Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18261/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen haavoittuneet ihmiset jopa kaikkein kauneimpina, jos ovat kuitenkin säilyttäneet itsensä ja yhteyden omiin arvoihinsa ja unelmiinsa.

Samaistun

Nämä jotka kertovat olevansa haavoittuvaisia ja herkkiä ovat just niitä jotka ei käsittele asioita eivätkä kestä yhtään mitään, heikkoja. Eivät ole hyviä ihmisiä, se on illuusiota.

Oon täysin samaa mieltä. Itse asiassa monet itseään herkiksi kuvaavat ovat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä. Sivusta

Vierailija
18262/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen haavoittuneet ihmiset jopa kaikkein kauneimpina, jos ovat kuitenkin säilyttäneet itsensä ja yhteyden omiin arvoihinsa ja unelmiinsa.

Samaistun

Nämä jotka kertovat olevansa haavoittuvaisia ja herkkiä ovat just niitä jotka ei käsittele asioita eivätkä kestä yhtään mitään, heikkoja. Eivät ole hyviä ihmisiä, se on illuusiota.

Kiva provo 🙃

Ei sovi omiin ajatuksiin = provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18263/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Nehän just käsittelee ja hajoilee ja masentuu.

Vierailija
18264/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tuhmia juttuja!

Vierailija
18265/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en haluaisi kuin viestin sinulta, että tykkäät. Se riittäisi.

J:lle

Vierailija
18266/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ees tuhmia, oli väärä sana. Kaipaan kumminkin.

Vierailija
18267/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Gallup?

Minkä väriset kengät hänellä oli kun viimeksi näitte? Mitkä kengät?

Katson mieluummin kauniita kasvoja kuin kenkiä.

Vierailija
18268/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta en haluaisi kuin viestin sinulta, että tykkäät. Se riittäisi.

J:lle

Kuka viestiä kaipaa?

Vierailija
18269/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai en ees tuhmia, oli väärä sana. Kaipaan kumminkin.

Pöljä. 😁

Vierailija
18270/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa olla kiitollinen tässä ja nyt, on oppinut elämän varrella jo jotain

Vierailija
18271/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kestän enää vain tiettyjä asioita. Ja tiedän myös mitä odotan.

Vierailija
18272/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin, mutta myöskin hyväksyy sen, että aina ei jaksa olla niin saakelin kiitollinen kaikesta, ja sekin on ok.

Vierailija
18273/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempisin

Ketä?

T. Lempi

Vierailija
18274/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ikävään. Toivottavasti en konkreettisesti.

Vierailija
18275/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty sitä osaa, mutta aina ei halua :D Välillä pitää möyriä

Vierailija
18276/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Kiva provo 🙃

Huhhuh ja ei varmana ole. On niin koettu tälläiset naiset. Sori jos jääy nyt kiinni.

Ihanaa yleistämistä. Vähän huvittavaa jopa. Ei haavoittuvuus ja herkkyys tarkoita, että ei uskalleta käsitellä asioita tai kestetä mitään. On toki olemassa hyvin traumatisoituneita ihmisiä, joiden eheytyminen vie aikaa ja siinä ei luonnollisestikaan kaikki jaksa pysyä rinnalla, jos itsellä on vaikka kiire elämässä eteenpäin. Ja on niitä, jotka tekevät hartiavoimin töitä päästäkseen eteenpäin ja kestävät herkkyydestään huolimatta paljonkin. Kumpikaan ihmistyyppi näistä ei ole paha. Mutta älä huoli, kyllä elämä opettaa vielä sullekin, ettei yleistäminen kannata.

Viimeinen lauseesi kertoi tyhmyytesi. Olen kestänyt tässä elämässä jotakin sellaista jonka kertominen pudottaisi hampaat suustasi, pidähän ihmispaska suusi kiinni. Vahvat ovat vahvoja eivätkä kaikkia rekiä jaksa vetää. Kestä itseäsi vaikka sapettaisi, kyllä opit vielä enemmän kun oikein pinnistät. :)

Vierailija
18277/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Oon täysin samaa mieltä. Itse asiassa monet itseään herkiksi kuvaavat ovat hyvin itsekeskeisiä ihmisiä. Sivusta

Taidan ajatella samoin. Introvertti-extrovertti lähtökohta on hedelmällisempi. Ja toisaalta empaattisuus ja tunneäly ja sen sellaiset on eri asia kuin herkkyys.

Vierailija
18278/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettiinköhän sinua lapsena?

Vierailija
18279/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Nehän just käsittelee ja hajoilee ja masentuu.

Ei kun toi jo johtuu siitä kun ei ole käsitellyt ja vielä jos on ilkeä eikä ota vastuuta. Ne romahtelee koko ajan ja on sairaan raskaita. Normaalit ihmiset pystyvät elämään itsenäistä elämää ja tekemään asioita...

Sitten on vielä paatuneet, narsistit ja psykopaatit, jotka voivat tehdä mitä tahansa, kenen kanssa tahansa tai kenelle tahansa. Heitä pidetään kadehtittavan terveinä, vahvoina, ahkerina ja esimerkillisenä, heitä kiitetään, kehutaan ja ylistetään ja pidetään hyvinä ihmisinä.

Vierailija
18280/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun

Osa voi olla väliaikaisesti.. tavallaan.. Haavoittumisen jälkeen testaavat luottamusta ja kaipaavat vakuuttelua ja turvan tunnetta, kun sisin on haavoilla. Eivät silti ole yleensä oikeasti pohjimmiltaan itsekkäitä ja se tulee selvemmin esiin, kun haavat umpeutuvat tarpeeksi.

Ketju on lukittu.