Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
17021/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.

Kaikki ei ymmärrä samalla tavalla. Tarkoitatko sitä että joissain töissä on oltava korrektimpi esimerkiksi ja vapalla on tietenkin vapautuneempi? Se on täysin ok ja normaalia. Työnkuva voi määritellä olemista. Jotkut taas esittävät hyvin paljon mutta se on eri asia. Itsensä suojeleminen on myös luonnollista ja jotkut joutuvat tai tekevät sitä enemmän, ei se aina ole huono asia sekään.

Itsensä suojeleminen on erittäin luonnollista ja järkevää. Oma heikko sisin paljastetaan vaan ihmisille, jotka osoittautuvat sen arvoisiksi. 

Vierailija
17022/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perinteinen huutelija, joka ei osaa kertoa mitä oikeasti tarkoitti ja ulkoistaa vastuun sanomisistaan vastaanottajalle. Mene lukemaan kirja niin viisastut vähäsen.

No sorry, oon katos vielä opiskelija, ei ole taidot kuin tohtorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17023/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmissa nimissä yhteensä 5 samaa, joista 4 hänen nelikirjaimisessa etunimessään.

Vierailija
17024/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö jo luovuttaa? 😔

Miettinyt ihan samaa. Ei meistä realistisesti ikinä mitään voisi tulla. En usko että elämänarvomme kohtaisi tai sinä voisit edes kuvitella minusta muuta kuin söpöä herttaista likkaa. Minä olisin valmis kaikkeen jos vain sinä pitäisit minusta.

Vierailija
17025/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.

Kaikki ei ymmärrä samalla tavalla. Tarkoitatko sitä että joissain töissä on oltava korrektimpi esimerkiksi ja vapalla on tietenkin vapautuneempi? Se on täysin ok ja normaalia. Työnkuva voi määritellä olemista. Jotkut taas esittävät hyvin paljon mutta se on eri asia. Itsensä suojeleminen on myös luonnollista ja jotkut joutuvat tai tekevät sitä enemmän, ei se aina ole huono asia sekään.

Lähinnä siis se, että jos on työpuku, niin se luo sellasen henkisen jutun sisäisesti, ikään kuin tukee sit roolia missä on.

Eli sulla ei ole kokemusta normaalista sosiaalisista käytösmalleista? Istutko kotona kaiket päivät tekemässä tälläisiä analyysejä?

😄 what? Ei ei, teen vaan havaintoja tuolla maailmalla

Pakkohan siinä työpuvussa on roolia vetää. En minä voi lähteä kiroilemaan meidän asiakkaille niin kuin siviilissä, jää muuten kaupat tekemättä. Ja siitä ei pomo tykkäisi.

En mä sitä tarkottanu.

"Jos on työpuku, niin se tukee sitä roolia missä on"?

No, en mä jaksa selittää, tajuaa jos tajuaa.

Olet perinteinen huutelija, joka ei osaa kertoa mitä oikeasti tarkoitti ja ulkoistaa vastuun sanomisistaan vastaanottajalle. Mene lukemaan kirja niin viisastut vähäsen.

Darling, ei ole minun vika jos kuulijan ymmärrys ei riitä.

Raamattuakin ymmärtää jokainen eri tavalla, niin onko vika silloin kirjassa vai lukijassa?

Lukijassa jos ei oikein ymmärrä.

Vierailija
17026/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Sami

Vierailija
17027/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä taidan luovuttaa taas niin ku viime syksynäkin. Ehkä sä oot sitte vaan mun salainen kesäihastus ...💗

Tahtoisin olla kokovuosirakkaus 💗

Vierailija
17028/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin vielä huikkaamaan että kuulemma ääninäytteitä on joillekin tulossa !

Kuulin äsken keskustelua tyhjästä huoneesta, aivan kuin joku puhuisi vaisusti puhelimessa ja puhelin olisi kaiuttimella !

Viime aikoina ääninäytteitä on ollut taas enemmän ja näkyjä myös .

Nyt en pelkää ollenkaan enää mitään, sairaan siistiä ! Tai ehkä pelkään, siistiä sekin .

😹

Vierailija
17029/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös j:n kanssa kolme :)

Vierailija
17030/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä taidan luovuttaa taas niin ku viime syksynäkin. Ehkä sä oot sitte vaan mun salainen kesäihastus ...💗

Tahtoisin olla kokovuosirakkaus 💗

No tehdään siitä sellainen? Tuntuu vaan hassulta minkä takia tää on näin vaikeeta.

Vierailija
17031/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

i really do love you

Tack detsamma.

Vierailija
17032/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Pitäisiköhän mun kasvattaa tukka päähän?

Nääh, olet kuumaakin kuumempi juuri noin

Vierailija
17033/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin äsken keskustelua tyhjästä huoneesta, aivan kuin joku puhuisi vaisusti puhelimessa ja puhelin olisi kaiuttimella !

Nyt en pelkää ollenkaan enää mitään, sairaan siistiä ! Tai ehkä pelkään, siistiä sekin .

😹

Stressi voi laukasta harhoja, tai tietysti psykoosi myös, vai mistä on kyse

Vierailija
17034/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Vierailija
17035/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...

Vierailija
17036/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Pitäisiköhän mun kasvattaa tukka päähän?

Ota tatuointi kalloosi mieluummin, kerta muiden mielipiteistä välität.

Noo, oot aivan villinä taas. Kasvatankin tukan päähän ihan sun takia.

Vierailija
17037/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😹

Stressi voi laukasta harhoja, tai tietysti psykoosi myös, vai mistä on kyse

Ääh, eiku nää on vaan näitä opasjuttuja.

Vierailija
17038/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.💞 T.

Vierailija
17039/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmään läski on pahempi, kun tatuoinnit!

Ja varsinkin iso maha.

Hyvää illan jatkoa😊

Vierailija
17040/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

i really do love you

I love you deeply and want to marry you 💕

Ketju on lukittu.