Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
13541/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unien miettiminen ja niille merkityksen antaminen voi syöstä ihmisen jopa vuosikausien kaipausjumitukseen ja -kurimukseen.

Kannattaa olla tarkkana tuollaisten näennäisesti pieniltä vaikuttavien asioiden ruokkimisen kanssa! Fokus vain siinä, mitä oikeasti tapahtuu. Haluaako se toinen olla kanssasi eli hakeutuuko lähellesi, alkaako tulemaan niitä yhteisiä muistoja jne.

Mulle on käynyt niin, että näin kaivatusta unen, vaikka ei edes kunnolla tunnettu. Yksi asia johti toiseen ja unen seurauksena ihastuin häneen. Nyt olen ollut kaipauskumituksessa useamman vuoden. (sivusta kommentoin)

Vierailija
13542/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kukaan oo ollutkaan toisen muistoista mustasukkainen vai menikö jotain ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13543/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo melkein kuusi vuotta aikaa, kun kuulin sinun viimeksi sanovan minulle "kuin myös".

Vierailija
13544/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala mä en enää kestä tätä 😭 TULE JO!

Maranatha!

Vierailija
13545/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sano mitään

Kirjoitan kaiken

Läiskin värejä kankaisiin

Lintuja katselen

Sinua muistelen

Annan maailman parantua

Voitko selittää

Vierailija
13546/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista olettaa, että ihminen unohtaisi eletyssä elämässään jonkun toisen kanssa kokemansa tunteet tavatessaan uusia ihmisiä.

Eikä tarvitsekaan unohtaa. Se, että muistaa rakastaneensa ja vaikka muistaisi lämmöllä aiempaa rakkautta, ei kuitenkaan tarkoita kaipuuta takaisin aiempaan suhteeseen. Ei menneeseen ole paluuta ja suhde on päättynyt syystä.

Vierailija
13547/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unien miettiminen ja niille merkityksen antaminen voi syöstä ihmisen jopa vuosikausien kaipausjumitukseen ja -kurimukseen.

Kannattaa olla tarkkana tuollaisten näennäisesti pieniltä vaikuttavien asioiden ruokkimisen kanssa! Fokus vain siinä, mitä oikeasti tapahtuu. Haluaako se toinen olla kanssasi eli hakeutuuko lähellesi, alkaako tulemaan niitä yhteisiä muistoja jne.

Mulle on käynyt niin, että näin kaivatusta unen, vaikka ei edes kunnolla tunnettu. Yksi asia johti toiseen ja unen seurauksena ihastuin häneen. Nyt olen ollut kaipauskumituksessa useamman vuoden. (sivusta kommentoin)

Minäkin näin vaikka mitä unia yksipuolisesti rakastuneena ja kuvittelin niiden olevan jotenkin merkityksellisiä. Sellaisella voi pitkittää jotain mihin ei koskaan pitäisikään energiaa tuhlata.

Jälkikäteen sen näkee miten tyhjään on kuluttanut ihan sikana energiaa - siis oikeasti aivan tyhjään, johon vain itse mielessään luonut sisältöä :D

Vierailija
13548/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset kaivatulle...

Ja niin unestaan heräsi Vaeltava Yksinäinen Harmaasusi nälkäänsä, yksinäisenä ja sateen kastelemana - suolet kurnuen.

Hän tiesi että tästä päivästä tulisi samanlainen kuin eilisestä.

Sateinen, nälkäinen - yksinäinen.

Millaista olisi kaivata jotain muuta - sitä hän ei enää muistanut.

Vaikka mulla vatsa kurnisikin niin päiväni ei ole sateinen. Nälkäinen kyllä, ajoittain vahvemmin ja ajoittain tasaisemmin. Yksinäinen? Mjeh... Kiva olisi toinen harmaasusi kyljessä. Mutta jos sellaista ei nyt, löydy niin elämä kulkee poluillaan siitä huolimatta. Minulla on roihu sisimässä.

Vierailija
13549/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista olettaa, että ihminen unohtaisi eletyssä elämässään jonkun toisen kanssa kokemansa tunteet tavatessaan uusia ihmisiä.

Entä jos uusi tuttavuus vaati aktiivista irtisanoutumista vanhoista ihmissuhteista? Ehkä jopa usuttaa kiusaamaan tai vaatii sitä, että mies esittää kaveria sille tutulleen, jotta uusi tyttöystävä voi saada tuoretta vettä myllyyn kaltaistensa herkuteltavaksi?

Vierailija
13550/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitsekaan unohtaa. Se, että muistaa rakastaneensa ja vaikka muistaisi lämmöllä aiempaa rakkautta, ei kuitenkaan tarkoita kaipuuta takaisin aiempaan suhteeseen. Ei menneeseen ole paluuta ja suhde on päättynyt syystä.

