Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18281/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaa olla kiitollinen tässä ja nyt, on oppinut elämän varrella jo jotain

Noin, mutta myöskin hyväksyy sen, että aina ei jaksa olla niin saakelin kiitollinen kaikesta, ja sekin on ok.

No joo tietenkin myös näin. Ap

Vierailija
18282/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettiinköhän sinua lapsena?

Joo ja ei, mutta ei ole haitannut. Toisia vain yritettiin ymmärtää mutta salailevat ja muuta, nyt aikuisiässä valittavat vaikka syy on oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18283/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää siskon panijaa, rikosrekisterin omaavaa feikki miljonääriä (miten Suomessa?) enkä rahojensa taakse piiloutuvaa naista. Niin Tommi. Et omaa toimivia sukuelimiä. Suako mun pitäisi pelätä? Raha auttaa jonkin aikaa kunnes sekin taika lakkaa.

Vierailija
18284/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ollut opettavainen kokemus. Joissakin asioissa on taantunut ja käyttäytynyt ihan kummallisesti. En olisi kuvitellutkaan meneväni näin sekaisin. Toisaalta on sitten oppinut suhtautumaan joihinkin asioihin ja itseensä uudella tavalla. Ja tämä kaikki yksipuolisesta ihastumisesta. Mitä olisi tapahtunutkaan, jos olisi ollut molemminpuolista ;)

Vierailija
18285/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen haavoittuneet ihmiset jopa kaikkein kauneimpina, jos ovat kuitenkin säilyttäneet itsensä ja yhteyden omiin arvoihinsa ja unelmiinsa.

Samaistun

Nämä jotka kertovat olevansa haavoittuvaisia ja herkkiä ovat just niitä jotka ei käsittele asioita eivätkä kestä yhtään mitään, heikkoja. Eivät ole hyviä ihmisiä, se on illuusiota.

Nehän just käsittelee ja hajoilee ja masentuu.

Ei kun toi jo johtuu siitä kun ei ole käsitellyt ja vielä jos on ilkeä eikä ota vastuuta. Ne romahtelee koko ajan ja on sairaan raskaita. Normaalit ihmiset pystyvät elämään itsenäistä elämää ja tekemään asioita...

Sitten on vielä paatuneet, narsistit ja psykopaatit, jotka voivat tehdä mitä tahansa, kenen kanssa tahansa tai kenelle tahansa. Heitä pidetään kadehtittavan terveinä, vahvoina, ahkerina ja esimerkillisenä, heitä kiitetään, kehutaan ja ylistetään ja pidetään hyvinä ihmisinä.

Miksi pidätte? Oma syy.

Vierailija
18286/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Se oli ns. aikuisten maailma minkä ympärillä kaikki pyöri.

Vierailija
18287/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pelkää siskon panijaa, rikosrekisterin omaavaa feikki miljonääriä (miten Suomessa?) enkä rahojensa taakse piiloutuvaa naista. Niin Tommi. Et omaa toimivia sukuelimiä. Suako mun pitäisi pelätä? Raha auttaa jonkin aikaa kunnes sekin taika lakkaa.

Puskista tämä? Mitä hittoa?

Vierailija
18288/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen haavoittuneet ihmiset jopa kaikkein kauneimpina, jos ovat kuitenkin säilyttäneet itsensä ja yhteyden omiin arvoihinsa ja unelmiinsa.

Samaistun

Nämä jotka kertovat olevansa haavoittuvaisia ja herkkiä ovat just niitä jotka ei käsittele asioita eivätkä kestä yhtään mitään, heikkoja. Eivät ole hyviä ihmisiä, se on illuusiota.

Kiva provo 🙃

Huhhuh ja ei varmana ole. On niin koettu tälläiset naiset. Sori jos jääy nyt kiinni.

Ihanaa yleistämistä. Vähän huvittavaa jopa. Ei haavoittuvuus ja herkkyys tarkoita, että ei uskalleta käsitellä asioita tai kestetä mitään. On toki olemassa hyvin traumatisoituneita ihmisiä, joiden eheytyminen vie aikaa ja siinä ei luonnollisestikaan kaikki jaksa pysyä rinnalla, jos itsellä on vaikka kiire elämässä eteenpäin. Ja on niitä, jotka tekevät hartiavoimin töitä päästäkseen eteenpäin ja kestävät herkkyydestään huolimatta paljonkin. Kumpikaan ihmistyyppi näistä ei ole paha. Mutta älä huoli, kyllä elämä opettaa vielä sullekin, ettei yleistäminen kannata.

Viimeinen lauseesi kertoi tyhmyytesi. Olen kestänyt tässä elämässä jotakin sellaista jonka kertominen pudottaisi hampaat suustasi, pidähän ihmispaska suusi kiinni. Vahvat ovat vahvoja eivätkä kaikkia rekiä jaksa vetää. Kestä itseäsi vaikka sapettaisi, kyllä opit vielä enemmän kun oikein pinnistät. :)

Haha. Ei hätää kestän hyvin. Kestän jopa sinunkaltaisesi, jotka ovat täyynnä vihaa ja katkeruutta muita kohtaan. Surullista se silti on.

Vierailija
18289/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta en haluaisi kuin viestin sinulta, että tykkäät. Se riittäisi.

J:lle

Sä anelet, miksi?

