Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein eksyin kotimatkalla, niin sekaisin olin
Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan laisinkaan. Ajatukset nyt vaan sattuivat vähän harhailemaan
Älä tee alkoholista pahaa jos se ei sovi sinulle. Aikuiset osaavat nauttia ja pitää hauskaa, sitä paitsi ei se alkoholin jättäminen auta asiaan. Alkoholia on juotu aina. Toisille se sopii oikein hyvin, kuten minulle myös. Jätä omasi kauppaan niin jää rahaa meikkeihisi.
Juu en, kiitos neuvosta. Uudet kynnet tosiaan pitäis saada ja haluan hienot joissa kimalletta ja syksyisiä värejä. Meikkejä tosiaan menee ja mulla on kallis maku. En osta markettimeikkejä tosiaankaan. Vain parasta
Turhaan yritän pukea ajatuksia sanoiksi. Mietteet liian paljaita täällä huudella. Olennaisin kiteytettynä: Olisin iloinen jos joku päivä tahtoisit tavata ja ihan vaan rauhassa olla ja puhua.
Sellainen normaali itsetuntoinen mies, sydän tähän.
Jos nyt etsisin seuraa laittaisin toiveeksi päihteettömyys. Sitä en ole vielä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen normaali itsetuntoinen mies, sydän tähän.
Just sellainen, hyvin kiteytit
Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?
Oon liian pullea, kun toinen on niin hurjan timmi mies. Rasvaprosenttikin varmaan luokkaa 10% 😒
Huoh 🤦🏻 Maailma on täys näitä lihapulla ja coctailtikku -pareja.
Vastakohdat täydentävät toisiaan
-sivusta
Joo mut tää on niin komea ja haluttu mies 😱 eikä me muuta, kun moikkailla 😒
Olen nykyään viikonloppuiltaisin aina humalassa. Eihän se järkevää ole, mutta joskus pitää nollata. Jossain vaiheessa piti olla aina selvin päin ja ajokunnossa, jos läheisellä jotain ongelmaa. Oon siitä päivystyshysteriasta nyt onneksi päässyt. Kännissä nytkin, anteeksi siitä. Yksin kotona, puoliso missä lie.
Ostin kauniissa paikassa ja ajattelen sinua, rakkaani.
Kun pelot nousee pintaan voi tehdä äkkijyrkkiä päätöksiä. Oikean ihmisen kanssa on mukavaa ja hyvä olla, oli nautittu lasi viiniä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kauniissa paikassa ja ajattelen sinua, rakkaani.
Munkin piti lähteä tänään kauniiseen paikkaan josta olisin voinut lähettää tuollaisen viestin. En saanut yksin lähdetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan laisinkaan. Ajatukset nyt vaan sattuivat vähän harhailemaan
Älä tee alkoholista pahaa jos se ei sovi sinulle. Aikuiset osaavat nauttia ja pitää hauskaa, sitä paitsi ei se alkoholin jättäminen auta asiaan. Alkoholia on juotu aina. Toisille se sopii oikein hyvin, kuten minulle myös. Jätä omasi kauppaan niin jää rahaa meikkeihisi.
Juu en, kiitos neuvosta. Uudet kynnet tosiaan pitäis saada ja haluan hienot joissa kimalletta ja syksyisiä värejä. Meikkejä tosiaan menee ja mulla on kallis maku. En osta markettimeikkejä tosiaankaan. Vain parasta
Niin ketä kiinnosti? Ole hiljaisuudessa.
Emmä enää tie välitetääkö must
Vierailija kirjoitti:
Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.
Meillä jaettiin ihan vaan parhaan keskiarvon perusteella. Sain aina stipendin. Olin hyvä koulussa muinoin.
Kympin tyttö
Vierailija kirjoitti:
Turhaan yritän pukea ajatuksia sanoiksi. Mietteet liian paljaita täällä huudella. Olennaisin kiteytettynä: Olisin iloinen jos joku päivä tahtoisit tavata ja ihan vaan rauhassa olla ja puhua.
Auttaako se yrittäminen joskus? Tuottaako nk. tuloksia koskaan vai jatkuuko yritys rest of your lifes? 🤣
Nähdäänkö partamies illalla? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ketä kiinnosti? Ole hiljaisuudessa.
:D ... ei täällä kaivon pohjalla nää kynsiä lakkailla eikä timangeja rakennekynsiin kiinnitellä
Voisin nuolla open persettä!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt etsisin seuraa laittaisin toiveeksi päihteettömyys. Sitä en ole vielä kokenut.
No kokeile. Me muut päihdymme puolestasi. Täytyisi kuolla pystyyn että joku nättinaamainen mies jaksaisi parisuhdetta. Tai joku valittava nättinaamanaikkonen. Liikaa vaadittu, yksi elämä ja yksi suunta eli kohti kuolemaa!