Toisilla on ongelmia ja jos on katkera eikä tahdo hyväksyä asioita niin voivat olla mustasukkaisia, omistushaluisisa, kateellisia tai katkeria. Omat virheet tuntuvat olevan vaikea ottaa omiksi ja hyväksyä kaikki asiat. Olettavat monet että rakkaus jatkuu vaikka kyseessä on vain normaali suhtautuminen eikä ole jäänyt katkeruutta tai muuta.

Vierailija
13551/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat viimeiset sanasi jotka sait sanotuksi kaivatullesi... Minä olin vähän ilkeä ja jälkikäteen on harmittanut, sillä yhteys on totaalisesti katkennut.😢

Vierailija
13552/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan oo ollutkaan toisen muistoista mustasukkainen vai menikö jotain ohi?

Olen kohdannut useampaan otteeseen asennetta ja oletuksia, etten ole päässyt yli aiemmasta, jos edes mainitsen nimen tai menneisyyden tapahtumia ja hetkiä. Koskee myös aiempaa työtä ja asuinpaikkoja. Menneisyys on menneisyydessä, mutta kuitenkin tapahtunutta. Nelikymppiseksi ehtineenä, jokaiselle on kertynyt kokemuksia ja exiä. Ei mustasukkaisuus tai menneistä vaikeneminen muuta tai pyyhi pois historiaa.

Vierailija
13553/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut useampaan otteeseen asennetta ja oletuksia, etten ole päässyt yli aiemmasta, jos edes mainitsen nimen tai menneisyyden tapahtumia ja hetkiä. Koskee myös aiempaa työtä ja asuinpaikkoja. Menneisyys on menneisyydessä, mutta kuitenkin tapahtunutta. Nelikymppiseksi ehtineenä, jokaiselle on kertynyt kokemuksia ja exiä. Ei mustasukkaisuus tai menneistä vaikeneminen muuta tai pyyhi pois historiaa.

Just tämä, pystyn itsekin puhumaan eletystä elämästä ja ihmisistä totuudellisesti koska ei ole ongelmia asioissa. Kaikki ei ole elämässäni mennyt oppikirjan mukaan, mutta en ole katkera kuitenkaan. Jotenkin sitä vaan ihminen menee sitten eteenpäin elämässänsä.

Vierailija
13554/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille. T. Viiden vuoden päästä neljäkymmentä täyttävä sinkku.

Vierailija
13555/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset oli viimeiset kirjoitetut sanat irlissä.

Vierailija
13556/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset kaivatulle...

Ja niin unestaan heräsi Vaeltava Yksinäinen Harmaasusi nälkäänsä, yksinäisenä ja sateen kastelemana - suolet kurnuen.

Vaikka mulla vatsa kurnisikin niin päiväni ei ole sateinen. Nälkäinen kyllä, ajoittain vahvemmin ja ajoittain tasaisemmin. Yksinäinen? Mjeh... Kiva olisi toinen harmaasusi kyljessä. Mutta jos sellaista ei nyt, löydy niin elämä kulkee poluillaan siitä huolimatta. Minulla on roihu sisimässä.

Mikä tai minkälainen roihu?

Vierailija
13557/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos uusi tuttavuus vaati aktiivista irtisanoutumista vanhoista ihmissuhteista? Ehkä jopa usuttaa kiusaamaan tai vaatii sitä, että mies esittää kaveria sille tutulleen, jotta uusi tyttöystävä voi saada tuoretta vettä myllyyn kaltaistensa herkuteltavaksi?

Juoksisin siinä tapauksessa karkuun ja lujaa. Yritys eristää läheisistä ja omistushaluisuus, ei koskaan enteile hyvää tulevaisuuden kannalta. Ainoana poikkeuksen, jos aiemmin solmitut ihmissuhteet ovat vahingoittavia.

Vierailija
13558/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksisin siinä tapauksessa karkuun ja lujaa. Yritys eristää läheisistä ja omistushaluisuus, ei koskaan enteile hyvää tulevaisuuden kannalta. Ainoana poikkeuksen, jos aiemmin solmitut ihmissuhteet ovat vahingoittavia.

Hyvä hommeli. On täysin normaalia, että elämässä on ystäviä, tuttuja ja sukulaisia yms.

Vierailija
13559/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset kaivatulle...

Mikä tai minkälainen roihu?

Elämän roihu. Eteenpäin mennään. Sisulla ja sillä roihulla. T. Elämää nähnyt kaupunkisissi.

Vierailija
13560/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olivat viimeiset sanasi jotka sait sanotuksi kaivatullesi... Minä olin vähän ilkeä ja jälkikäteen on harmittanut, sillä yhteys on totaalisesti katkennut.😢

Oikein, mitäs olit ilkeä.

Ketju on lukittu.