Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Jahas, tänään kaivattu on rouvan vieressä.
Kuten joka muukin ilta. Rouvan kanssa lusikassa nukahtaa ja rouvan vierestä herää. Hyvää yötä kuitenkin!
Sleep deep, sturgeon surgeon!
Vierailija kirjoitti:
Päivän viestit vielä lukematta.
Ei mitään luettavaa. Perus trollailua ja identiteettivarkauksia.
Öinen läpikotaisin suukottelu sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä saman tien aloitteen, jos tiedän, että oikeasti haluat.
Haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleukaAja se risus. Saatat vähän miehistyä siinä. Jotenkin noloa kun aikuinen rokkaa jotain haivenia toivossa että tästä kasvaa kunnon parta.
En, se on osa minua.
Hyvää yötä elämäin eloisalle ihmenaiselle mieheltä mielettömältä halein suukoin 30 km ja kuntarajain väärältä puolelta. Huomiseen.
Näytit niin hyvältä tänään kun tulit töihin. Kuvittelenkohan mä vaan tän kemian meidän välillä? Kauniita unia. 🥰 M-N
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää luotanko
Kuuluuko tuohon kysymysmerkki vai oliko puhtaasti retorinen?
Onneksi itellä ei oo puolisoa kyttäämässä ja määräilemässä mitä saan tehdä ja mitä en. Sellanen ois ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuka on sulle se oikea?
Rohkeasti nimiä.Hän on mies, ketä soitti keltaisen rapun ovikelloa kevääl 2021. Nimeä en laita, enkä nimikirjaimia. Ihastuin, kiinnostuin. Kolahti kovaa (ei aiemmin vastaavaa) ja rakastuin. Toivon, et tutustuttaisiin. Olen hänelle, jos hän tahtoo niin. Rakastettu ja /tai ystävä.
Kauniita unia kultaseni. Sun silmät kyllä katsovat syvälle sieluun ja tutkivat kaikki pelkoni ja salaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää edes tiedä, olenko minä kaivannut täällä montaa eri ihmistä, vai onko moni eri ihminen kaivannut minua.
Mulla selkee ku oon kaivannu täällä yhtä, minua ei ole kaivattu ja näen livenä ihmisiä joilta saan huomioo niin ei sellasta tarvi täältä hakea
Huomion saanti on ihan mukavaa. En kyllä edelleen ymmärrä, kun toisinaan 15 vuotta nuoremmatkin katselevat siihen malliin. Sivusta
Mulla tuon verran nuoremmat ois 15-vuotiaita joten en noteeraa jos joku semmonen katteliski :D
Tosin en muutenkaan huomaa pelkkiä katseita sen kummemmin, ellei ole sellainen molemminpuolinen naulautuminen tms.
Utuisin silmin katsomme toisiamme. Illan lämmin
hämäryys peittelee meidät.
Suutelee silmämme nukkumaan.
Minä olen sinun
Ja tuo tieto riittää minulle
Nuku hyvin <3
Ja nyt mieluummin tyydyt? Asia selvä.