Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä - täällä.
Miksi täällä??
Tiedät kyllä että kaipaan sua ihan sikana.
En oikein saa tehtyä mitään kun olet mielessäni koko ajan.
Siitäkin huolimatta tunnen kärsimystä muiden puolesta ja kärsin ja kidun, kun muihin sattuu. Ei näytä onnistuvan muilta
En täysin tunne itseäni, kun en ole suhteessa. Kyllä se toinen ihminen peilaa itselle paljon tietoa ihan tiedostamattakin. Kokisin olevani rakastettavampi kun saisi katsoa toista silmiin. Ja jos se toinen katsoisi vielä huonolla hetkelläkin eikä lähtisi pois tai irvailisi niin mahtaisi tuntua hyvältä.
Lempeä päättäväisyys ja varmat otteet pehmentäisi monen naisen kovan pään.
Vierailija kirjoitti:
En täysin tunne itseäni, kun en ole suhteessa. Kyllä se toinen ihminen peilaa itselle paljon tietoa ihan tiedostamattakin. Kokisin olevani rakastettavampi kun saisi katsoa toista silmiin. Ja jos se toinen katsoisi vielä huonolla hetkelläkin eikä lähtisi pois tai irvailisi niin mahtaisi tuntua hyvältä.
Ei ole sitten minulta tämä -Miriam
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että mä vihaan ihmisiä ja olen aina vihannut. Tunnen lähinnä vaihtelevissa määrin sääliä niitäkin kohtaan, kenestä välitän tai joista "pidän". Elämä on pelkkää kärsimystä.
No silloin voi keskittyä muihin asioihin. Tehdä työtä muiden kuin ihmisten parissa. Jos olet aina tiennyt olet valinnut asuinpaikan ja muodon varmaan sen pohjalta. Se minua jäi mietityttämään että ihastuminen taitaa olla haastavaa sinulle. Vai onko etäihastus sulle sopiva juttu?
Vierailija kirjoitti:
Voin kirjoitella sinulle mitä vain, koska et lue näitä.
Olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehissä ne esteettömästi suoraan silmiin tuijottelijat on vaan avoimia ja perusystävällisiä ihmisiä, ja ne ihastuneet on yleensä niitä alta kulmain varovasti vilkuilevia.
Tai sitten ei. Päätelkää siitä.
Itse en ainakaan katsele naisia nopeaa vilkaisua pidempään ellen ole vahvasti kiinnostunut tai jopa ihastunut.
t. mies
Eli "tai sitten ei". Katseista ei vain voi päätellä mitään, suomen kieli ja sen käyttö sitä vastoin on kovaakin kovempi juttu.
Tulee vieläkin yllätyksenä, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat yksilöitä. Yksi tekee näin, toinen noin.
Näin juuri. Minä kuvittelin erään miehen katselevan minua, koska olisi kiinnostunut. Mitä olen nyt seuraillut, niin näyttää tuijottelevan muitakin siellä. Eipä ole siis kiinnostunut.
Sä oot mulle huumetta, josta mun pitää vierottua
Anteeks et menit mulle päähän
Ei ollu tarkoitus pilata kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Sä oot mulle huumetta, josta mun pitää vierottua
Anteeks et menit mulle päähän
Ei ollu tarkoitus pilata kaikkea
Tarvitsemme toisemme...
Puhuisin, vaikka olis haastavaa niin puhuisin. Sen olen oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kirjoitella sinulle mitä vain, koska et lue näitä.
Et voi koska rakastat minua...
No, se on kyllä totta. 😘
Semmoista... Kaisa se vaan jaksaa trollailla samaan tapaan kuin eilenkin ja maalitella siinä sivussa.
Olisitko sinä vatvoja? Minä en jaksa ainaisia keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään. Mieluummin ollaan hiljaa ja eletään. Sinun kanssasi se voisi onnistua.
T. Nainen
Kiiltelevä ei-vegaaninen makkara 🤤
Anna edes vähän, rakkautta tähän yksinäisen sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä vatvoja? Minä en jaksa ainaisia keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään. Mieluummin ollaan hiljaa ja eletään. Sinun kanssasi se voisi onnistua.
T. Nainen
En, mutta edellytän sitä, että kumpikin tietää koko ajan missä toinen menee, mitä tekee ja kenen kanssa. Kun on avoin, ei tarvitse vatvoa mitään, ei selitellä eikä salailla. Olisitko sinä kaksoiselämää viettävä salailija? Ajatteletko, että kun toinen ei tiedä, niin häntä ei myöskään satu? Ajatteletko, että on oikein kertoa valkoisia valheita toisen "suojelemiseksi"? Kykenetkö oikeasti jakamaan valtaa ja vastuuta arjesta vai haluatko aina viimeisen sanan ja tehdä valinnat toisen puolesta? Kelpaako sinulle toisen tapa tehdä asiat, vai onko oma tapasi ainoa oikea?
Sivu
Totuus on se, että mä vihaan ihmisiä ja olen aina vihannut. Tunnen lähinnä vaihtelevissa määrin sääliä niitäkin kohtaan, kenestä välitän tai joista "pidän". Elämä on pelkkää kärsimystä.