Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mul menee kohta moti ja energia kaikkeen tätä vauhtia
Jahas. Haluatko kertoa lisää aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.
Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.
Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa.
Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.
Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...
Niissäpä se vika juuri on - tatuoinneissa. Teoilla on seurauksia.
Kyllä se vika on sun kaltaisissa idiooteissa, ketkä arvostelee muiden ihmisten tekemisiä, kun ei ole elämässä muutakaan sisältöä.
Totta kai tekoja saa arvostella. Sehän ei ole henkilön väheksymistä ihmisenä ja persoonana, vaan hänen vapaasta tahdostaan tekemiensä tekojen kritisointia. Ei kukaan ole arvostelun yläpuolella. Pitää elää ja toimia niin, että teot kestävät tarkastelua. Jotkut teot ovat sellaisia, että niistä seuraa "viien minnuutin makia, yheksän kuukauven kipiä ja ikkuinen häpiä". Jotkut vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa ja silti heitä pitäisi muka arvostaa. Ei se niin mene.
Ja sitten mietit, miksei kukaan tykkää susta, koska tarvii palstailla päivät pitkät?
Tykkää monikin - useat olisivat ottaneet mieheksikin - mutta valitettavasti eivät just ne, joista itse tykkään.
Omia sukulaisia ei lasketa.
Panettaa. Tule tänne sieltä naapurista
Vierailija kirjoitti:
Keksi jokin asia/syy ottaa yhteyttä. Mutta ei ehkä imuri.
Ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa vaikka joku vakoilisikin, jos se ois ihastus, mut huonoja kuvia ei sit saa ottaa.
No höh, sinne meni sittenkin ne viimeiset toivot.
Entä ostaisi kaivatulta imuria - enkä imuja. Varsi-imurin voisin ilmaiseksi ottaa, jos hänellä olisi toimiva sellainen joutilaana.
Vierailija kirjoitti:
Ostaiskohan kaivattu multa imurin. 🤔
Kissa kaupan päälle. Istumaan tietenkin. 😹
Vierailija kirjoitti:
Kauhea olo. Ajattelen taas ihanaa työkaveria. Haluaisin usein jättää tämän työpaikan taakseni. Melkein yhtä usein haluaisin luopua tyttöystävästäni, jota en kykene rakastamaan täydestä sydämestäni, koska tuo nainen oli siellä jo ennen häntä. Elinvoima hiipuu. Miksi et tullut bussissa viereeni ja antanut minulle tilaisuutta puhua?
Eikä ole tosiaan tullut koskaan puheeksi se kamala bussimatka. Mitä sä oikein ajattelit? Muistelen sitä omituista parituntista aina, kun meinaan alkaa leijua. Enkä ole kehdannut kertoa kenellekään tuosta ikävästä kokemuksesta.
En mä kyl tiedä pystynkö tähän, mut mitä sit jos on jo rakastunu, mut mietin vaan onko tää väärin, vaikka ei loogisesti ajatellen ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko nimen, niin tulen oikeaan osoitteeseen. Muuten päädyn väärään naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyl tiedä pystynkö tähän, mut mitä sit jos on jo rakastunu, mut mietin vaan onko tää väärin, vaikka ei loogisesti ajatellen ole.
Ei elämässä voi oikeinkaan tehdä, ni anna palaa.
Nainen menee naimisiin toivoen, että mies muuttuu, mutta hän ei muutu.
Mies menee naimisiin toivoen, että nainen ei muutu, mutta kyllä hän muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet sen olevan väärin? Yleensä se vääryys on nimenomaan loogisesti ajateltua vääryyttä, eli auktoriteettisuhde, varattu osapuoli tmv., mikä tekee jutusta loogisesti ajateltuna väärää, mutta jos mitään tuollaista "järkisyytä" ei ole, mikä tekisi homman vääräksi, niin mistä se tunne väärintekemisestä sitten tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko nimen, niin tulen oikeaan osoitteeseen. Muuten päädyn väärään naapuriin.
No mee sinne väärään sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet sen olevan väärin? Yleensä se vääryys on nimenomaan loogisesti ajateltua vääryyttä, eli auktoriteettisuhde, varattu osapuoli tmv., mikä tekee jutusta loogisesti ajateltuna väärää, mutta jos mitään tuollaista "järkisyytä" ei ole, mikä tekisi homman vääräksi, niin mistä se tunne väärintekemisestä sitten tulee?
Sivusta vaan, ettei kukaan jaksa sun analyysejä.
Sen takia pitäis ottaa mies jota ei halua muuttaa, mut ei niitä ole 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mee sinne väärään sitten...
Ei voi tietää kuka haluaa, ellei joku kerro haluavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.
Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.
Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa.
Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.
Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...
Niissäpä se vika juuri on - tatuoinneissa. Teoilla on seurauksia.
Kyllä se vika on sun kaltaisissa idiooteissa, ketkä arvostelee muiden ihmisten tekemisiä, kun ei ole elämässä muutakaan sisältöä.
Totta kai tekoja saa arvostella. Sehän ei ole henkilön väheksymistä ihmisenä ja persoonana, vaan hänen vapaasta tahdostaan tekemiensä tekojen kritisointia. Ei kukaan ole arvostelun yläpuolella. Pitää elää ja toimia niin, että teot kestävät tarkastelua. Jotkut teot ovat sellaisia, että niistä seuraa "viien minnuutin makia, yheksän kuukauven kipiä ja ikkuinen häpiä". Jotkut vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa ja silti heitä pitäisi muka arvostaa. Ei se niin mene.
Ja sitten mietit, miksei kukaan tykkää susta, koska tarvii palstailla päivät pitkät?
Tykkää monikin - useat olisivat ottaneet mieheksikin - mutta valitettavasti eivät just ne, joista itse tykkään.
Mulle tollane ihana molokottaja. Taivukko nä ilikiäksi koskaa?
Kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle