Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
13481/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sua, ettet lähestynyt silloin, kun olin vielä nuori ja nätti?

Vaikea sanoa, missä vaiheessa olet korruptoitunut. Ei varmaan tunnettu vielä siinä vaiheessa.

Vierailija
13482/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunapuhtaat terveiset - halaus ja suukot kaivatulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13483/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotko mieluummin etupuolta vai takapuolta?

Välillä edestä ja välillä takaa, kokonaisuus ratkaisee ja sitähän voi katsella mistä suunnasta tahansa milloinkin haluaa. Eräänlaista monipuolisuutta sekin on. Ei tartte jumitella kenenkään persereiässä tai nänninnipukoissa. Vielä kun tuntee tunteita niin tuntuukin paremmalta.

Vierailija
13484/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, onko tämä nykyisin yleistäkin?

Arvon opettaja. Kyllä, se on erittäin yleistä ottaa sairauslomaa ja niin sanotusti hellittää otetta oravanpyörästä. On myös tietääkseni erittäin yleistä, että ihminen ei välttämättä tunnista itse aina omia olotilojaan ja siksi suhtautuu kieltävästi avusta. Sitä sanotaan sairaudentunnottomuudeksi. Olen varmasti itsekin siitä kärsinyt. Kukapa ei.

On kuule tervettä jaksaa tehdä työnsä ja käydä työssä. On jopa hyväksi tehdä elämässään asioita sekä olla aktiivinen monin tavoin. Veroillahan tätä paskaa myös pyöritetään aika pitkälle. Omat ongelmat ovat omia eivätkä työnantajat katso saikuttajia hyvällä. Normaali sairastaminen on eri asia. Oravanpyörä pyörii todellakin hyvästä syystä ja sinäkin ystävä voisit järjestellä itsesi sekä elämäsi niin että sopudut yhteiskuntamme vaatimuksiin. Olet nyt osana aikuisten maailmaa, otahan vastuusi vakavasti.

Joojoo ope... Koko ajan järjestän ja järjestelen! Se on työnalla! Ymmärrän kyllä mitä tarkoitatte.

Vierailija
13485/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eskalaatio. Roseanne Barrkin ymmärtää, että rakkauteen kuuluu oleellisena osana eskalaatio (niin kuin kaikkiin addiktioihin).

Paskaa. Besserwissereiden hommia. Rakkaus ei ole addiktio eikä eskalaatio ole pakollista kun pitää asiat hoidossa ja kunnossa vaikka soittamalla suutansa ja aistimaan asioita. Kysymys on osana älykkäiden ihmisten perfektionistista elämänhallintaa sekä -tapaa. Ja joo, nyt ei löydy huumorintajua tähän. Ohis.

Rakkaus ei ole. Rakastuminen on. Siis kemiallisesti vastaa kokaiinipöllyä.

Ei ole. Se on ihmisen oma tunne ja addiktio. Rakkaus on puhdasta. Tosin eihän siinä mitään pahaa ole että on addiktoitunut hyviin asioihin. En koe rakkauden olevan kokaiinipöllyä, sinulle se tietenkin saa olla sitä. Ohis.

Ikävää, että neurologia on kanssasi eri mieltä. Hyvää jatkoa!

Äläpä jauha kakkaa, joku saattaisi tyhmänä vieläpä uskoa sinun typeriä juttujasi rakkaani. Kyllä sinäkin vielä opit asioita oikein! Hyvää jatkoa!

Tiede todennäköisesti tietää hieman paremmin, kuin joku palstahihhuli.

Tiede on muutakin kuin nämä näköalattomat analyysisi. Et vaikuta järin älykkäältä ihmiseltä.

Vierailija
13486/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan puolet asiakkaista ihastunut saman tien, eipä voi syyttää.

Väärin, ehkä vain 1/100, mutta minäpä olen ihastunut (tjsp) vain yhteen heistä. Ja se olet sinä. Haluaisin niin tietää, miten voit ja mitä kuuluu. Mutta koskaan en enää saa tietää. 😢

koskaan? hieman dramaattiselta kuulostaa (Nyt tiedän miten tää menee. Vastaus: hän muutti kauas pois. Minä: ai, väärä tyyppi siis.)

Vierailija
13487/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen rakkaudellansakaan hän ei saanut aikaan molemminpuolista tunnetta.

Ei kannata tuhlata rakkauttaan ihmiseen jolta ei tule vastakaikua. Sen huomaa kyllä nopeasti kannattaako tunnetta lähteä kasvattelemaan, molemminpuolisuus on avainsana.

Tästä ei voi liikaa puhua tällaisessa ketjussa.

Miten kasvatat tunnetta?

