin et tuu saamaan.
Jos itse olisin mies ja treffeillä niin kyllä todellakin tarjoisin naiselleni millaisen kahvin hän ikinä haluaa, ihan sama mitä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut kissakahvilassa Helsingissä, jossa kaksi cappuccinoa ja kaksi pientä suklaakakun palasta maksoi yhteensä 30€. Hintaan sisältyi 5€ pääsymaksu kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tossa makseta miljööstä, jossa kahvi nautitaan. Minusta kivassa kahvilassa on kiva istua ja jutella. Käyn ehkä kahdesti vuodessa tollaisessessa kahvilassa, vaikka olen tosi tarkka rahasta.
Aika karua olisi jossain huoltsikalla istua kahvilla, koska toinen ei ole valmis yhtään panostamaan. Aika ankeaa tollaisen kanssa olisi aikaa viettää pitkässä juoksussa.
Olen ollut yhdessä tällaisen kanssa ja oli niin jumalattoman ankeaa. Ne kerrat kun suostui kahvilaan mukaan, otti vettä ja istui naama pitkänä, vaikka minä tarjosin.
Arvatkaa matkustettiinko ikinä yhdessä? Suhde loppui, kun lähdin, juuri tästä syystä. Kaksi vuotta kesti, että tajusin nostaa kytkintä.
Ämmä joka haluaa mennä juomaan ylihintaista kahvia on turn off. Ja ämmä joka kitisee asiasta vielä tälle palstalle on suorastaan kuvottava.
% kirjoitti:
Pihi, älä ota tätä. Vuosien kokemuksella ja tajusin lähteä..nyt parempi. Niinkuin muut sano se tulee lokkeilemaan ja kun sitten ehdotat vastaan tuloa(hetken sua pankkikorttina käyttäneenä)niin et tuu saamaan.
Jos itse olisin mies ja treffeillä niin kyllä todellakin tarjoisin naiselleni millaisen kahvin hän ikinä haluaa, ihan sama mitä maksaa.
Mitä jos mies kieltäytyy menemästä kahvilaan sen kalliuden takia, mutta ostaakin sen sijaan naiselle ja itselle lentoliput vaikka Barcelonaan Norskilta? Ei tarvitse kovia montaa kahvilareissua jättää väliin kun samalla rahalla lentää Etelään.
Mun exä ei voinut ikinä ostaa MITÄÄN kahvia kahvilasta. Koska kotonakin voi keittää (vaikka oltaisiin oltu reissussa missä tätä mahdollisuutta ei ole). Ainoa "ravintola" missä suostui syömään oli halvimmat kebab -paikat ja sinnekkin otti oman juoman mukaan.
Nykyään pysyn mahdollisimman kaukana piheistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
% kirjoitti:
Jos itse olisin mies ja treffeillä niin kyllä todellakin tarjoisin naiselleni millaisen kahvin hän ikinä haluaa, ihan sama mitä maksaa.Mitä jos mies kieltäytyy menemästä kahvilaan sen kalliuden takia, mutta ostaakin sen sijaan naiselle ja itselle lentoliput vaikka Barcelonaan Norskilta? Ei tarvitse kovia montaa kahvilareissua jättää väliin kun samalla rahalla lentää Etelään.
Olis varmaan tosi nautinnollinen reissu pihimiehen kanssa. Ei niillä lennoilla mitään tee, kun sitten paikan päällä kuitenkin pihistellään.
Kyllä on. En odota miehen maksavan minun osuuttani, mutta en kestäisi pihiä miestä. Miksi tuhlata kummankaan aikaa, jos asia selviää jo ennen treffien alkua.