Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vei
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi koulutettu vai kouluttamaton?
Veikkaisin että ammattikoulun käynyt. Sivistynyt ihminen kuitenkin
Sivistys ei kulje automaattisesti koulutuksen mukana.
Ei niin, tämä on yksi elämän perustotuuksia jonka oon tiennyt aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?
Oon liian pullea, kun toinen on niin hurjan timmi mies. Rasvaprosenttikin varmaan luokkaa 10% 😒
Huoh 🤦🏻 Maailma on täys näitä lihapulla ja coctailtikku -pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Oon liian pullea, kun toinen on niin hurjan timmi mies. Rasvaprosenttikin varmaan luokkaa 10% 😒
Vastakohdat täydentävät toisiaan
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Melkein eksyin kotimatkalla, niin sekaisin olin
Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅
Näin elämäni kammottavimman painajaisen kaivattuni tavattuani, en enää muista missä vaiheessa. Kai sekin on vaikuttanut jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Naiset nyt vaan pitää vahvoista miehistä.
Meinasin saada joskus hymypoika patsaan koulussa kun olin luokka kavereitten suosikki enkä mikään ilkimys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi koulutettu vai kouluttamaton?
Korkeassa asemassa oleva, opistoasteen koulutus
ihan kuin olisi jotain hiton merkitystä,viimeistään merkitys katoaa kun sairastuu vakavasti
aivan turhaa pröystäilyä, samanlaiseen kuoppaan kaikki mennään
arvostakaa elämää ja ihmistä
sivusta
Vierailija kirjoitti:
G
Hän ei ole tehnyt aloiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan aktiivisesti, sillä olethan ketjussa luvannut tulla.
En tiedä onko mulle, mut lupasin tulla tänne kaivattuani kaipailemaan rauhassa jo hyvissä ajoin tänä iltana. No, kaikki ei mee niinkuin haaveilee!
Sukulaisia tulossa saunomaan. Jäävät varmaan yöksikin. Hyvästi rauha!
Että kun ärsyttää!
Olin varannut tän illan täällä ketjussa vain sulle.
Olen pahoillani. Älä suutu mulle. Huomenna sitten yritetään paremmalla onnella. 👍
Täytyy lähteä nyt saunan lämmitykseen. Tekisi mieli polttaa koko sauna.
Se on varma, et hyvät yöt tulen tänne ainakin sanomaan, toivottavasti ehdin muutakin.
Oot ajatuksissani kuitenkin koko illan.
Ei haittaa Pete tulee korjaaman mun.. no tuon yhden jutun. Ihan kaveripohjata tietenkin. Pusi.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin saada joskus hymypoika patsaan koulussa kun olin luokka kavereitten suosikki enkä mikään ilkimys
Nuo patsaat on kanssa yksi tyhjän kanssa. Muistan kun yksikin koulukiusaaja sai sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, se on elämää. Olen eräänkin kerran herätessäni miettinyt mihin osoitteeseen taksin pyydän. 😅
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan laisinkaan. Ajatukset nyt vaan sattuivat vähän harhailemaan
Vierailija kirjoitti:
Mielistelet kaikkia? Nykymiehet ovat aivan naisia, ei löydy vahvuutta edes puolustaa hyvää naista ja pitää perheestä huolta. Kyttäävät itseänsä peilistä ja käyvät puntilla, varmistavat vain, että kaikki on aina heille valmiina. Sitten vielä ovat todella ilkeitä itserakkaudella. Ei tee yhtään mitään. Minä arvostaisin miestä joka halaa ja pussaa, sekä jonka kanssa voisimme viettää aikaa nauttien elämästä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo patsaat on kanssa yksi tyhjän kanssa. Muistan kun yksikin koulukiusaaja sai sellaisen.
Meillä ei ees jaettu noita. Mutta sain aina stipendin. Olin luokan paras aina . Töistä sain kerran "paras työkaveri" -kunniakirjan, oli äänestyksen tulos. Olin ihan hämilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö?
Tänään , parikymmentä kilometria etelän suuntaan ajellessani.
Onko kaivattusi kouluttautunut ja kouluttamaton?
- on kouluttautunut ja hyvin onkin. Itsekin olen mutta häneen verrattuna painin tod.eri sarjassa.
G: Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?
- Liikutamme kumpikin omaa laivaamme ja ne kohtaavat, jos hän katsoo sen tarpeelliseksi? En tiedä, ehkä lopulta kuitenkin haluamme eri asioita? Hän ei tarvitse minua eikä parisuhdetta?
Väsymys, uupumus ja sen sellaiset ymmärrettäviä. Kelpaamattomuus ajatukset ja tiedostetut itsetuntoasiat (ei paeta päihteisiin tai käsitellä niillä) ymmärrettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin huolenaihe: hänellä on addiktio(ita) ja tilanne liian ongelmallinen.
Kerro lisää tästä kaikesta.