Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi oikeasti tutustua . Ystävinä. Haluan tutustua sinuun.
Tämä🧡 Haluaisin ensin tutustua, ennenkuin mitään vakavampaa tulisi. Jos se olisi mahdollista kun nyt jo olen kuvitellut vaikka mitä😄. Ikävä miestä, vaalea partamies yli 5kymmentä🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole flirttiä, jos mielenkiintoisten ja energisten ihmisten seurassa herää itsekin eloon.
Aivan. Tukahduttava ajatus ettei saisi keimailla. Flirtti piristää.
Noloa se on, kun varatuille ja perheellisille itseään tyrkyttää. Keskustella voi muutenkin.
Ei ole tyrkyttämistä, on elämäniloa. Flirtti ei tähtää sänkyyn. Älkää olko typeriä.
Kyllä minä ainakin tähtään kaivattuni kanssa juuri sinne sänkyyn. Muille en sitten flirttaile. Ystävällinen olen kyllä.
Hämärän Hellän täyteläinen vartalo mielessä. 😚🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt siihen, ettet vastaa, vaikka kuinka kirjoittelen anonyymejä viestejä palstalle, jota säännöllisesti lukee vain muutamia kymmeniä ihmisiä. Miksi piilottelet rakkain?
vauva.fi:llä on 5-6 miljoonaa kuukausittaista "kävijää" (lähde: similarweb), että ei tämä nyt ihan kuollut paikka ole. Vertauksen vuoksi, kaksplussalla on n. miljoona.
Sanoisin, että ehkä joku 50000 suht. aktiivista käyttäjää (näistä 30% trolleja) on realismin puitteissa, Monihan ei tee muuta, kuin lue.
Lol. FIAMin ihan virallisen tilaston mukaan vauvalla käy jokunen sataatuhatta tyyppiä kuussa, ei tod miljoonia. Mikä edes on similarweb?
Eri
Nopealla Googlauksella: 2007 perustettu, Israelilainen, verkkosivujen analytiikkaan erikoistunut yritys.
Sydämeni on särkynyt muista raskaista syistä, mutta kaiken lisäksi pahalta tuntuu se, että sinä pysyt hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaita terveisiä virkeän pirteän iloiselle Akselille. Pidä ittes miehenä 🍆😘🥰🤗
Pysyn miehenä ihan luonnostaan, siihen ei tarvita vaivannäköä. Mutta lähetäpä terveiset irl, jos uskallat. ;)
Onko Armaani kuulolla? Olisi tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaita terveisiä virkeän pirteän iloiselle Akselille. Pidä ittes miehenä 🍆😘🥰🤗
Pysyn miehenä ihan luonnostaan, siihen ei tarvita vaivannäköä. Mutta lähetäpä terveiset irl, jos uskallat. ;)
Tulen sanomaan itse! Vaikka huudan keskellä kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Tuntomerkkejä?
Kuulostaa joltain Välimeren uroolta. Pantteri biksut päällä ja karvainen rintakehä ja käsivarret. Kikkarapäätä unohtamatta. Uuh...
An An Anskuu? Vaalea pitkähkö kaunotar, oletko täällä?
Muista se sähköposti. Ei muuta tähän väliin.
An An An**iiii, kaipaan suaaa.
Vierailija kirjoitti:
Muista se sähköposti. Ei muuta tähän väliin.
?? Mikä sähköposti?
Laita sellainen tunniste josta tiedän sinun kaipaavan
Vierailija kirjoitti:
Laita sellainen tunniste josta tiedän sinun kaipaavan
🌕💗🌎
Voihan se olla niinkin, kauneus on katsojan silmässä. Olen ajatellut asiaa myös positiivisesti, rumuus suojelee ilkeiltä esteetikoilta mutta eipä meillä riittävästi yhteistä olisi muutenkaan. Yrittäkää löytää positiivista asioista, kaikki mikä loukkaa sinua on tullut vahvistaakseen sinua. Sinäkin pystyt käsittelemään niitä kipeitä asioita.