Nainen, olisitko pettynyt jos mies veisi sinut ensitreffeille ABC:lle?
Olettaen että lähellä olisi muitakin ravintoloita ja kahviloita.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja miten joku voi olla jotenkin liian hienohelma abc:llä asioimiseen? Siellä pistäytyvät huoltamassa itseään niin ministerit kuin ammattirikollisetkin. Ei se paikka leimaa ketään paremmaksi tai huonommaksi."
Asioin minä rautakaupassa, postissa, verotoimistossa, katsastuskonttorilla, sairaalassa ja autopesulassakin, mutta ei se silti tee niistä kuitenkaan treffipaikkoja. Kuten itsekin sanoit, ABC on nimenomaan paikka, jossa asioidaan, se ei ole paikka, jonne mennään viihtymään.Kansalle leipää ja sirkushuveja?
No, tuollainen eukko saisi jatkaa pitkin tietä.
Ai, että treffeillä pitäisi vielä viihtyäkin? Johan on ennenkuulumatonta...
Kysymys teille ABC-treffimiehille: Millaisissa paikoissa kävisitte naisenne kanssa sitten, kun olette yhdessä?
Kävisittekö edelleen ABC:llä, veisittekö hänet välillä parempiin paikkoihin vai veisittekö häntä ylipäätään mihinkään? Lähtisitkö hänen kanssaan ravintolaan, teatteriin, tanssimaan, konserttiin, taidenäyttelyyn, kylpylään, matkoille tai johonkin muualle? Ja entä naisen syntymäpäivänä tai äitienpäivänä, veisittekö hänet silloin johonkin erityiseen, vai olisiko ABC edelleen se paikka?
Hienosteluakat vaatii kahviloita.
Mulle kelpaisi ABC. Asun Helsingissä ja täällä sitä ei ole.
Minusta on kivaa pysähtyä noissa kun on auto vuokrattu ja matkalla jonnekin.
Hki-Tre motarilla on Linnatuuli mutta se taitaa olla Neste. Mutta mun pyynnöstä poiketaan aina siellä.
Ensitreffit oli pubissa ja monet treffit sen jälkeenkin 😊.
Nykyään ei enää käydä juuri missään.
Olis kelvannut ensi treffeiksikin mainitut huoltikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja miten joku voi olla jotenkin liian hienohelma abc:llä asioimiseen? Siellä pistäytyvät huoltamassa itseään niin ministerit kuin ammattirikollisetkin. Ei se paikka leimaa ketään paremmaksi tai huonommaksi."
Asioin minä rautakaupassa, postissa, verotoimistossa, katsastuskonttorilla, sairaalassa ja autopesulassakin, mutta ei se silti tee niistä kuitenkaan treffipaikkoja. Kuten itsekin sanoit, ABC on nimenomaan paikka, jossa asioidaan, se ei ole paikka, jonne mennään viihtymään.Kansalle leipää ja sirkushuveja?
Niin, etsin todellakin sellaista parisuhdetta, jossa viihdyn, ja sellaista miestä, joka viihtyy samanlaisissa paikoissa ja nauttii samanlaisista asioista kuin minä. Miksi ihmeessä haluaisin suhteeseen, jossa elämästä ei pyritä tekemään mahdollisimman kiinnostavaa, viihtyisää ja hauskaa? En todellakaan ymmärrä, miksi tavoittelisin parisuhdetta, jossa pitäisi tyytyä mahdollisimman arkiseen ja mitäänsanomattomaan yhdessäoloon. Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että kaikki olisi vain harmaata arkea. Etenkin treffit ovat erityinen tilaisuus tutustua toiseen ja viettää aikaa yhdessä, joten kyllä niiden pitäisi olla jotain vähän spessumpaa kuin tavallinen asiointireissu.
Mutta muutenkin haluan rinnalleni miehen, joka haluaa nauttia elämästä ja täyttää sen erilaisilla kokemuksilla. Minusta on ihanaa, jos voidaan vaikka keskellä viikkoa ihan spontaanisti päättää lähteä ravintolaan syömään, kuuntelemaan live-musiikkia, teatteriin, keikalle tai vaikka viikonloppureissulle Kööpenhaminaan. Just tuollaisista pienistä irtiotoista ja yhteisistä kokemuksista se arki muuttuu kiinnostavaksi, ja elämä tuntuu elämisen arvoiselta.
Itse olen köyhä enkä ole pruukannut käydä miesten lompakoilla eli olisin kovin tyytyväinen että hänenkin suosikkipaikkansa on edukas.
