Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sinulle, koska rakkaus on ikuista💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä vatvoja? Minä en jaksa ainaisia keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään. Mieluummin ollaan hiljaa ja eletään. Sinun kanssasi se voisi onnistua.
T. Nainen
En, mutta edellytän sitä, että kumpikin tietää koko ajan missä toinen menee, mitä tekee ja kenen kanssa. Kun on avoin, ei tarvitse vatvoa mitään, ei selitellä eikä salailla. Olisitko sinä kaksoiselämää viettävä salailija? Ajatteletko, että kun toinen ei tiedä, niin häntä ei myöskään satu? Ajatteletko, että on oikein kertoa valkoisia valheita toisen "suojelemiseksi"? Kykenetkö oikeasti jakamaan valtaa ja vastuuta arjesta vai haluatko aina viimeisen sanan ja tehdä valinnat toisen puolesta? Kelpaako sinulle toisen tapa tehdä asiat, vai onko oma tapasi ainoa oikea?
Sivu
Eivät osu nämä kaltevalle pinnalle asetetut syytöksesi.
Nainen ja aitorakkaus eivät löydä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua pikkuvaalea. Halattaisko? 🤗
Terv. risuleuka
Samoin. Ei hassumpi idea
Mielellään mä sua halaan.
Terv. pikkuvaalea.
Olen pariton sukka ilman sinua.
🌍🌕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Hänelle ( nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä vatvoja? Minä en jaksa ainaisia keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään. Mieluummin ollaan hiljaa ja eletään. Sinun kanssasi se voisi onnistua.
T. Nainen
En, mutta edellytän sitä, että kumpikin tietää koko ajan missä toinen menee, mitä tekee ja kenen kanssa. Kun on avoin, ei tarvitse vatvoa mitään, ei selitellä eikä salailla. Olisitko sinä kaksoiselämää viettävä salailija? Ajatteletko, että kun toinen ei tiedä, niin häntä ei myöskään satu? Ajatteletko, että on oikein kertoa valkoisia valheita toisen "suojelemiseksi"? Kykenetkö oikeasti jakamaan valtaa ja vastuuta arjesta vai haluatko aina viimeisen sanan ja tehdä valinnat toisen puolesta? Kelpaako sinulle toisen tapa tehdä asiat, vai onko oma tapasi ainoa oikea?
Sivu
Eivät osu nämä kaltevalle pinnalle asetetut syytöksesi.
Eivät ne olleet syytöksiä - enhän edes tunne sinua. Siksi sanoinkin kommentoivani sivusta. Tiedän vain itse, että en siedä kumppanilta salailua. Suvaitsen monenlaista, jos se tapahtuu avoimesti silmieni edessä. Sen sijaan kaikenlainen valehtelu ja petos kertoo täydellisestä arvostuksen puutteesta. On ihmisiä, jotka ajattelevat, että parisuhdeaika on vain se aika, kun ollaan yhdessä ja sen ulkopuolella kumpikin voi tehdä mitä haluaa eikä ole tilivelvollinen millään tavalla. Mä en ole tuollainen ihminen. Mun mielestä molemmat edustavat parin molempia osapuolia myös ollessaan yksin liikkeellä. Pari on yksi yksikkö ja kokonaisuus. Ei siitä mitään tule, jos toinen on säyseä kotihiiri ja toinen on sitten jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kerrankin samaa mieltä sun kanssas.
Sinä täytät minun vuorokauteni.
Sellainen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
🌍🌕
Osta flesari ja lopeta sukkaan runkkiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌍🌕
Osta flesari ja lopeta sukkaan runkkiminen
Sulla on ruma maailma. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕
Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍
No onhan se nyt piristävää jos joku ihana ja seksikäs katselee ja yhdessä katsellaan!
Päivä taas vähän kevyempi sen jälkeen.
Mitäs sitten jos tämä toinen katselija on liikkeellä tositarkoituksella, ja toisen mielestä on vain pientä piristettä päivään? Kenties varattuna vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kerrankin samaa mieltä sun kanssas.
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä täytät minun vuorokauteni.
Sellainen sinä olet.
💘
Ei näköjään menny kovin loisteliaasti. 🙁
Rakastan ja kaipaan sua ruskeasilmäinen, vaaleahiuksinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕
Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍
Paino sanalle: joillekin 👍
Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.
Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.
Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä
Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.
Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.
Tämä on mielestäni erittäin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä vollotat. Tee jatkossa parempia valintoja.
Sivusta naiselta
Aamujeni valkeus,
iltojeni pehmeä hämäryys,
öitten lempeä varjo,
päivien lämmin paiste.
Vuorokausirytmini säätelijä,
elämäni eliksiiri.
Sellainen sinä olet.