Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, olisitko pettynyt jos mies veisi sinut ensitreffeille ABC:lle?

Vierailija
30.12.2022 |

Olettaen että lähellä olisi muitakin ravintoloita ja kahviloita.

Nainen, olisitko pettynyt jos mies veisi sinut ensitreffeille ABC:lle?

Vaihtoehdot

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Muistan kun äitini kerran kehuskeli sillä miten isä oli vienyt hänet ulos syömään. Kysyin että ai nakkikioskilleko. Just sinne. Muistan ajatelleeni jo tuolloin että ei ikinä minulle tuollaista.

Isä osoitti sitä arvostuksen tasoa vaimoaan kohtaan myös muilla tavoin kuten taloudellisella hyväksikäytöllä, pettämisellä, hakkaamisella jne.. Ei kiitos tuollaista onnenvonkaletta minulle. 💀

Minun isä kehuskeli, miten vei äidin "ulos syömään" äidin syntymäpäivänä - omalle hernepellolle.
Isän mielestä tämä oli hurjan hauskaa, ja tuolloin minulle oli itsestäänselvää, etten maalaista miestä ottaisi itselleni ikinä.

Vierailija
122/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä olisi hyvä televisio-ohjelma. Ensitreffit ABC:lla. Sen voisi yhdistää ensitreffit alttarilla sarjaan niin että Apsi Apinaksi pukeutunut Kari Kanala hoitaisi vihkimisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä olisi hyvä televisio-ohjelma. Ensitreffit ABC:lla. Sen voisi yhdistää ensitreffit alttarilla sarjaan niin että Apsi Apinaksi pukeutunut Kari Kanala hoitaisi vihkimisen

Saisikohan Lada-Jussi vihdoinkin puolison tässä ohjelmassa. Edes hetkeksi :D

Vierailija
124/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole julkisella treffipaikalla oikeastaan väliä vaan ainoastaan sillä miehellä. Jos on vääränlainen mies niin mikään paikka tai muukaan ei sitä tilannetta pelasta kun taas oikeanlaisen kanssa on ihan sama missä ollaan kunhan siellä voidaan jutella ja tutustua toisiimme.

Vääränlainen mies vie vääränlaiseen paikkaan.

Vierailija
125/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi kiva paikka sellainen rento olo olisi ei jännittäisi edes niin paljon.

Vierailija
126/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva, parempi kuin joku teennäinen hienostelu.

Mitä se teennäinen hienostelu sitten on? Mikä tekee kivasta, vähän paremmasta paikasta teennäisen? Onko herkullinen ja mielenkiintoinen menu teennäisyyttä? Onko viihtyisä sisustus teennäisyyttä? Onko hyvä palvelu teennäisyyttä?  Miksei se vaan voi olla kiva, parempi paikka ilman sen kummempaa teennäissyyttä? 

No ainakaan sulle tursaal le en maksaisi yhtään mitään.

Tuo sun kommenttisi kertookin jo ihan tarpeeksi siitä mitä käytöstä ABC-mieheltä voi odottaa jatkossa. Aika jännä miten mun täysin neutraali kommentti saa sinut haukkumaan minua… 

Maalaistor iakoille pitääkin lyödä luu kurkkuun!

Maalaistoriakoille? No, itse asun kyllä miljoonakaupungissa, jossa on enemmän asukkaita kuin koko Suomessa, jos se nyt on jotenkin olennaista. Mutta ihmettelen kyllä kovasti tuota sun asennetta. Mikä sinua niin häiritsee siinä, että jotkut tykkäävät tehdä erilaisia asioita kuin sinä itse? Koetko muiden erilaiset mielipiteet jotenkin uhkana omalle itsetunnollesi, vai mistä noin aggressiivisessa suhtautumisessa erilaisuuteen oikein on kyse?

Vierailija
127/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi kiva paikka sellainen rento olo olisi ei jännittäisi edes niin paljon.

Miksi rennossa kahvilassa tai drinksupaikassa jännittäisi yhtään sen enemmän? Ihan samanlaillahan sielläkin tilataan ruokaa/juomaa.

Vierailija
128/196 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkeäkö vai nauraa tätä ketjua... On kyllä varsin surkuhupaisaa luettavaa.

Vierailija
129/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus loppuisi siihen, en lähtisi ABC- enkä Prisma-miehen kanssa mihinkään.

