Nainen, olisitko pettynyt jos mies veisi sinut ensitreffeille ABC:lle?
Olettaen että lähellä olisi muitakin ravintoloita ja kahviloita.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Maalaisvalaiden kuumeneminen on aivan parasta iloa!
Sähän olet itse maalaistollo, Nurmeksen inceli, joten en ymmärrä mitä sä siellä maalaisista vaahtoat? Harva on yhtä junttireppana kuin sä.
Siellä on hyvää ruokaa, olisin mielissäni.
Mun mies vei mut abc:lle ensitreffeille. Tunnettiin jo entuudestaan saman intohimon kautta. Petyin. Mies on täysin tunnevammainen muutenkin, mutta kaikin muin puolin ihana. 20 v oon tota kattellu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on hyvää ruokaa, olisin mielissäni.
Viekö sun mies sut sinne äitienpäivälounaalle?
Ajattelisin että on vitsi ja ihan kohta paikka vaihtuu johonkin upeaan
Jäis kyllä ne treffit käymättä. Nauraisin jos kutsuis ABC:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutun pariskunnan mies vei vaimonsa juhlistamaan tasakymmensyntypäiväänsä (siis vaimon syntymäpäivää), ulos syömään.. ABClle.
Minusta se oli noloa, mutta kyseinen vaimo oli ihastuksissaan.
Voi vaimo parkaa 😭 Mitenköhän paskaa sen elämä on sen ukon kanssa kaikki ne vuodet ollut, jos ruokailu huoltoasemalla saa sen onnesta soikeaksi? 🥺
Nyt täytyy tietenkin huomioida ettei se ABC ollut mikä tahansa ABC, vaan Tupoksen legendaarinen ABC. :)
Treffailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme. Ei kuulunut 2022, eikä kuulu 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutun pariskunnan mies vei vaimonsa juhlistamaan tasakymmensyntypäiväänsä (siis vaimon syntymäpäivää), ulos syömään.. ABClle.
Minusta se oli noloa, mutta kyseinen vaimo oli ihastuksissaan.
Voi vaimo parkaa 😭 Mitenköhän paskaa sen elämä on sen ukon kanssa kaikki ne vuodet ollut, jos ruokailu huoltoasemalla saa sen onnesta soikeaksi? 🥺
Nyt täytyy tietenkin huomioida ettei se ABC ollut mikä tahansa ABC, vaan Tupoksen legendaarinen ABC. :)
Huoltsikka on huoltsikka, vaikka voissa paistaisi 🤷
Ei ole julkisella treffipaikalla oikeastaan väliä vaan ainoastaan sillä miehellä. Jos on vääränlainen mies niin mikään paikka tai muukaan ei sitä tilannetta pelasta kun taas oikeanlaisen kanssa on ihan sama missä ollaan kunhan siellä voidaan jutella ja tutustua toisiimme.
Ei onnistu paikka mihin en pääse ilman autoa.
1. Vaikea päästä paikanpäälle, varsinkin ilman autoa
2. Huono vegaanivalikoima yleensä
3. Tankkausasemalla ruokailu on suunniteltu sitä varten että matkanvarrella napataan nopeasti jotain. Jos menen treffeille, haluan keskittyä siihen uuteen ihmiseen enkä noutopöydästä ruoan etsimiseen ja melun läpi huutamiseen.
Mutta ei haittaa yhtään. En ole varmasti huoltoasemamiehelle se oikea ja itse löydän hyvin seuraa joka on omaan mieleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole julkisella treffipaikalla oikeastaan väliä vaan ainoastaan sillä miehellä. Jos on vääränlainen mies niin mikään paikka tai muukaan ei sitä tilannetta pelasta kun taas oikeanlaisen kanssa on ihan sama missä ollaan kunhan siellä voidaan jutella ja tutustua toisiimme.
Tämä. Yleensä ne tankkausasemamiehet vaan ei oo niitä joilta löytyy karismaa karistamaan ympäristönkin kökköisyyden. Hyvin harva mies on sellainen. Jos treffipaikka on valittu vaan sen mukaan että se on sille miehelle helppo niin miksi edes yrittää treffailla, saati pyrkiä parisuhteeseen? Niissä hommissa kun joutuu näkemään toisen ihmisen eteen sen himpun verran vaivaa.
Ei kiitos.
Muistan kun äitini kerran kehuskeli sillä miten isä oli vienyt hänet ulos syömään. Kysyin että ai nakkikioskilleko. Just sinne. Muistan ajatelleeni jo tuolloin että ei ikinä minulle tuollaista.
Isä osoitti sitä arvostuksen tasoa vaimoaan kohtaan myös muilla tavoin kuten taloudellisella hyväksikäytöllä, pettämisellä, hakkaamisella jne.. Ei kiitos tuollaista onnenvonkaletta minulle. 💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, parempi kuin joku teennäinen hienostelu.
Miksi parempitasoinen paikka on teennäistä hienostelua?
Teennäistä hienostelua se on heille, joilla ei ole omanarvontuntoa :)
Vierailija kirjoitti:
Treffailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme. Ei kuulunut 2022, eikä kuulu 2026.
Ilmankos syrjäkylillä on niin paljon yksinäisiä miehiä.
No ei... Koska se oli mun kantapaikka, kun olin pieni tenava. Karkasin sinne aina heittämään läppää rekkakuskien kanssa, kun aikuisten silmä vältti.
Kuka sitä kärvähtänyttä moottoriöljyä oikeasti juo?
Haluan kahvini tuoreena, ja voin maksaa siitä pari euroa enemmän.
N
Kyllä, koska olen seurustellut todella pihin miehen kanssa.
Ei siitä elämisestä vaan tule mitään sillä tavalla, hirveän raskasta. Mitään ei voi tehdä eikä ostaa, koska se maksaa. Kaikessa pitää säästää.
Kultainen keskitie, kiitos.
Varo ettei verisuoni katkea päästäsi...