Vierailija
18290/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En ainakaan muista kokeneeni olevani erityisen ei ymmärretty. Toki tiettyjä harrastustoiveita ja kuinka vakavissani olisin ollut harrastusten suhteen, ei taidettu käsittää, mutta toisaalta silloiset olosuhteet ( asuinpaikka ja vanhempien työ) huomioiden, toteutettiin toiveita siinä määrin, kuin realistisesti oli mahdollista.

Vierailija
18291/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Kiva provo 🙃

Huhhuh ja ei varmana ole. On niin koettu tälläiset naiset. Sori jos jääy nyt kiinni.

Ihanaa yleistämistä. Vähän huvittavaa jopa. Ei haavoittuvuus ja herkkyys tarkoita, että ei uskalleta käsitellä asioita tai kestetä mitään. On toki olemassa hyvin traumatisoituneita ihmisiä, joiden eheytyminen vie aikaa ja siinä ei luonnollisestikaan kaikki jaksa pysyä rinnalla, jos itsellä on vaikka kiire elämässä eteenpäin. Ja on niitä, jotka tekevät hartiavoimin töitä päästäkseen eteenpäin ja kestävät herkkyydestään huolimatta paljonkin. Kumpikaan ihmistyyppi näistä ei ole paha. Mutta älä huoli, kyllä elämä opettaa vielä sullekin, ettei yleistäminen kannata.

Viimeinen lauseesi kertoi tyhmyytesi. Olen kestänyt tässä elämässä jotakin sellaista jonka kertominen pudottaisi hampaat suustasi, pidähän ihmispaska suusi kiinni. Vahvat ovat vahvoja eivätkä kaikkia rekiä jaksa vetää. Kestä itseäsi vaikka sapettaisi, kyllä opit vielä enemmän kun oikein pinnistät. :)

Haha. Ei hätää kestän hyvin. Kestän jopa sinunkaltaisesi, jotka ovat täyynnä vihaa ja katkeruutta muita kohtaan. Surullista se silti on.

Taas joku uhri esittämässä kun osui saman tien herkkyyteen. 🤣🤣🤣

Vierailija
18292/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle viestiä - täällä.

Vierailija
18293/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Oon täysin samaa mieltä. Itse asiassa monet itseään herkiksi kuvaavat ovat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä. Sivusta

Osa voi olla väliaikaisesti.. tavallaan.. Haavoittumisen jälkeen testaavat luottamusta ja kaipaavat vakuuttelua ja turvan tunnetta, kun sisin on haavoilla. Eivät silti ole yleensä oikeasti pohjimmiltaan itsekkäitä ja se tulee selvemmin esiin, kun haavat umpeutuvat tarpeeksi.

Hyvin kirjoitettu, ajan kanssa selviää kyllä itsekkyyden laatu. Monet (erityis)herkkien kanssa naimisissa olevat ovat onnellisia puolisostaan. On turvallista, huolehtivaista, rauhallista jne. Seksielämä nautinnollista (se herkkyys on myös hyvästä). Kun suhteen pelisäännöt on selvillä ja molemmille ok.

Vierailija
18294/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Oon täysin samaa mieltä. Itse asiassa monet itseään herkiksi kuvaavat ovat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä. Sivusta

Osa voi olla väliaikaisesti.. tavallaan.. Haavoittumisen jälkeen testaavat luottamusta ja kaipaavat vakuuttelua ja turvan tunnetta, kun sisin on haavoilla. Eivät silti ole yleensä oikeasti pohjimmiltaan itsekkäitä ja se tulee selvemmin esiin, kun haavat umpeutuvat tarpeeksi.

Hyvin kirjoitettu, ajan kanssa selviää kyllä itsekkyyden laatu. Monet (erityis)herkkien kanssa naimisissa olevat ovat onnellisia puolisostaan. On turvallista, huolehtivaista, rauhallista jne. Seksielämä nautinnollista (se herkkyys on myös hyvästä). Kun suhteen pelisäännöt on selvillä ja molemmille ok.

Erityisen herkät turvallisia? 🤣 No jos ei ole niin paha. 🤣🤣🤣

Vierailija
18295/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet turvapaikkani, mutta saatat olla myös olematon ja tyystin tietämätön siitä. Kuka tietää, kuka et itse kerro.

Vierailija
18296/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaa olla kiitollinen tässä ja nyt, on oppinut elämän varrella jo jotain

Noin, mutta myöskin hyväksyy sen, että aina ei jaksa olla niin saakelin kiitollinen kaikesta, ja sekin on ok.

Kyllä. Pakonomaisesti pyrkimys jatkuvaan kiitollisuuteen, vaikka sydäntä ja sielua riipisi, on verrastettavissa toksiseen positiivisuuteen. Toisinaan on on ihan tervettä myöntää olevansa pettynyt ja surullinen sekä todeta ettei pysty nyt löytämään kiitollisuuden aiheita. Kukaan- ei kukaan omaa oikeutta määritellä toisen puolesta, mistä hänen tulisi olla kiitollinen. Eri

Vierailija
18297/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kirjoitella sinulle mitä vain, koska et lue näitä.

Vierailija
18298/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Erityisen herkät turvallisia? 🤣 No jos ei ole niin paha. 🤣🤣🤣

Monet miehet jakaneet tarinoita naisdraamoistaan niin niihin verrattuna turvallista kyllä 😊

Vierailija
18299/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luempas ja tunnistan mitkä sulta

Vierailija
18300/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi koska rakastat minua...

Ketju on lukittu.