Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Saisinko vain sydänsuruja kanssasi? Kestäisitkö minua kuitenkaan?
Ei me suruiltakaan vältyttäisi. Jos oltais yhdessä, naiset ottaisivat haasteekseen iskeä mut sulta. Pysyisin kuitenkin kovana. Sun ylilyönnit vastaavasti meinais viedä multa hermot. Silti jotenkin aina pärjäiltäis, kun opittais toistemme tavat tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia te vastaatte näihin typeriin gallupeihin, jos teidän kaivattunne ei täällä ole ja/tai te ette aio irl lähestyä kaivattuanne/ihastustanne syystä ja toisesta?
Tämä on keskustelupalsta ja tässä ketjussa kirjoittelen ihastuksestani jokaiselta haluamaltani kannalta. Ei asiaan liity mitenkään se, mitä tapahtuu tai toivon tapahtuvan tosielämässä. Mulle nämä ovat täysin erikseen, ketju on pelkkää fantasiointia varten ja tosielämä todellista elämää varten.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeita viestejä ja näkemistä, en oikein osaa tällästä varjotoimintaa, pitää varoa sanojaan jne.
Olisko se sitten mahdoton ajatus että meillä olisi viestiyhteys? En oikein näe että kuinka tämä tilanne ikinä muutenkaan selviää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Antti
Huomenta
Huomenta Antti
Oli kamalaa olla molemminpuolisissa tunteissa ja silti olla tekemättä mitään. En tiedä onko se saanut nyt jotain sekaisin. Se tieteellinen 2 vuotta on kulunu ja sinusta on edelleen vaikea päästää irti. Sinä olet ehkä jo päässyt, mutta minä en. Nyt olen kahden kuukauden välein mustasukkainen, vaikka eihän sinun ihmissuhteidesi pitäisi minulle kuulua. Ehkä tämä olisi helpompaa, jos näiden vuosien aikana ei olisi tultu paremmiksi tuttaviksi, eikä nähtäisi pari kertaa viikossa yhteisen rakkauden (joka ei ole elollinen) takia.
Oli hirveää tehdä sinulle niin kuin tein. Kai siksi mietin yhä mitä olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeita viestejä ja näkemistä, en oikein osaa tällästä varjotoimintaa, pitää varoa sanojaan jne.
Toisen vastuulla tietenkin tämä.
Ei ole, mutta tällä hetkellä en edes voi lähettää hänelle viestejä, parista syystä. Hän voi mulle kyllä.
Viitsisitkö avata meille nämä pari syytä?
Yksi syy, en tiedä puhelinnumeroa, joten ei voi laittaa tavallisia viestejä tai wa/signal.
Ok, mitä muita syitä? Kirjoitit vähän siihen sävyyn, että käytännössä kyllä saisit yhteyden vaikka muutama este olisikin. Mitkä nämä muut esteet on jotka estävät.
Sosiaaliset normit? Tyyliin yllätysvierailua pidetään huonona tapana ottaa yhteys vaikka osoitteen tietäisi
Sivusta
Aivan.. no, onko hän sosiaalisessa mediassa? Muu kuin wa/signal?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen vastuulla tietenkin tämä.
Ei ole, mutta tällä hetkellä en edes voi lähettää hänelle viestejä, parista syystä. Hän voi mulle kyllä.
Viitsisitkö avata meille nämä pari syytä?
Yksi syy, en tiedä puhelinnumeroa, joten ei voi laittaa tavallisia viestejä tai wa/signal.
Ok, mitä muita syitä? Kirjoitit vähän siihen sävyyn, että käytännössä kyllä saisit yhteyden vaikka muutama este olisikin. Mitkä nämä muut esteet on jotka estävät.
Sosiaaliset normit? Tyyliin yllätysvierailua pidetään huonona tapana ottaa yhteys vaikka osoitteen tietäisi
Sivusta
Jos se onkin iloinen yllätys jollekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Huomenta ja mukavaa päivää myös
sulle.💕 Pitkät lämpöiset halaukset ja paljon lentosuukkoja sinne, missä tällä hetkellä olet.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä. 💕
Kiitos 🤗😘
Vähän on ikävä 💕
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia te vastaatte näihin typeriin gallupeihin, jos teidän kaivattunne ei täällä ole ja/tai te ette aio irl lähestyä kaivattuanne/ihastustanne syystä ja toisesta?
Itse vastailen toisinaan. Alussa enempi, kun vajaa kaks vuot sit tänne suomi24 kaut tulin...
Ei sitä tiedä, vaik ihastus lukis ja tunnistaisi. Toki haen häntä irl ja menen juttelemaan, kun vaan nähdään. Ilman muuta haluan tutustua ja rohkeudesta ei oo kii. Olis helppoo, kun olis vaik sama työpaikka. Silloin en tietenkään tääl kävis, olis se yhteys siinä...Ja onhan näitä kiva lukea mm. kuntoillessa. Tositarkoituksella! 😊
Mitä parhainta viikonloppua teille!
Mut tää sivusto on kyllä yhtä tyhjän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan muurinmurtajaa..
Millanen myytti kysymyksessä?
Niihin henkisiin muureihin
Omiin vai hänen?
Hänen
Tulla kotiin? Tulla työpaikalle? Tulla ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin vai hänen?
Hänen
Kerro lisää.
Eipä siinä sen kummemmin kerrottavaa ole. Tiedän vaan että jonkilainen lukko tai muuri on tässä välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin vai hänen?
Hänen
Kerro lisää.
Eipä siinä sen kummemmin kerrottavaa ole. Tiedän vaan että jonkilainen lukko tai muuri on tässä välissä
Aika varmaa on kuitenkin se että ei ole ole yksipuolinen lukko tai muuri kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin vai hänen?
Hänen
Kerro lisää.
Mikä saa sut ajattelemaan näin?
💖