Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Huh kahlasin tämän päivän viestit. Paljon kaikenlaista. Ehkä osa poistettukin? Harhoja olisi voinut saada
Vierailija kirjoitti:
Huh kahlasin tämän päivän viestit. Paljon kaikenlaista. Ehkä osa poistettukin? Harhoja olisi voinut saada
Elätkö elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän ja anon:: ole mulle olemassa.
Kerro, mitä sillä tarkoitat.
Ollakseen olemassa toiselle pitää yhteyttä, muistaa, kaipaa viestein.
Tämä. Teetkö näin itse?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua, T. 🧡
KiiTOSH! 🧡 samoin sinulle.
Ihanaa kesäistä iltaa kaivatulle<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti emme siia enää viesti. 💛🌞
Ymmärsit vihdoin itsekin? Kaikki on ollut ohi jo viime syksystä asti. Jatka vain täällä yksinäistä vuoropuheluasi. Minulla on ollut uusi ihastus pitkään.
Heh no miksi sitten tänne kirjoittelet?
Kirjoitan uudelle ihastukselle ketjussa, en enää sille kulahtaneelle auringolle.
Sä oot huvittava.
Mun mielestä säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
11.7
Jep.
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Perjantai-illan terveiset pikkuvaalealle 😍
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Samoin 😆. Onneks irlissä on selvinnyt, että kaikki, ihan kaikki, on ollut pelkkää harhaunta, kuvitelmaa. Ei ole rakkautta tarjolla tässä elämässä mulle, näillä mennään hamaan hautaan.
Naarassusi on vetäytynyt luolaansa päivän velvoitteiden jälkeen. Hän kiertää hetken kehää, lopulta rauhoittuu sopivaan kulmaukseen. Uroksen puuttuminen tekee hänestä toisaalta valppaan ja toisaalta alakuloisen. Hän on elänyt niin kauan yksin ettei aina osaa edes kuvitella kookasta urosta luolaan äänineen, haluineen ja tapoineen. Eikä hän oikeastaan haluakaan kuvitella. Hän ei voi kuitenkaan ohittaa sisimmästään nousevia ajatuksia ja tuntemuksia eräästä vuosia sitten kohtaamastaan uroksesta. Kyse ei ollut mihinkään karvapeitteiseen liittyvästä ihastumisesta vaan jostain samankaltaisuuden tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen rakkaudellansakaan hän ei saanut aikaan molemminpuolista tunnetta.
Ei kannata tuhlata rakkauttaan ihmiseen jolta ei tule vastakaikua. Sen huomaa kyllä nopeasti kannattaako tunnetta lähteä kasvattelemaan, molemminpuolisuus on avainsana.
Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.
Tulet vetämään sanasi takaisin jos jossain vaiheessa elämääsi koet saman kuin minä.
Toivottavasti et koe.
-sivusta
Mut ihan sama, taisi olla viimeiset sanat... 😔 Ja sitte se selkä,k un viimeisen kerran nähtiin. Ei katsonu edes perään, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Ihan vaikka tuossa pihalla ja jutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuhlata rakkauttaan ihmiseen jolta ei tule vastakaikua. Sen huomaa kyllä nopeasti kannattaako tunnetta lähteä kasvattelemaan, molemminpuolisuus on avainsana.
Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.Tulet vetämään sanasi takaisin jos jossain vaiheessa elämääsi koet saman kuin minä.
Toivottavasti et koe.
-sivusta
Minä puhun tästä nimenomaan, koska en halua kenenkään muun tuhlaavan aikaa ja energiaa tuollaiseen. Itselläni meni _vuosia_ tuohon, siis oikeasti vuosia eli en puhu mistään parista vuodesta.
Todella turhaa ja tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaaminen olisi sovittu, niin jokin rauhallinen paikka. Esim. kotona, ajelulla, luonnossa, kahvilla.
- Muista omat tapasi toimia elämässäsi
- Kaikki ihmiset eivät toimi kuten sinä itse
- Ihmiset ymmärtävät asioita eri tavoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.Tulet vetämään sanasi takaisin jos jossain vaiheessa elämääsi koet saman kuin minä.
Toivottavasti et koe.
-sivustaMinä puhun tästä nimenomaan, koska en halua kenenkään muun tuhlaavan aikaa ja energiaa tuollaiseen. Itselläni meni _vuosia_ tuohon, siis oikeasti vuosia eli en puhu mistään parista vuodesta.
Todella turhaa ja tuhlaa.
Turhaa ja turhaa. Eihän sille mitään voi, jos ei pääse yli, vaikka tietää tunteen olevan yksipuolista. Meille joillekin se kolahdus tapahtuu niin kovin harvoin, ettei voi yrittää suunnata mielenkiintoa keneenkään uuteenkaan vanhasta yli päästäkseen. Sivusta
Vastaan myöntävästi vaikken ole täysin perillä siitä, mikä oli kysymys. Elämässä pitää kuitenkin ottaa riskejä.
Kannattaa sanoa kaikki tunteet myös ennen kuin joku kuolee. Rakastakaa lähimmäisiä kun ovat vielä elossa ja pystytte elämään yhdessä tätä maallista elämää sekä sanomaan tärkeät asiat. 🧡