Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
14161/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein eksyin kotimatkalla, niin sekaisin olin

Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅

Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan laisinkaan. Ajatukset nyt vaan sattuivat vähän harhailemaan 

Älä tee alkoholista pahaa jos se ei sovi sinulle. Aikuiset osaavat nauttia ja pitää hauskaa, sitä paitsi ei se alkoholin jättäminen auta asiaan. Alkoholia on juotu aina. Toisille se sopii oikein hyvin, kuten minulle myös. Jätä omasi kauppaan niin jää rahaa meikkeihisi.

Vierailija
14162/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅

Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan laisinkaan. Ajatukset nyt vaan sattuivat vähän harhailemaan 

Älä tee alkoholista pahaa jos se ei sovi sinulle. Aikuiset osaavat nauttia ja pitää hauskaa, sitä paitsi ei se alkoholin jättäminen auta asiaan. Alkoholia on juotu aina. Toisille se sopii oikein hyvin, kuten minulle myös. Jätä omasi kauppaan niin jää rahaa meikkeihisi.

Juu en, kiitos neuvosta. Uudet kynnet tosiaan pitäis saada ja haluan hienot joissa kimalletta ja syksyisiä värejä. Meikkejä tosiaan menee ja mulla on kallis maku. En osta markettimeikkejä tosiaankaan. Vain parasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan yritän pukea ajatuksia sanoiksi. Mietteet liian paljaita täällä huudella. Olennaisin kiteytettynä: Olisin iloinen jos joku päivä tahtoisit tavata ja ihan vaan rauhassa olla ja puhua.

Vierailija
14164/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen normaali itsetuntoinen mies, sydän tähän.

Vierailija
14165/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt etsisin seuraa laittaisin toiveeksi päihteettömyys. Sitä en ole vielä kokenut.

Vierailija
14166/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen normaali itsetuntoinen mies, sydän tähän.

Just sellainen, hyvin kiteytit

Vierailija
14167/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.

Vierailija
14168/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?

Oon liian pullea, kun toinen on niin hurjan timmi mies. Rasvaprosenttikin varmaan luokkaa 10% 😒

Huoh 🤦🏻 Maailma on täys näitä lihapulla ja coctailtikku -pareja.

Vastakohdat täydentävät toisiaan 

-sivusta

Joo mut tää on niin komea ja haluttu mies 😱 eikä me muuta, kun moikkailla 😒

Vierailija
14169/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään viikonloppuiltaisin aina humalassa.  Eihän se järkevää ole, mutta joskus pitää nollata.  Jossain vaiheessa piti olla aina selvin päin ja ajokunnossa, jos läheisellä jotain ongelmaa.  Oon siitä päivystyshysteriasta nyt onneksi päässyt. Kännissä nytkin, anteeksi siitä. Yksin kotona, puoliso missä lie.

Vierailija
14170/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauniissa paikassa ja ajattelen sinua, rakkaani.

Vierailija
14171/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelot nousee pintaan voi tehdä äkkijyrkkiä päätöksiä. Oikean ihmisen kanssa on mukavaa ja hyvä olla, oli nautittu lasi viiniä tai ei.

Vierailija
14172/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kauniissa paikassa ja ajattelen sinua, rakkaani.

Munkin piti lähteä tänään kauniiseen paikkaan josta olisin voinut lähettää tuollaisen viestin. En saanut yksin lähdetyksi.

Vierailija
14173/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en, kiitos neuvosta. Uudet kynnet tosiaan pitäis saada ja haluan hienot joissa kimalletta ja syksyisiä värejä. Meikkejä tosiaan menee ja mulla on kallis maku. En osta markettimeikkejä tosiaankaan. Vain parasta

Niin ketä kiinnosti? Ole hiljaisuudessa.

Vierailija
14174/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä enää tie välitetääkö must

Vierailija
14175/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.

Meillä jaettiin ihan vaan parhaan keskiarvon perusteella. Sain aina stipendin. Olin hyvä koulussa muinoin.

Kympin tyttö

Vierailija
14176/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan yritän pukea ajatuksia sanoiksi. Mietteet liian paljaita täällä huudella. Olennaisin kiteytettynä: Olisin iloinen jos joku päivä tahtoisit tavata ja ihan vaan rauhassa olla ja puhua.

Auttaako se yrittäminen joskus? Tuottaako nk. tuloksia koskaan vai jatkuuko yritys rest of your lifes? 🤣

Vierailija
14177/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö partamies illalla? 🤗

Vierailija
14178/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ketä kiinnosti? Ole hiljaisuudessa.

:D ... ei täällä kaivon pohjalla nää kynsiä lakkailla eikä timangeja rakennekynsiin kiinnitellä

Vierailija
14179/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nuolla open persettä!

Vierailija
14180/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt etsisin seuraa laittaisin toiveeksi päihteettömyys. Sitä en ole vielä kokenut.

No kokeile. Me muut päihdymme puolestasi. Täytyisi kuolla pystyyn että joku nättinaamainen mies jaksaisi parisuhdetta. Tai joku valittava nättinaamanaikkonen. Liikaa vaadittu, yksi elämä ja yksi suunta eli kohti kuolemaa!

Ketju on lukittu.