Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla perillä omasta painostaan.
En minä tekisi sillä tiedolla mitään. Välillä on ollut tarkoitus käydä kehonkoostumusmittauksessa, mutta on jäänyt eli ei vissiin vaan tarpeeksi kiinnosta.
Kannattaa käydä mittauttamassa, antaa tietoa myös luuston kunnosta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäätkö hyvin kotona vai mis oot?
Omassa kotona asun. Pärjään. Kuinka niin? Ei sillä painonputoamisella ole mitään tekemistä kotiolojeni kanssa. Terveydellinen syy (fyysinen) on sen taustalla.
Hyvä homma!
No onhan se jos pärjää. Terveydestä
johtuva (tahaton) raju painon pudotus voisi kyllä loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, onko kaikki luurangot kaivettu kaapista?
En usko tietäväni murto-osaakaan. Se kaappi on kuin suuren kaupungin ossuaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kotona asun. Pärjään. Kuinka niin? Ei sillä painonputoamisella ole mitään tekemistä kotiolojeni kanssa. Terveydellinen syy (fyysinen) on sen taustalla.
Hyvä homma!
johtuva (tahaton) raju painon pudotus voisi kyllä loistaa poissaolollaan.
Lääkäriin sitten jos menee olo huonoksi. Pidä itsestäsi huolta! Muista se lääkekaappi sitten. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma!
johtuva (tahaton) raju painon pudotus voisi kyllä loistaa poissaolollaan.Lääkäriin sitten jos menee olo huonoksi. Pidä itsestäsi huolta! Muista se lääkekaappi sitten. 👍
Muistetaan ja pidetään.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen rakkaudellansakaan hän ei saanut aikaan molemminpuolista tunnetta.
Ei kannata tuhlata rakkauttaan ihmiseen jolta ei tule vastakaikua. Sen huomaa kyllä nopeasti kannattaako tunnetta lähteä kasvattelemaan, molemminpuolisuus on avainsana.
Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.Miten kasvatat tunnetta?
Eihän se heti ole yhtä voimakas kuin myöhemmin. Omilla ajatuksilla ja toiminnalla voi virheellisesti kasvattaa sitä vaikka ei kannattaisi.
Olet oikeassakin mutta oikea rakkaus on aitoa sekä luontevaa. Ymmärrän että ihmisten erilaisuus vaikuttaa mutta jokaisella on vastuu itsestään. Tunteet eivät aina kulje niin suoraviivaisesti. Toimimalla oikein sujuu varmasti parhaiten. Mitäpä muutakaan tähän enää sanoisi.
Niin oikea rakkaus on just aitoa ja luontevaa, ei kannattaisi alkaa yksipuolisesti omien ajatusten ja tuollaisten kautta kasvattamaan tunnetta joka ei ole oikea
Jotkut miehet ovat tosi rakkauden edessä hyvin ujoja. Odottavat naisen kuin naisen lankeavan edessään ja kosivan heitä, mutta huutavat ääneen mustasukkaisina, jos näyttää siltä, ettei nainen tunne samalla tavalla. Silti heille voi olla hyvin helppoa heittäytyä seuraavan naisen ehdotuksiin ilman sen kummempaa tutustumista. Ja vielä helpompaa on hieroa sitä uutta naista sen naisen naamaan, joka ei heille lämmennyt silloin kuin he sitä itse toivoivat.
And yet they remember everything. Eivät ehkä sillä lailla, mitä kertoivat muille kasvonsa säilyttääkseen (tai nöyryyttääkseen sitä naista, joka sanoi heille ei). Mutta muistavat silti, ja muistoissaan palaavat niihin hetkiin aina uudelleen. Eivät päästä irti, koska tunne oli niin voimakas.
Vaimo tietysti mitätöi tällaiset turhuudet heti, jos kilpakumppani jollain tasolla huoletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän arpoa, otanko enää yhteyttä tekemällä tikusta asiaa. Ehkä aavistat jotain, etkä halua rohkaista.
Nelikymppiselle H:lle tämä, J:ltä
Jos olisit yksi J-mies, mitkä vaan tikusta tehdyt asiat kelpaisi. Tosin viimeinen viesti mun puoleltani oli hyvinkin tikkuinen.
Ethän sä edes vastannut viimeisimpään viestiini.
Et varmastikaan ole hän, mutta totta, en vastannut en. Ei siihen olisi oikein voinut mitään muuta vastata kuin toivotella takaisin hyvää kesää. -ap
Erikoista olettaa, että ihminen unohtaisi eletyssä elämässään jonkun toisen kanssa kokemansa tunteet tavatessaan uusia ihmisiä.
Kaipaan erästä kuinmyössittelijää.
Olet aikamoinen tapaus, siis hyvällä, kaipa sen jo tiedätkin että koon jälkeen tulee ällä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista olettaa, että ihminen unohtaisi eletyssä elämässään jonkun toisen kanssa kokemansa tunteet tavatessaan uusia ihmisiä.
Mitä tarkoitat? Kaikki eivät hyväksy sitä että joku menee elämässään eteenpäin. Jos eroaa ja tapaa uuden, on jopa suotavaa mennä eteenpäin vaikka toinen kipuilisi itsessään vielä omaa osuuttaan.
En osaa lukea
karttaa
Kompassikin tuntuu
kädessäni vieraalta
Tähdistä viisaimmat osaavat
suunnistaa
En minä
Ne ovat vain kauniita
Pimeydessä
Eksyneenä
harhailen
Yritän löytää tuttuja
merkkejä
Ympärillä hiljaisuus
Mikä on tarttunut
myös sydämeen
Mahdatko etsiä
minua
Haluatko löytää
Vai
unohdatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tästä vielä jotain tulee, pikkuhiljaa :) mukavaa viikonloppua ihanalle <3 sua on kiva katsella. Maanantaina kai taas!
Festina lente, se on hyvä elämänohje. Vaan kuka sun ihana on (moni meistä haluaisi olla)?
Yks Joni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Jos nyt voisit laittaa viestiä kaivatulle, mitä siihen kirjoittaisit?
Onko se sun kutsu vielä voimassa?
Kyllä on, heti kun oon taas paikkakunnalla (: Mikä ilta sulle sopis?
Joku perjantai ilta jos satut lopuviikosta pyörähtämään?
Kyllähän perjantait passaa, tänään en oo siellä vielä mutta katotaan ens viikolla (:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan erästä kuinmyössittelijää.
Minä erästä hyvääsyksynjatkottelijaa.
Terveiset kaivatulle...
Ja niin unestaan heräsi Vaeltava Yksinäinen Harmaasusi nälkäänsä, yksinäisenä ja sateen kastelemana - suolet kurnuen.
Hän tiesi että tästä päivästä tulisi samanlainen kuin eilisestä.
Sateinen, nälkäinen - yksinäinen.
Millaista olisi kaivata jotain muuta - sitä hän ei enää muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kaikki eivät hyväksy sitä että joku menee elämässään eteenpäin. Jos eroaa ja tapaa uuden, on jopa suotavaa mennä eteenpäin vaikka toinen kipuilisi itsessään vielä omaa osuuttaan.
Tarkoitin, että toisen muistoista ei kenenkään pidä olla mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että toisen muistoista ei kenenkään pidä olla mustasukkainen.
Ei tietenkään. Puhumalla voi saada ihmeitä aikaan. Aikuiset ihmiset ymmärtävät elämää.
Noniin, onko kaikki luurangot kaivettu kaapista?