Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ihastuttavalle pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleukaHyvää perjantaita ja viikonloppua risuleualle.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
Kiitos! Hyvää viikonloppua sinullekin, käyn kyllä täällä terveisiä lähettämässä.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Huomenta ja mukavaa päivää myös
sulle.💕 Pitkät lämpöiset halaukset ja paljon lentosuukkoja sinne, missä tällä hetkellä olet.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä. 💕
Täyskymppi! Sinä ihana ajatuksissani...😊
Aurinkoista huomenta T-miehelle ja hyvää alkavaa viikonloppua. Mitä on suunnitelmissa viikonlopulle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisitpa.
Kaipaan 🥺
Rakastan sua varmaan ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua varmaan ikuisesti
Samoin. Ei tunnu silti, että loppuisi koskaan.
🌺🌺🌺🌺🌺
🤍🤍🕊🤍🤍
🏝🏝🏝🐘🏝
🤍🤍🤍🤍🤍
🌺🌺🌺🌺🌺
huomenta
Narniaan
Ikuisuus on ihmisille vain hyvin lyhyt aika. Max kymmeniä vuosia, mitä kenelläkin elämää jäljellä.
Yhtä tyhjän kanssa jokin etärakkaus, kun ei saa elää arkea toisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista huomenta T-miehelle ja hyvää alkavaa viikonloppua. Mitä on suunnitelmissa viikonlopulle?
Mahdollisesti mennään sahalle sahauttamaan vanhoista sähkötolpista lankkuja. Haluaisin mennä illalla Raaheen tsekkaamaan paikan baarien nykytilan, mutta tuskin saan ketään lähtemään kaveriksi. Ehkä on siis rauhallisia koti-iltoja tiedossa. Entä sinulla? Onko töitä?
Lähetän hyväntuulisia kaipausterveisiä kaipaamalleni miehelle. Kivaa päivää.
Harmi, ettet tänään tullutkaan. Jos olisin tiennyt, olisin eilen rohkaistunut kun oli loistava tilaisuus. No, se meni menojaan..
Hyvä puoli tässä toki on se, että nyt ehkä pääsee vihdoin eroon näistä tunteista ja saa rauhan :)
Saisinko vain sydänsuruja kanssasi? Kestäisitkö minua kuitenkaan?
Huomenta. Ajattelen sua. aina vain ja edelleen. 🕊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti mennään sahalle sahauttamaan vanhoista sähkötolpista lankkuja. Haluaisin mennä illalla Raaheen tsekkaamaan paikan baarien nykytilan, mutta tuskin saan ketään lähtemään kaveriksi. Ehkä on siis rauhallisia koti-iltoja tiedossa. Entä sinulla? Onko töitä?
Olet siis ilmeisesti kätevä käsistäsi, rakentamassa jotain 🙂. Minä lomailen vielä, hetkeen ei tarvitse mennä töihin. Juuri tulin pieneltä matkalta ja nyt on vaihteeksi kiva olla kotona ja tehdä arkisia juttuja. Hyvää syksyä sinulle!
Kävitkö Norjassa?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhjän kanssa jokin etärakkaus, kun ei saa elää arkea toisen rinnalla.
Pitkälti samaa mieltä. Kaunis kokemus (yksipuolinen) syvä välittäminen toki on, mutta yksinään jättää rinnan kolkoksi, mielen kokemaan ikävää ja täyttymättömän kaihon vartaloon. Minä tahtoisin ihan oikeasti elää tämän sen toisen kanssa vuorovaikutuksessa tuolla fyysisessä maailmassa. Haluan elää sitä arkea vaikka meillä se ei ehkä menisikään esim yhteenmuuttokaavalla, koska kumpikin tarvitsee paljon omaa tilaa, omaa rauhaa ja itsekseen oloa. Yhteisen tunteen jakamista tässä elämässä se silti olisi. En usko mihinkään seuraaviin elämiin. Joko se eletään tässä elämässä tai ei ollenkaan. Ei siinä lohduta se tieto että kai oltiin tärkeet toisillemme, jos se ei konkreettisesti tule ilmi ja pääse elämään tekoina ja aikana.
Kaipaan.