Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä sellaisia, jotka ei ole koskaan nähneet kuollutta?

Vierailija
30.12.2022 |

Pelottaako ajatus siitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni samoin äitiäni olen lähdön hetkellä pitänyt kädestä kiinni ja entistä avopuolisoani elvytin kotona ambulanssin tuloon. Hänet sain vielä rauhassa hyvästellä ennen kuin veivät ruumispussissa pois 😭

22/25 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kuin tuntemattomia kuolleita ihmisiä valokuvissa.

Ei luonnossa kuolleen näkeminen pelota. Uskoisin kuitenkin että jos näkisin jonkun tuntemani ihmisen kuolleena, kokemus muuttaisi minua eli se olisi suuri ja merkittävä uusi kokemus minulle. Surullisuuden lisäksi.

Noita valokuvia tuntemattomistakaan kuolleista ei näe kuin harvoin. Olen itse nähnyt vain noin viisi koko elämäni aikana. Kerran Poliisi-tv:ssä näytettiin tuntemattoman kuolleen valokuvaa, koska haluttiin katsojien apua ruumiin tunnistamisessa. Tapaninpäivän tsunamista näin netissä valokuvan, jossa näkyi kuolleita. Lisäksi olen nähnyt muutaman vanhan post mortem -valokuvan 1800-luvulta. Jokainen noista kuvista on piirtynyt muistiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isääni samoin äitiäni olen lähdön hetkellä pitänyt kädestä kiinni ja entistä avopuolisoani elvytin kotona ambulanssin tuloon. Hänet sain vielä rauhassa hyvästellä ennen kuin veivät ruumispussissa pois 😭

Kaunista, vaikkakin niin ikävää😥.

Kaikkea hyvää elämääsi toivon Sinulle!

Vierailija
24/25 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt isovanhempani kuolleena, ei pelottanut, mutta joskus tubesta tai telkkarista näin kun joku sai slaagin ja kuoli siihen, se oli aivan kauheaa ja kammottavaa katsottavaa, en edes katsonut kuin vähän alkua ja käänsin sitten pois sen kanavan.

Vierailija
25/25 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt 6 ihmistä, läheisiäni ja sukulaisiani. Äitini tykönä olin, kun hän lähti. Uskomattoman kaunista, en enää pelkää kuolemaa.