Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän ketjun aihe on tuotetun sisällön/viestien perusteella?
Täällä yritetään rikkoa kaikin keinoin pyhää liittoa.
Vierailija kirjoitti:
G:
🔺Toipilas
🔻Sotilas
Kyl mä oon kuitenkin toi sotilas, mulla on auktoriteettia ja riehujat lopettaa heti kun tuun paikalle.
Osaan myös tarvittaessa toimia aika jämäkästi, vaikka harvemmin siihen on aihetta tai tarvetta saati halua sen kummemmin.
"Yksinäisyys yksinäisen. Joskus siihen hermostun."
-Juice
"Kaipaan aikoja, joita ei koskaan tullutkaan. Kaipaan niiden luokse, joita en ole koskaan tavannutkaan."
-A. Autio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelevat narsisti miehet sais heittää pellolle.
Taidat vaan uhota. Mammalta pääsis itku jos miehet lähtis pois.
Näin se on. Ilman miehiä oisin kämpässä kynttilän valossa pyykkikoneettomana ilman sohvia, ja nukkuisin surkeassa vanhassa sängyssä pimeydessä tirautellen.
Askeleeni repeytyy
Suuntaan ja toiseen
Ajatukseni harhailee
Poukkoilee ja polveilee
Piilotin jo kaikki peilitkin
En enää usko mä moiseen
Kasa hevosenkenkiä tinasta
Vain jäljellä uudesta vuodesta
Kynttilänpätkiä ja tyhjiä tölkkejä
Katkenneita ajatuksia
Sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tainnu löytyä onnen avaimia sillä sun tyylilläs, vaikka piti olla niin hyvää ja oikein? Jos ei ymmärrä mitä on henkinen väkivalta niin kannattaa pysyä poissa parisuhteesta eikä levitellä sitä herpestä oireita piilotellen ja niistä valehellen
Kiitos vaan teille muuten salasuhteenne takia herpeksestä 👍
Mulla ei kyllä ole salasuhteita ollut, eikä herpestäkään ennen kuin tuo tartutti. Kivasti kukki myös erään H:n huulessa sen jälkeen, kun oli salaperäisesti viestejä vaihdeltu :)
Koska tällainen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
"Yksinäisyys yksinäisen. Joskus siihen hermostun."
-Juice
Ei ollu nyt yksinäisyydestä tämä, arvon pannupää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Ilman miehiä oisin kämpässä kynttilän valossa pyykkikoneettomana ilman sohvia, ja nukkuisin surkeassa vanhassa sängyssä pimeydessä tirautellen.
Vaatii rohkeutta myöntää tosiasia. Olet vahva nainen.
Sami! Onnea nimellesi!
Tee se toinen ässä S.
Vierailija kirjoitti:
Sami! Onnea nimellesi!
Tee se toinen ässä S.
Näissä pitäis olla jotain järkeä. Väännä tosta mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
G: Lempisää?
Lempi-sää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, ilman miestä ei sinua olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.
Kyllä, olen tästä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, mutta onneksi ei tarvitse seurustella niiden miesten kanssa, jotka nämä tekee mun puolesta. Eri
Niin ei kai sitä tuollaisten asioiden takia seurustelemaan aleta :D Mukavia miehiä nuo on kyllä olleet, kaverin mies toi pyykkikoneen ovelle ja toisen kaverin mies tuli kohta kantamaan sen sisälle kylppäriin, sohvat kantoi naapurimies kaverinsa kanssa, ekat lamput hommasi isä ja toiset lamput asensi kaverin mies, huonekaluliikkeestä kuljetusmiehet vei vanhan sängyn pois ja kantoi uuden tilalle.
Tajusin, et en pääse susta yli, koska oikeasti en edes halua. Haluan säilyttää tämän tunteen ja paeta haavemaailmaan. Ilman tätä haaveilua en pysy järjissäni. Todennäköisesti romahtaisin. Sä olet mun henkinen pelastusköysi, jonka varassa roikun.
Kummallista, että mun kahdella pitkäaikaisella ihastuksella (monta vuotta molemmat) on sama melko harvinainen nimi. Mitä tästä pitäis ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että mun kahdella pitkäaikaisella ihastuksella (monta vuotta molemmat) on sama melko harvinainen nimi. Mitä tästä pitäis ajatella?
Minä ihastun aina pelkästään naisiin, joiden etunimessä on a-kirjain. Se on kumma juttu. Yhtä Merviä kohtaan tunsin joskus himoa, mutta en ihastunut ja lakkasin ajattelemasta häntä hyvin nopeasti, kun ei enää nähty samoissa sosiaalisissa ympyröissä. Ihastuminen on aina edellyttänyt muiden seikkojen ohella sitä a-kirjainta nimessä. Samoin käytännössä kaikki ihastukseni ovat vuosikymmenien aikana edustaneet kolmea eri horoskooppimerkkiä. Ja ne on just niitä, joiden kanssa oma merkkini ei horoskooppiväen mielestä sovi yhteen. Ilmankos mikään ei olekaan onnistunut tai kestänyt ikinä.
Elämä on voi olla toisin puolenvuoden tai vuoden päästä. En pyydä paljon paitsi kaiken. Sinut kokonaisena.🌻
n-n
Yhden ihmisen vainoaminen ja kiduttaminen oman narsismin takia