Miten päättää suhde satuttamatta toista?
Miten päättää suhde satuttamatta toista? Olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta eikä tämä tunnu etenevän minnekään. En myöskään rakasta kumppaniani vaikka hänestä tykkäänkin.
En missään nimessä halua satuttaa häntä enkä myöskään roikottaa suhteessa. En usko hänenkään erityisesti rakastavan minua.
Miten ottaisitte asian puheeksi ja mitä sanoisitte? Haluan olla hellävarainen.
Kommentit (40)
Miten sä toivoisit, että sut jätettäisiin?
Kerro hänelle tuo mitä tänne kirjoitit. Eiköhän hän ymmärrä.
Jos se ei sua rakasta niin ei se satukkaan.
Mä en usko, että suhdetta voi päättää satuttamatta toista lainkaan.
Mistä luulet sen johtuvan, että et ole häneen rakastunut? Miksi aloitte seurustella?
Ei ole mahdollista jättää ilman satuttamista. Aina jätetyksi tuleminen satuttaa pitkäksi aikaa.
Jos et usko hänen erityisesti rakastavan sinua, miksi luulet että hän kärsisi erosta?
Pettämällä, niin toiselle ei jää fiilistä että vika oli hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei sua rakasta niin ei se satukkaan.
No kyllä voi sattua vaikka olisikin "vain ihastunut". Ainakin mulla ihastuminen on jo niin vahva tunne.
AP, älä vitkuttele. Päästä se vapaaksi. Mitä kauemmin vitkuttelet, sitä enemmän sitä tulee sattumaan.
Ap tässä
Oon saanu huomioo jännämiehiltä terdel.
Nyt olen voimaantunut..
Haluan munaa alfalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette ollut 2 vuotta ?
Koska välitämme toisistamme.
Kumppanini on ihana ja olen kovin ihastunut häneen.
-AP
Ap
Ei vähän läski rillipää vaihtamalla parane
Tulee toinen tilalle
Ja rumia lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Oon saanu huomioo jännämiehiltä terdel.
Nyt olen voimaantunut..
Haluan munaa alfalta.
Tämä ei ollut AP
Uuden puolison kainalosta tekstiviestillä jätät hänet ja vielä yhteiskuvan kera.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne sanovat, että ansaitset parempaa.
Tosi kulunut fraasi jota ei usko kukaan.
Sano, että suhde on enemmän kaveruutta, joten parempi jatkaa eri suuntiin, vaikka välitänkin susta kaverina. Toivottavasti jäädään kavereiksi ja ystäviksi.
Minulle on yleensä asia kerrottu näin aloittaen: "Tää ei mitenkään johdu susta, mutta minä olen elämässäni vaan niin _________" kirjoita viivalle jokin vaihtoehto, rikki, masentunut, tuuliajolla, hukassa, eksyksissä, keksi itse lisää!!!
Ja kyllähän se toinen itsensä satuttaa. Mikä suhde on sellainen, jossa toinen kuittaisi, että "Jaaha, no eipä mitään. Hymyillään kun tavataan".
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei vähän läski rillipää vaihtamalla parane
Tulee toinen tilalle
Ja rumia lapsia
Ei hänen ulkonäkönsä ole ongelma.
Pelkään, ettei kumpikaan meistä rakastu ikinä toisiimme ja suhteesta tulee tyytymistä ja toinen löytää jossain vaiheessa sitten sen oikean rakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on yleensä asia kerrottu näin aloittaen: "Tää ei mitenkään johdu susta, mutta minä olen elämässäni vaan niin _________" kirjoita viivalle jokin vaihtoehto, rikki, masentunut, tuuliajolla, hukassa, eksyksissä, keksi itse lisää!!!
Ja kyllähän se toinen itsensä satuttaa. Mikä suhde on sellainen, jossa toinen kuittaisi, että "Jaaha, no eipä mitään. Hymyillään kun tavataan".
Tämä! Aika psykopaatti saa olla No Hard Feelings - lopetuksella. Joskin näitäkin löytyy.
Yleensä ne sanovat, että ansaitset parempaa.