Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Pakko testata mikä näkyy
🛵🐞🍒🍹🎨🔐
Du bist alles
Ihana laulu Babylon Berlin -sarjassa
Omistan sen sinulle
Koita nyt päättää, että pidätkö minut estettynä vai et.
Sinun touhusi on lapsellista!
M-miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen rakkaudellansakaan hän ei saanut aikaan molemminpuolista tunnetta.
Ei kannata tuhlata rakkauttaan ihmiseen jolta ei tule vastakaikua. Sen huomaa kyllä nopeasti kannattaako tunnetta lähteä kasvattelemaan, molemminpuolisuus on avainsana.
Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.Tulet vetämään sanasi takaisin jos jossain vaiheessa elämääsi koet saman kuin minä.
Toivottavasti et koe.
-sivustaMinä puhun tästä nimenomaan, koska en halua kenenkään muun tuhlaavan aikaa ja energiaa tuollaiseen. Itselläni meni _vuosia_ tuohon, siis oikeasti vuosia eli en puhu mistään parista vuodesta.
Todella turhaa ja tuhlaa.Turhaa ja turhaa. Eihän sille mitään voi, jos ei pääse yli, vaikka tietää tunteen olevan yksipuolista. Meille joillekin se kolahdus tapahtuu niin kovin harvoin, ettei voi yrittää suunnata mielenkiintoa keneenkään uuteenkaan vanhasta yli päästäkseen. Sivusta
Niin ei tietenkään väkisillä suunnata mielenkiintoa kehenkään uuteen - ei ylipäätään tarvitse olla aina jotain ihastusta ja niiden avulla yrittää päästä edellisestä yli.. mutta väkisillä voi kyllä suunnata mielenkiintoa MUIHIN juttuihin ja kouluttaa aivojaan muihin asioihin eikä päinvastoin koukuttaa niitä omalla valinnalla vaan lisää siihen turhaan kaipuuseen.
Kuten sanottiin aiemmin, kerro tämä sitten kun ymmärrät, että näinkin voi käydä.
Sä et ole kokenut asiaa tarpeeksi isosti.
Olen aika loppu. Sinä hiljenit täällä?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
M-miehelle
Tämän palstan mielipide on että estonsa on ansainnut estetty, mikään ei sitä muuta.
Näin melkein kaikki suosikkini tänään. Hyvä päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-miehelleTämän palstan mielipide on että estonsa on ansainnut estetty, mikään ei sitä muuta.
Hän itse pitää minuun välillä yhteyttä.
En häiritse häntä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Kaikki käy, kun vaan nähtäis. Take a way kaffet saa helposti, vaik lähikaupast tarvittaessa. Ja hänet hieman tuntien, pihal jutskailu olis ok...
Joskus tänne laitoin, et Alepan edes treffit olis mun juttu ja siitä voi lähteä mihin tykätään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän elämät vaan valuu hukkaan
Ööö, mikset sit tee jotain asialle? Susta itsestäshän se on kiinni, miten oman elämäs kulutat. Ei tulis mieleenkään tuhlata omaani negaillessa
Sitähän juuri teet, negailet täällä toisen negan viestiin. 😂
Osoita mikä tuossa oli negaa? Sehän oli nimenomaan kannustava kommentti -> mene tekemään muutoksia.
Mun ensirakkaus on real gypsy!
Pelasti sillonkin kun jäin yksin märisemään.
Vierailija kirjoitti:
11.7
11.5👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Vaikka siellä missä kohdattiin aiemminkin. Paitsi ettei kohdata. En sulata käytöstapojen puutetta.
Heh, alapeukuista päätellen käytöstapoja ei arvosteta...
Menkää itseenne ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käy, kun vaan nähtäis. Take a way kaffet saa helposti, vaik lähikaupast tarvittaessa. Ja hänet hieman tuntien, pihal jutskailu olis ok...
Joskus tänne laitoin, et Alepan edes treffit olis mun juttu ja siitä voi lähteä mihin tykätään...Epätoivoinen roikko? Tuolla tyylillä olet sitä aina, kaikki käy!
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt siihen vaiheeseen, että vanhat suhteet ja ihastukset on käsitelty.
Tiedän mitä haluan ja mitä en. Minulla on rautainen tahto. Ja kyky sanoa monille asioille ei.
Kaikesta huolimatta pidän sinusta ihmisenä. Naiselta miehelle
Hyvä sinä. Pieni epäilyn siemen silti taitaa itää, ethän sä olisi edes tänne kirjoittanut tuota, jos uskoisit itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11.7
11.5👍
Koko marraskuinen vkl tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tänne laitoin, et Alepan edes treffit olis mun juttu ja siitä voi lähteä mihin tykätään...Tää olis hyvä.
Koen itseni vähän rikkaruohoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean nopeasti se aika kuluu. Vähän päälle kahden viikon päästä on jo syksy. 😱😍 jee...
Mulla on ikuisesti kesä sydämessäni. Ja myös ikävä erästä Erikoista naista.
-R
Sen verran ikää jo ettei tarvitse. Muisto on kauniimpi kuva.