Eihän se heti ole yhtä voimakas kuin myöhemmin. Omilla ajatuksilla ja toiminnalla voi virheellisesti kasvattaa sitä vaikka ei kannattaisi.

Olet oikeassakin mutta oikea rakkaus on aitoa sekä luontevaa. Ymmärrän että ihmisten erilaisuus vaikuttaa mutta jokaisella on vastuu itsestään. Tunteet eivät aina kulje niin suoraviivaisesti. Toimimalla oikein sujuu varmasti parhaiten. Mitäpä muutakaan tähän enää sanoisi.

Niin oikea rakkaus on just aitoa ja luontevaa, ei kannattaisi alkaa yksipuolisesti omien ajatusten ja tuollaisten kautta kasvattamaan tunnetta joka ei ole oikea

Jotkut miehet ovat tosi rakkauden edessä hyvin ujoja. Odottavat naisen kuin naisen lankeavan edessään ja kosivan heitä, mutta huutavat ääneen mustasukkaisina, jos näyttää siltä, ettei nainen tunne samalla tavalla. Silti heille voi olla hyvin helppoa heittäytyä seuraavan naisen ehdotuksiin ilman sen kummempaa tutustumista. Ja vielä helpompaa on hieroa sitä uutta naista sen naisen naamaan, joka ei heille lämmennyt silloin kuin he sitä itse toivoivat. 

Vierailija
13488/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta paatumusta, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
13489/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 58 kiloinen ei ole runsas tulipahan mieleen sivussa

Vierailija
13490/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, onko tämä nykyisin yleistäkin?

Arvon opettaja. Kyllä, se on erittäin yleistä ottaa sairauslomaa ja niin sanotusti hellittää otetta oravanpyörästä. On myös tietääkseni erittäin yleistä, että ihminen ei välttämättä tunnista itse aina omia olotilojaan ja siksi suhtautuu kieltävästi avusta. Sitä sanotaan sairaudentunnottomuudeksi. Olen varmasti itsekin siitä kärsinyt. Kukapa ei.

On kuule tervettä jaksaa tehdä työnsä ja käydä työssä. On jopa hyväksi tehdä elämässään asioita sekä olla aktiivinen monin tavoin. Veroillahan tätä paskaa myös pyöritetään aika pitkälle. Omat ongelmat ovat omia eivätkä työnantajat katso saikuttajia hyvällä. Normaali sairastaminen on eri asia. Oravanpyörä pyörii todellakin hyvästä syystä ja sinäkin ystävä voisit järjestellä itsesi sekä elämäsi niin että sopudut yhteiskuntamme vaatimuksiin. Olet nyt osana aikuisten maailmaa, otahan vastuusi vakavasti.

Joojoo ope... Koko ajan järjestän ja järjestelen! Se on työnalla! Ymmärrän kyllä mitä tarkoitatte.

Asenne ratkaisee, hyvä sinä! 🍎

Vierailija
13491/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli yks ukkeli jota ihastelin muttei koskaan pyytänyt treffeille kiristeli vain leukojaan kun kerran halasin työkaveria ystävyydellä

Vierailija
13492/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52 kiloinen. vielä vähemmän. T. 52 kiloinen voipunut.

Vierailija
13493/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa tienny sut jo joskus 20v sitten. Muusani mun.

Vierailija
13494/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kyllä kummallista porukkaa! Voipunut ei ole synonyymi anorektikolle mutta voihan nyt hyvänen aika ryytynyt ihminen olla anorektisen näköinen ja voipunut. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. 😹

Vierailija
13495/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnu olla hoikimmillani tuon 52kg aikuisiällä, mut olin sillon sairastanut monta viikkoa ja söin vaan jotain kaurapuuroa ja mustikoita kun mikään ei maistunut, ja hikoillut litroittain, no melkein ainakin.

Vierailija
13496/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

52 kiloinen. vielä vähemmän. T. 52 kiloinen voipunut.

Vierailija
13497/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 on ok monelle lyhyelle ihmiselle. 🙄

Vierailija
13498/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä paljon painan, mutta olen ollut tänään suuuuper väsynyt - siis niin väsynyt ettei jaksa kuin olla äljöttää ja haukotella vaan

Vierailija
13499/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Ella T:lle; kunpa nähtäis ens kuun alussa siellä, missä viime kesänäkin nähtiin.

Vierailija
13500/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tainnu olla hoikimmillani tuon 52kg aikuisiällä, mut olin sillon sairastanut monta viikkoa ja söin vaan jotain kaurapuuroa ja mustikoita kun mikään ei maistunut, ja hikoillut litroittain, no melkein ainakin.

Pituus?

Ketju on lukittu.