Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
17081/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä vähän hermostuttaa sellanen ajatus et kaikki jätetään sattuman varaan..

Ihan saat itseäsi syyttää. Vuosia olet halunnut etkä mitään asialle tehnyt.

Miten niin en ole tehnyt? Oon suorastaan kerjännyt et nähtäis, ottaisit kylään, käymään ovella tai mitä tahansa. En mä nyt ruveta imurikauppiaaksi sen takia et löydän sut.

Ehkä sun ongelma on siinä, ettei häntä kiinnosta.

Ehkä sen vois sanoa jos ei kiinnosta. Niin minä tekisin, miksi tuhlata kenenkään aikaa.

Vierailija
17082/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaiskohan kaivattu multa imurin. 🤔

En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17083/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuvittelee kaivatun pölynimurikauppiaaksi*

Vierailija
17084/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosmies, tykkään sinusta

Vierailija
17085/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vakoilisin jos mahdollista

Mulla olis kyllä ollut mahdollisuus tähän, mut ei sitä itteänsä viitsi kiusata.

Vierailija
17086/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu on joskus hauskaa, joskus hölmöä. Minä esim.nyt ajattelen miestä, johon en voi oikeastaan ottaa kuin ns.virallista yhteyttä, jos sitäkään. Jatketaan. 😄

Vierailija
17087/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...

Niissäpä se vika juuri on - tatuoinneissa. Teoilla on seurauksia.

Kyllä se vika on sun kaltaisissa idiooteissa, ketkä arvostelee muiden ihmisten tekemisiä, kun ei ole elämässä muutakaan sisältöä.

Totta kai tekoja saa arvostella. Sehän ei ole henkilön väheksymistä ihmisenä ja persoonana, vaan hänen vapaasta tahdostaan tekemiensä tekojen kritisointia. Ei kukaan ole arvostelun yläpuolella. Pitää elää ja toimia niin, että teot kestävät tarkastelua. Jotkut teot ovat sellaisia, että niistä seuraa "viien minnuutin makia, yheksän kuukauven kipiä ja ikkuinen häpiä". Jotkut vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa ja silti heitä pitäisi muka arvostaa. Ei se niin mene.

Vierailija
17088/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa viestintäyhteys suhun irl. En jaksaisi yhtään näitä palstoja.

Vierailija
17089/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se vastaus on.

Vierailija
17090/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina saat minulta nimipäiväonnittelut

Vierailija
17091/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä

Vierailija
17092/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vakoilisin jos mahdollista

En ole vakoillut, mutta ajoin usein kaivatun työhuoneen ohi, koska kauppareitti meni siitä ja joskus näinkin hänet ikkunasta.

Vierailija
17093/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmään läski on pahempi, kun tatuoinnit!

Ja varsinkin iso maha.

Hyvää illan jatkoa😊

Sulla on tatuointeja?

Ei ole.

Huh. Eli vielä on pikkusen toivoa.

Vierailija
17094/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Kyllä se vika on sun kaltaisissa idiooteissa, ketkä arvostelee muiden ihmisten tekemisiä, kun ei ole elämässä muutakaan sisältöä.

Totta kai tekoja saa arvostella. Sehän ei ole henkilön väheksymistä ihmisenä ja persoonana, vaan hänen vapaasta tahdostaan tekemiensä tekojen kritisointia. Ei kukaan ole arvostelun yläpuolella. Pitää elää ja toimia niin, että teot kestävät tarkastelua. Jotkut teot ovat sellaisia, että niistä seuraa "viien minnuutin makia, yheksän kuukauven kipiä ja ikkuinen häpiä". Jotkut vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa ja silti heitä pitäisi muka arvostaa. Ei se niin mene.

Ja sitten mietit, miksei kukaan tykkää susta, koska tarvii palstailla päivät pitkät?

Vierailija
17095/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jokin asia/syy ottaa yhteyttä. Mutta ei ehkä imuri.

Vierailija
17096/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka joku vakoilisikin, jos se ois ihastus, mut huonoja kuvia ei sit saa ottaa.

Vierailija
17097/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuisin tuota syrjinnäksi, jota terveet ihmiset eivät vapaassa demokratiassa harjoita. 

Älkää olko naiiveja. Aina ulkomuoto tulee vaikuttamaan ihmisten arvioihin toisista, uskottavuuteen jne. Aivan sama mitä siitä ollaan mieltä.

Sit on kyllä ihmisellä ehdollisuutta. Kannattaa vapautua terveellä tavalla ja lopettaa se kristillinen eli hengellinen tuomitseminen. Tervehenkisyys on terveintä.

Vierailija
17098/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosmies, tykkään sinusta

Ai markkinointitoimiston vai mainostoimiston mies.... vai onko ne sama asia

Vierailija
17099/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi jokin asia/syy ottaa yhteyttä. Mutta ei ehkä imuri.

Entä limuri? Se tekee limua.😌

Vierailija
17100/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mietit, miksei kukaan tykkää susta, koska tarvii palstailla päivät pitkät?

Tykkää monikin - useat olisivat ottaneet mieheksikin - mutta valitettavasti eivät just ne, joista itse tykkään.

Ketju on lukittu.