Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Voisin nuolla open persettä!
Toki toki. Muista kiillottaa omenasikin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään viikonloppuiltaisin aina humalassa. Eihän se järkevää ole, mutta joskus pitää nollata. Jossain vaiheessa piti olla aina selvin päin ja ajokunnossa, jos läheisellä jotain ongelmaa. Oon siitä päivystyshysteriasta nyt onneksi päässyt. Kännissä nytkin, anteeksi siitä. Yksin kotona, puoliso missä lie.
Oliks tää kutsu? 😅
Minä sain jonkun säälistipendin joskus xD
Ja aina kesälomalle rahaa kun juonsin kevätjuhlat ja rehtori kehui että olen kaunis kuin kukka siellä lavalla
En tiedä miksi tämä naurattaa niin paljon, mutta nauran ääneen kun muistin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.
Meillä jaettiin ihan vaan parhaan keskiarvon perusteella. Sain aina stipendin. Olin hyvä koulussa muinoin.
Kympin tyttö
Usein ne kympitkin on kiinni pärstäkertoimesta. Jos et ole koskaan tullut ajatelleeksi..
Ei ne ole. Sain kokeista aina kympin. Ihan vaan siksi, että osasin
Vierailija kirjoitti:
Melkein eksyin kotimatkalla, niin sekaisin olin
Ajelitko mustalla autolla mitalit kaulassa aurinkolasit päössä😆😆😆
Vanha Kaveri oli kova suorittamaan koulussa, lukiokin vietti nenä kiinni kirjoissa. Sai B:n paperit, todistuksessa rivi kymppejä. Ei mikään välkky, heti kun piti soveltaa laajemmin meni pupu pöksyyn. Sorry kaveri. Akateemisilla tutkinnoilla ei välttämättä tosiaan mitään merkitystä nk yleisen maalaisjärjen tai älyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stipendit myös, jaetaan joka vuosi open suosikeille eli parhaille pers nuolijoille.
Meillä jaettiin ihan vaan parhaan keskiarvon perusteella. Sain aina stipendin. Olin hyvä koulussa muinoin.
Kympin tyttö
Usein ne kympitkin on kiinni pärstäkertoimesta. Jos et ole koskaan tullut ajatelleeksi..
Noin puuhuu ne, jotka ei pärjänneet koulussa.
En saanut koskaan stipendiä. Ei mutta kerran sain. Se oli kyllä amitsussa. No onhan sekin jotakin. En antanut opelle omenaa enkä nuollut persettä. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tyttö
No mä pärjäsin. Huomannut vaan nää ilmiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tyttö
Ei pidä paikkaansa, on omakohtaisia kokemuksia sekä ymmärrystä elämästä btw. Mitäs sulla? Kymppirivi peruskoulun päättiksessä ja leuhkit sillä loppuelämäsi? Onnea.
Kaipausta kehiin, ketään ei kiinnosta nuo koulujutut.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tyttö
Ei pidä paikkaansa, on omakohtaisia kokemuksia sekä ymmärrystä elämästä btw. Mitäs sulla? Kymppirivi peruskoulun päättiksessä ja leuhkit sillä loppuelämäsi? Onnea.
Ei mun tarvi leuhkia, kun mulla on se rivi kymppejä ja olen tyytyväinen kaikkeen.
Mua kiinnostaa aina ongelmien purku. Joku täällä siitä puhuikin. Muttei jatkanut sen enempää. Jätti kertomatta meille sen mikä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vanha Kaveri oli kova suorittamaan koulussa, lukiokin vietti nenä kiinni kirjoissa. Sai B:n paperit, todistuksessa rivi kymppejä. Ei mikään välkky, heti kun piti soveltaa laajemmin meni pupu pöksyyn. Sorry kaveri. Akateemisilla tutkinnoilla ei välttämättä tosiaan mitään merkitystä nk yleisen maalaisjärjen tai älyn kanssa.
ns. fiksuja ihmisiä löytyy sieltä täältä... Niin peruskoulun käyneistä duunareista, kuin akateemisista. Riippuu aika pitkälti mitkä ne "siviilin" kiinnostukset on. Jos koko elämä pyörii akselilla lähiökuppila, Seiska, Petri Nygård ja tempparit, niin ulosantikin todennäköisesti on sen mukaista, sama onko käynyt kouluja vai ei.
Sinisin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä
Kas kun et valkoisella, jossa siniset tekstit.😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Turhaan yritän pukea ajatuksia sanoiksi. Mietteet liian paljaita täällä huudella. Olennaisin kiteytettynä: Olisin iloinen jos joku päivä tahtoisit tavata ja ihan vaan rauhassa olla ja puhua.
Kaivattuni kanssa haluaisin, kyllä!
Jos voisi ihan vaan mennä ja jutella kaikesta mitä tuntee. Ei voi.