Italialainen mies ja kirjoittelu
Tapasin netin kautta miehen Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta ja kaikesta hauskasta. Ihan asiapohjalta aloitettiin kirjoittelu yhteisen mielenkiinnon pohjalta (harrastus). Mies varattu, mutta kirjoittelee Mesessä koko ajan mulle. Ei mitään sen ihmeellisempää tai flirttailua ainakaan suuremmassa määrin, mutta laittaa viestiä joka päivä. Ihan kivaa saada viestejä ja jutella, ei sinänsä mitään , mutta onko normaalia sosiaalisuutta vain? Hän on varattu ja minäkin. Olen ajatellut niin että italialaiset ovat vain niin yltiö sosiaalisia. Ikää n. 40.
Kommentit (91)
No eihän tuo nyt miltään asiapohjalta kuulosta. Ei myöskään omalta osaltasi. Miksi viestittelet päivittäin jonkun muun miehen kanssa.
Tuskin vaihtaa kumppaniaan suomalaiseen naiseen. Ota lääkkees vaan.
Ap tässä. Tosi komea on ja vaikuttaa hyvin toimeentulevalta. Mutta alkanut vaan häiritä onko taka-ajatuksia. Itse olen myös sosiaalinen, kansainvälinen jne mutta onnellisesti naimisissa.
Joku nigerialainen taatelintallaaja se kuitenkin on 😂
Miten voi löytää jonkun jos ei etsi ketään
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 🤣 Seuraan useassa somessa häntä ja livenä olen pari kertaa FaceTimen kautta ollut yhteydessä. T. Ap
Jotain kiinnostusta varmaan oltava, jos koko ajan viestittää. Ehkä puolin ja toisin?
Haluaa päästä kehumaan suomalaisen blondin kaadolla, voi olla. Mitäs se vaimo tekee, ei kiinnosta? Ei näy kamerassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 🤣 Seuraan useassa somessa häntä ja livenä olen pari kertaa FaceTimen kautta ollut yhteydessä. T. Ap
Mikä ihmehoratsu sä oikein olet? Naimisissa oleva nainen, joka tyrkyttää itseään varatulle miehelle 🤮
Kysy mitä mieltä se ois bitcoineista ?..
Käske sen kirjoittaa jotain kaunista italiaksi ja laita tänne se teksti luettavaksi. Kädentaitoja sen antaa aikansa puhua sun kaa.
Mä olen käsittänyt että italialaiset miehet ovat aina olleet kiinnostuneita pohjoismaalaisista naisista. Miksi, se mulle mysteeri.
Mä tiedän sulle yhe karvasen italialaisen mies-vosun joka tykkää nusuttelusta eikä haluu suhdetta. Voi kokeilla sitä.
Lässyn lässyn 🥱 Mee nukkumaan 😴