Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olivat viimeiset sanasi jotka sait sanotuksi kaivatullesi... Minä olin vähän ilkeä ja jälkikäteen on harmittanut, sillä yhteys on totaalisesti katkennut.😢
Tsemppiä sulle! Taisin sanoa, että "pidän ovea auki", jos haluaisi laittaa myöhemmin viestiä. Ja jos nähdään, niin voinko tulla moikkaa ja juttelee...Lähinnä joskus työasioissa voisi olla mahdollisuus tavata sattumalta. Kaipailen.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, onko kaikki luurangot kaivettu kaapista?
Kaivosta nousi hetkeksi yksi kummitus. Kiitos, tulin iloiseksi juttutuokiosta
Ymmärsikö Kaisa Kuje väärin? Kaisa on nyt aavistuksen väsynyt ja ajattelu on hieman vaikeahkoa. T. Tai joltakin sellaiselta Kaisa Kujeelta 😸
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Samassa, jossa joskus tavattiin ..rannalla koivun alla.. siellä sain suudelman, joka pisti jalat hyytelöksi..😊n/m
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näit kaivattusi viimeksi?
Kauppakeskuksessa Helsingissä talvella. Oli just satanut lunta paljon.
Harmittaa kyllä, että on juminut väärässä ihmisessä. Luin jotain vanhoja tekstejä niin voin todella pahoin siinä jumituksessa ja tajusin sen itsekin, halusin siitä eroon, mutta meni vielä monta vuotta kunnes pääsin.
Harmittaa myös joidenkin muiden ihmisten vuoksi, että silloin jumin siinä. Aika mennyt ei koskaan palaa, mutta tyhmästi sen käytin!
Too early for the rainbow, too early for the dove
These are the final days, this is the darkness, this is the flood
And there is no man or woman, can't be touched
But you who come between them will be judged
And where, where is my gypsy wife tonight?
Where, where is my gypsy wife tonight?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Samassa, jossa joskus tavattiin ..rannalla koivun alla.. siellä sain suudelman, joka pisti jalat hyytelöksi..😊n/m
...ja sit kävit ottaan siitä paikalta profiilikuvan
Ok. Ei vastauksia. Ehkä Kaisa ei nyt jää pidemmäksi. Kermat kiduksiin ja pehkuihin. Öitä. T: Kaisa Kuje 😽
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siellä missä kohdattiin aiemminkin. Paitsi ettei kohdata. En sulata käytöstapojen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristö se ja sama, jos molemmat haluavat tavata. Ei nyt ehkä kumminkaan missään vedenpuhdistuslaitoksessa.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näit kaivattusi viimeksi?
Tänään koululla. 👩🏫🧡🤴🏼🏫
Jep💕
Haters gonna hate. I just drink coffee. 💁🏻
Olen päässyt siihen vaiheeseen, että vanhat suhteet ja ihastukset on käsitelty.
Tiedän mitä haluan ja mitä en. Minulla on rautainen tahto. Ja kyky sanoa monille asioille ei.
Kaikesta huolimatta pidän sinusta ihmisenä. Naiselta miehelle
Löysit taas tien ajatuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakkaani. Kuiskaisin korvaasi jotakin somaa, jos tulisit lähemmäksi.
Et uskaltais kuitenkaan
Kokeillaanko?
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille. Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Olihan tämä jatkosatu?