Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan sinä, jonka ei kannattaisi ottaa yhteyttä. Toivottavasti maailma hymyilee.
Tämä kuulostaa siltä kuin positiivinen metalli-ioni vetäisi negatiivista epämetalli-ionia luokseen, jotta välille syntyisi sähköinen vetovoima jolloin syntyy ioniyhdiste. Tämä positiivinen metalli-ioni tosin näyttää hieman olevan negatiivinen kun sävy on hieman kärkäs. Ehkä toisaalta se houkuttelee negatiivista epämetalli-ionia. TT.
Sivusta sanon, että toivottavasti et ajatellut aloituksen olleen minulta. En ajattele noin TT
TT? Mihin viittaa? Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni pelko on sisälläni siitä, etten naisena kykenisi antamaan miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen mies pystyy.
Osta sträppäri.
Mulla on sträppäri (olen biseksuaali nainen). Sanoin, että yhtä kokonaisvaltaista en pystyisi antamaan.
Arvasin, että olet biseksuaali. Näin heterona ei tule mieleenkään tuollainen ajatus, biseksuaalilta ymmärrettävä näkemys.
Eri
Ootko perus lahnatyyppiä?
Miten tuollainen tuli tästä sinulle mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan sinä, jonka ei kannattaisi ottaa yhteyttä. Toivottavasti maailma hymyilee.
Tämä kuulostaa siltä kuin positiivinen metalli-ioni vetäisi negatiivista epämetalli-ionia luokseen, jotta välille syntyisi sähköinen vetovoima jolloin syntyy ioniyhdiste. Tämä positiivinen metalli-ioni tosin näyttää hieman olevan negatiivinen kun sävy on hieman kärkäs. Ehkä toisaalta se houkuttelee negatiivista epämetalli-ionia. TT.
Sivusta sanon, että toivottavasti et ajatellut aloituksen olleen minulta. En ajattele noin TT
Vastasin edelliselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaa nimeen.
Oletteko pöljiä jos luulette, että heteroiden väliset leikit liittyisi mitenkään mihinkään lesboiluun/homoiluun/tms?
Jos seksissä on mies ja nainen, niin se on miehen ja naisen välistä heteroseksiä ihan sama mitä siinä seksissä tapahtuu. Vaikka laittaisit tekoparran päälle ja ölisisit muka miehekkäästi samalla kun vedät kontillaan uikuttavaa miestä peräluukkuun et muutu sen vähemmän naiseksi eikä seksinne ole mitään muuta kuin miehen ja naisen välistä!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko pöljiä jos luulette, että heteroiden väliset leikit liittyisi mitenkään mihinkään lesboiluun/homoiluun/tms?
Jos seksissä on mies ja nainen, niin se on miehen ja naisen välistä heteroseksiä ihan sama mitä siinä seksissä tapahtuu. Vaikka laittaisit tekoparran päälle ja ölisisit muka miehekkäästi samalla kun vedät kontillaan uikuttavaa miestä peräluukkuun et muutu sen vähemmän naiseksi eikä seksinne ole mitään muuta kuin miehen ja naisen välistä!
Älä nyt suutu!
Antakaa olla sivusta kommentoijat. TT ei viittaa nimeen se on Tesla (tunnus T) on SI-järjestelmän magneettivuon tiheyden yksikkö. tunnus TT,
Yksi tesla on magneettivuon tiheys, joka muodostuu weberin magneettivuon kulkiessa neliömetrin pinta-alan läpi.[1] Tesla voidaan muuntaa muiksi yksiköiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Purontakaan.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla sivusta kommentoijat. TT ei viittaa nimeen se on Tesla (tunnus T) on SI-järjestelmän magneettivuon tiheyden yksikkö. tunnus TT,
Yksi tesla on magneettivuon tiheys, joka muodostuu weberin magneettivuon kulkiessa neliömetrin pinta-alan läpi.[1] Tesla voidaan muuntaa muiksi yksiköiksi.
Ja minä olen siis kommentin alkuperäinen kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni pelko on sisälläni siitä, etten naisena kykenisi antamaan miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen mies pystyy.
Osta sträppäri.
Mulla on sträppäri (olen biseksuaali nainen). Sanoin, että yhtä kokonaisvaltaista en pystyisi antamaan.
Arvasin, että olet biseksuaali. Näin heterona ei tule mieleenkään tuollainen ajatus, biseksuaalilta ymmärrettävä näkemys.
Eri
Ootko perus lahnatyyppiä?
Hyvä, jos ei tykkää strap-onilla lykkiä niin on automaattisesti lahna :D hieno ajatusmalli.
Itse tykkään ihan vaan perusseksistä, mutta en mikään lahna ole todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele mitä? En nyt tiedä mistä ja mihin oikein viittaat ja ketä ajattelet minun olevan. Mutta siis selvennykseksi kaikille sekaantujille.
Kuten jo kerroin. TT, on magneettivuon tiheyden yksikkö. Minä myös taisin sekaantua ulkopuolisten juttuun kommentoimalla fysiikan ja kemian vitsejä. Ihan vain siksi, ettei olisi niin ankeaa täällä palstalla.
Aika laaja skaala teillä on kaipauksissa😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sträppäri.
Eri
Ai. Mikä siinä on niin omituista sulle?
Mä olen ihan heteronainen ja jokaisen seurustelukumppanini kanssa ainakin kerran kokeillut peppuseksiä tyydyttävänä osapuolena. Sormi, dildo tai strap-on. Useimmat on tykänneet kyllä.
Eri
Öh? Mitä sitten? Heteroseksiä siis harrastitte, koska sinähän olet nainen etkä mies.
Ap pelkäsi ettei hän voisi antaa miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen _mies_ voi antaa, ja heteroa taas ei yleensä edes kiinnosta seksi saman sukupuolen edustajan kanssa, joten jo lähtokohtausesti absurdi ajatus. Se on jo ihan visuaalisesti ja tunnelmaltaan poissuljettu, että voisi olla kokonaisvaltaisesti parempi kokemus.
Myös mies voi olla biseksuaali. Vaikka seurustelisi heteronaisen kanssa.
Oliko oikeasti uutinen sulle?
Vierailija kirjoitti:
Missä kukaan on tuollaista luullut??
Kainot kaipaajat voimaantuivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään kovin yleinen nimi!!!!
Uuno
Hölinäketjuun puhumaan ohi aiheen!
Vierailija kirjoitti:
Hölinäketjuun puhumaan ohi aiheen!
Tää on se hölinäketju
Jos olisin hopeakettu, vaihtaisin joka päivä otsikkoon jotain ihan villiä tai asiaan liittymätöntä, ihan vaan huvikseen.😌
Kaunis nainen, toimistossa näppäilee, ehkä myös jotakin askartelee, katsoo ulos ja jotakin haaveilee, ehkä myös kiireitänsä hermoilee, asiaa monta, päässään pyörittelee.