Parasta viihdettä on nämä suominaiset jotka kilpailevat siitä miten vähään voivatkaan tyytyä miehen suhteen 🍿 Jos on todellinen vähääntyytyjä-miehenpyllynnuolija niin ei vaadi mitään kallista kuten apsilla käyntiä vaan miehen murahdus pitää olla tarpeeksi siihen että joka reikää lohkeaa eiks vaan
Laittaisin verkkarit ja Esson mainoslippiksen päähän.
En menisi. Haluan mennä itse treffipaikkaan, joka voisi olla jokin tex mex-, taco-, thai=ravintola tai pizzeria. Mies tulisi sinne. Tavattaisiin siinä lähellä. Ja siis edullinen hyvä ruokapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, etsin todellakin sellaista parisuhdetta, jossa viihdyn, ja sellaista miestä, joka viihtyy samanlaisissa paikoissa ja nauttii samanlaisista asioista kuin minä. Miksi ihmeessä haluaisin suhteeseen, jossa elämästä ei pyritä tekemään mahdollisimman kiinnostavaa, viihtyisää ja hauskaa? En todellakaan ymmärrä, miksi tavoittelisin parisuhdetta, jossa pitäisi tyytyä mahdollisimman arkiseen ja mitäänsanomattomaan yhdessäoloon. Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että kaikki olisi vain harmaata arkea. Etenkin treffit ovat erityinen tilaisuus tutustua toiseen ja viettää aikaa yhdessä, joten kyllä niiden pitäisi olla jotain vähän spessumpaa kuin tavallinen asiointireissu.
Mutta muutenkin haluan rinnalleni miehen, joka haluaa nauttia elämästä ja täyttää sen erilaisilla kokemuksilla. Minusta on ihanaa, jos voidaan vaikka keskellä viikkoa ihan spontaanisti päättää lähteä ravintolaan syömään, kuuntelemaan live-musiikkia, teatteriin, keikalle tai vaikka viikonloppureissulle Kööpenhaminaan. Just tuollaisista pienistä irtiotoista ja yhteisistä kokemuksista se arki muuttuu kiinnostavaksi, ja elämä tuntuu elämisen arvoiselta.
Itse olen köyhä enkä ole pruukannut käydä miesten lompakoilla eli olisin kovin tyytyväinen että hänenkin suosikkipaikkansa on edukas.
Mä harrastan näitä juttuja ihan näin sinkkunakin, joten etsin sellaista miestä, jonka kanssa voin yhdessä jatkaa samaa elämäntyyliä kun mulla nyt on.
Outoa olisi, mutta en mä pettynyt olisi.
Jos olen lupautunut treffeille, niin jotakin kiinnostavaa siinä miehessä olis mun mielestä ollut ja kiva olis silloin nähdä paikasta riippumatta.
Pettyisin koska juna tai bussi ei kulje sinne.
Vierailija kirjoitti:
Parasta viihdettä on nämä suominaiset jotka kilpailevat siitä miten vähään voivatkaan tyytyä miehen suhteen 🍿 Jos on todellinen vähääntyytyjä-miehenpyllynnuolija niin ei vaadi mitään kallista kuten apsilla käyntiä vaan miehen murahdus pitää olla tarpeeksi siihen että joka reikää lohkeaa eiks vaan
Sitten nämä sama naiset valittaa kun mies ei muista syntymäpäivää eikä äitienpäivää eikä ikinä tehdä mitään kivaa. Eli jos tyydytään alusta alkaen minimiin niin ei auta sitten ihmetellä, että jatkossakin saat pelkästään vaan minimiä.
En missään nimessä lähtisi treffeille Abclle. Ei jatkoon.
Tiollainen mies etsii sopeutuvaa ja kaikkeen tyytyvää naista. Tässä ensimmäinen testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edukas on eri asia kuin hemmetin autolla ajon taukopaikka. Ei tuolla käy huvikseen syömässä kuin ääliöt. Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienosteluakat vaatii kahviloita.
Juu. Näin erotamme jyvät akanoista.
Olisin pettynyt. En pidä lainkaan abc:n tarjonnasta. Ehdottaisin parempaa ravintolaa ja toki tarjoutuisin myös maksamaan molempien edestä.
Tuskin olisi edes edennyt siihen, että treffeille mentäisiin. Puheet varmasti olleet jo halpahalleista, alennuksista ja Temu-tilauksista.
Kas kun ei ärrälle kahville. Kertoo siitä, että tuo ukko jaksaa panostaa suhteeseen tasan 0%. Sängyssä myös jää tyhjä käteen, puhumsttakaan muista paikoista.