Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille. Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Henkisesti vahvoja miehiä pidämme viehättävinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt siihen vaiheeseen, että vanhat suhteet ja ihastukset on käsitelty.
Tiedän mitä haluan ja mitä en. Minulla on rautainen tahto. Ja kyky sanoa monille asioille ei.
Kaikesta huolimatta pidän sinusta ihmisenä. Naiselta miehelle
No mitäpä sitten haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille. Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Henkisesti vahvoja miehiä pidämme viehättävinä.
Henkisesti vahvaa miestä ei olekaan kun vastaan tulee siveä neitsyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt voisit laittaa viestiä kaivatulle, mitä siihen kirjoittaisit?
Kyllähän mä voisin laittaa, jos haluaisin. Ei vain ole mitään asiaa tai tarvetta jutella (kenenkään kans) just nyt. Kattelen leffaa ja laiskasti selailen nettiä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tutkimus? Vahva mies on turvallinen ja rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakkaani. Kuiskaisin korvaasi jotakin somaa, jos tulisit lähemmäksi.
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakkaani. Kuiskaisin korvaasi jotakin somaa, jos tulisit lähemmäksi.
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Toki.
Missä nähdään? 😃
No hyvä. Se siitäkin sitten. On näitä tappotoiveita ja uhkauksia jo kuunneltukin sen verran paljon ettei jaksa enää näitä teidän paskoja huomionhakujanne. Yök. Terve!
Vierailija kirjoitti:
Löysit taas tien ajatuksiini.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Toki.
Missä nähdään? 😃
Times Square?
Kauhean nopeasti se aika kuluu. Vähän päälle kahden viikon päästä on jo syksy. 😱😍 jee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Toki.
Missä nähdään? 😃
Times Square?
En lennä, joten huonohko paikka.
Pajero, sain sinusta vaihdossa liian vähän, niin rakas minulle olit.
Itse ainakin yllätyin siitä, millainen mies sattui nyt kohdalle kaiken tämän vuosia jatkuneen alaspainamiseen jälkeen. Mies pysyi rauhallisena, vaikka heitin kaiken mahdollisen nuoruuden shitin suoraan sen silmille. Kouluratsastuksessa on hyvin pienet piirit.
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt siihen vaiheeseen, että vanhat suhteet ja ihastukset on käsitelty.
Tiedän mitä haluan ja mitä en. Minulla on rautainen tahto. Ja kyky sanoa monille asioille ei.
Kaikesta huolimatta pidän sinusta ihmisenä. Naiselta miehelle
Ei minulta tämä. Minulla kesken yksi ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin yllätyin siitä, millainen mies sattui nyt kohdalle kaiken tämän vuosia jatkuneen alaspainamiseen jälkeen. Mies pysyi rauhallisena, vaikka heitin kaiken mahdollisen nuoruuden shitin suoraan sen silmille. Kouluratsastuksessa on hyvin pienet piirit.
👀
We all know where this is going....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Toki.
Missä nähdään? 😃
Times Square?
En lennä, joten huonohko paikka.
Hän lentää.
Okei, tästä on jo vuosia aikaa, mulla oli vm 67 Isuzu Bellet, se oli jo silloin harvinainen näky liikenteessä ja mä nautin joka sekunnista sen puikoissa, eräänä päivänä kuitenkin onnistuin tutulla tiellä puikottamaan sen ojaan, nooh...olin ojan pohjalla autoni kanssa ja radiosta soi Simply redin "Heaven", olin kuin jossain Kaurismäen elokuvassa niin absurdi tilanne mielestäni oli, no loppu hyvin kaikki hyvin, linja-auto veti mut ylös ja rakkaus musiikkiin säilyi:)