Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
17061/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tohon mainos myy kultasi meille, siinä oli kultakoruja mut onko toi jotain ihmiskauppaa. Epäilyttävää.

Minä laitoin vaimon sinne menemään.

Vierailija
17062/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw, sun edellinen koti näyttää edelleen asumattomalta, kävelin ohi eilen.

Jos on edellinen koti, niin varmaan näyttääkin....🤣

sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17063/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudelleen naivat ovat alinta pohjasakkaa

nikanikani. Menen tästä nurkkaan kaljuuntuaan kun ei ole sinne turkkiinkaan varaa matkustaa.

Mitä siellä turkissa on?

Oisko karvoja

Mun selästäkin löytyy ja paljon lähempää. Saa noutaa ilmaiseksi kunhan itse höylää pois.

Ei nyt lähen voimaantumaan.

Tsemppihali!

Vierailija
17064/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

i really do love you

I love you deeply and want to marry you 💕

Ja kohta pyydetään pankkitunnuksia.

Vierailija
17065/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä vähän hermostuttaa sellanen ajatus et kaikki jätetään sattuman varaan..

Ihan saat itseäsi syyttää. Vuosia olet halunnut etkä mitään asialle tehnyt.

Miten niin en ole tehnyt? Oon suorastaan kerjännyt et nähtäis, ottaisit kylään, käymään ovella tai mitä tahansa. En mä nyt ruveta imurikauppiaaksi sen takia et löydän sut.

Vierailija
17066/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

? Siellä vois asua joku muu

Vierailija
17067/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...

Niissäpä se vika juuri on - tatuoinneissa. Teoilla on seurauksia.

Vierailija
17068/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tohon mainos myy kultasi meille, siinä oli kultakoruja mut onko toi jotain ihmiskauppaa. Epäilyttävää.

Täähän nostaa kaivatun tsäänssejä huimasti sitten.

Vierailija
17069/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaan rahan takia ...

Vierailija
17070/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä vähän hermostuttaa sellanen ajatus et kaikki jätetään sattuman varaan..

Ihan saat itseäsi syyttää. Vuosia olet halunnut etkä mitään asialle tehnyt.

Miten niin en ole tehnyt? Oon suorastaan kerjännyt et nähtäis, ottaisit kylään, käymään ovella tai mitä tahansa. En mä nyt ruveta imurikauppiaaksi sen takia et löydän sut.

Ehkä sun ongelma on siinä, ettei häntä kiinnosta.

Vierailija
17071/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teidän vanha talo on uudisasutettu?

Vierailija
17072/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

? Siellä vois asua joku muu

ok, ajattelin, että kaivattua vaan vakoilet...no,ihan vitsinä vaan

Vierailija
17073/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie romahan

Vierailija
17074/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vakoilisin jos mahdollista

Vierailija
17075/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat kuin graffitit mersun kyljessä: eivät ne kyytiä huononna mutta eivät ne kyllä kaunistukseksikaan ole.

On aina pettymys, jos naisen riisuuduttua vaatteiden alta paljastuu tatuointeja. Kun harrastaa seksiä, sitä katselee mieluummin naisen luonnollista ihoa eikä jonkun toisen miehen raapustamia kuvia.

Tatuoinnit ovat yleensä persoonattomia; kun tribaalit olivat muodissa, joka toisella tatuoidulla muikkelilla oli sellainen alaselässä. Sitä ennen, eli joskus ysärin lopulla, naisilla oli tatuoituna ruusu joko jalkapöytään, rintaan, lapaluuhun tai uumaan. Ehkä viimeisin villitys on ollut kokohihatatuoinnit. Pöhköt eivät tajua, että ei se pysy ikuisesti sellaisena, vaan se pitää kokonaan uudelleen värittää muutaman vuoden välein, mikäli haluaa kuvan pysyvän kirkkaana. Jos sitä ei tee, kuva haalistuu ja kauempaa katsottuna näyttäisi kuin käsivarsi olisi kauttaaltaan mustelmilla. Tatuoinnit ovat kyllä ihan turhia. Parempi laittaa nekin rahat vaikka laadukkaaseen päällystakkiin ja kenkiin.

Tai laadukkaaseen naiseen

Osta itsellesi nukke. Kukaan ei rupea leluksesi. 

Mä voisin kyllä alkaa kaivatun leluksi :)

Vierailija
17076/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Kutsuisin tuota syrjinnäksi, jota terveet ihmiset eivät vapaassa demokratiassa harjoita. 

Älkää olko naiiveja. Aina ulkomuoto tulee vaikuttamaan ihmisten arvioihin toisista, uskottavuuteen jne. Aivan sama mitä siitä ollaan mieltä.

Vierailija
17077/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul menee kohta moti ja energia kaikkeen tätä vauhtia

Vierailija
17078/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat kuin graffitit mersun kyljessä: eivät ne kyytiä huononna mutta eivät ne kyllä kaunistukseksikaan ole.

On aina pettymys, jos naisen riisuuduttua vaatteiden alta paljastuu tatuointeja. Kun harrastaa seksiä, sitä katselee mieluummin naisen luonnollista ihoa eikä jonkun toisen miehen raapustamia kuvia.

Tatuoinnit ovat yleensä persoonattomia; kun tribaalit olivat muodissa, joka toisella tatuoidulla muikkelilla oli sellainen alaselässä. Sitä ennen, eli joskus ysärin lopulla, naisilla oli tatuoituna ruusu joko jalkapöytään, rintaan, lapaluuhun tai uumaan. Ehkä viimeisin villitys on ollut kokohihatatuoinnit. Pöhköt eivät tajua, että ei se pysy ikuisesti sellaisena, vaan se pitää kokonaan uudelleen värittää muutaman vuoden välein, mikäli haluaa kuvan pysyvän kirkkaana. Jos sitä ei tee, kuva haalistuu ja kauempaa katsottuna näyttäisi kuin käsivarsi olisi kauttaaltaan mustelmilla. Tatuoinnit ovat kyllä ihan turhia. Parempi laittaa nekin rahat vaikka laadukkaaseen päällystakkiin ja kenkiin.

En jaksanut lukea toista kappaletta pidemmälle kun ei kovin kiinnostavalta vaikuttanut, mutta tuli tuosta lopusta (seksiä harrastaessa katselee toisen miehen raapustamia kuvia) mieleen, että senköhän takia olen ihastunut usein miehiin joilla on tatuointeja vaikka en niistä (tatuoinneista) varsinaisesti pidä, koska ne on vaan olleet hyvällä tavalla itsevarmoja ihmisiä eikä epävarmoja negiksiä :D

Vierailija
17079/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaiskohan kaivattu multa imurin. 🤔

Vierailija
17080/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei kuulu, vaikka puhuisin kuinka suoraa suomea. Kaipaan sinua. Pula sinusta.

Ketju on lukittu.