Vierailija
130/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi treffeillä minut vietiin kallion päälle istumaan.Jota ympäröi valtava määrä isoja muurahaisia.😅Vähän vaikea  oli minun keskittyä itse päähenkilöön.Mutta hyvin sujui treffit kuitenkin,kiitos!😊

Vierailija
131/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En lähde vieraan kyytiin mihinkään. Tapaaminen sellaisessa paikassa mihin molemmat voivat mennä omalla autolla tai julkisilla. Olkoot vaikka kirjasto.

Vierailija
132/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies veisi minut treffeille? Minä olen aina mennyt yhdessä treffeille ja yhdessä päätetty paikka. En ole mikään avuton nainen joka kaipaa prinssiä ja valkoista hevosta. 

Minä olen kaíkkea muuta kuin avuton nainen, mutta kyllä minä katson hyvällä, jos mies tässä kohtaa ottaa ohjat. Ei tasa-arvo tarkoita sitä, että sinullakin pitää olla munat ja miehellä tissit.

Vierailija
133/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole niin väliä,missä ja miten ensitreffit pidetään.Toki itse toivoisin,että se on rauhallinen ja turvallinen paikka.Missä ei ole ulkopuolisia häiriötekijöitä häiritsemässä meidän ensi treffejä.

Vierailija
134/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä miehestä riittävästi ja naisen on helpompi ghostata sellanen abc-juntti.

Vierailija
135/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, tykkään ABC:n buffetista. Myös kahvilatuotteet sopii =)

Vierailija
136/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä miehestä riittävästi ja naisen on helpompi ghostata sellanen abc-juntti.

Ja sinä taas vaikutat pinnalliselta nirppanokalta. Molemmille hyvä, että ette edes tapaa =)

ei-nirppis-kaupunkilaisrouva

Vierailija
137/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tärkeintä ole se,että keskitytään enemmän toinen toisiimme.Ja kenen kanssa treffeille mennään.Tehdään treffipaikasta sellainen josta molemmat osapuolet tykkää.Jos ensimmäiset treffit tapahtuu kaupungin hienoimmassa ja kalleimmassa paikassa.Se voi asettaa molemmille tietynlaisia paineita.Kuin esim.se,että minun täytyy laittautua nyt niin hienoksi.Muuten ei kehtaa mennä treffeille lainkaan.Romanttinen ja onnistunut treffi tapahtuu yleensä luonnollisella tavalla.Missä kumpikin voi olla oma itsensä.Koska sitä yleensä vähän jännittää,kun menee ensi treffeille uuden ihastuksen kanssa..Mutta jokainen päättäköön itse missä ensi treffit haluaa järjestää.

Vierailija
138/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tärkeintä ole se,että keskitytään enemmän toinen toisiimme.Ja kenen kanssa treffeille mennään.Tehdään treffipaikasta sellainen josta molemmat osapuolet tykkää.Jos ensimmäiset treffit tapahtuu kaupungin hienoimmassa ja kalleimmassa paikassa.Se voi asettaa molemmille tietynlaisia paineita.Kuin esim.se,että minun täytyy laittautua nyt niin hienoksi.Muuten ei kehtaa mennä treffeille lainkaan.Romanttinen ja onnistunut treffi tapahtuu yleensä luonnollisella tavalla.Missä kumpikin voi olla oma itsensä.Koska sitä yleensä vähän jännittää,kun menee ensi treffeille uuden ihastuksen kanssa..Mutta jokainen päättäköön itse missä ensi treffit haluaa järjestää.

En kokisi oloani itseni kaltaiseksi, jos pitäisi mennä huppari päällä ABC:lle syömään, saati että sinne menisi treffeille. Itseensä panostaminen saa näkyä ihan arjessakin, ja jos treffeille laittautuminen tuntuu liian oudolta niin sitten oltaisiin toisen kanssa aivan eri planeetoilta. 

Vierailija
139/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein naisen hienoon ravintolaan ekoilla treffeillä. Ostin sille myös kukkia. Nainen heitti kukat roskiin ja jaksoi olla treffeillä 10 minuuttia.

Vierailija
140/196 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin toisilla treffeillä kahvilla ABC:llä. Itse ehdotin kotini lähellä ollutta huoltiksen kahvillaa, mutta oli tuolloin kiinni, joten mentiin ABC:lle eikä tästä mitään traumoja tullut kummallekaan. Oltu yhdessä vuodesta 2013.