Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni pelko on sisälläni siitä, etten naisena kykenisi antamaan miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen mies pystyy.
Osta sträppäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö täällä miehet paljon antaa peppuseksiä?
Kyllä tykkää 😋
Mä voisin antaa miehelle peppuseksiä jos hän sitä haluaisi. Naiselta.
Kukapa ei. Ja yleensä miehet kyllä tykkääkin siitä, jos vain kehtaavat myöntää. ;) eri nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette päivisin?
Jos on työpäivä, niin töitä.
Jos on vapaapäivä, teen ihan mitä itse haluan.
Tänään ja huomenna on vapaata, joten aamupäivän siivosin ja kohta lähden kaverin kanssa kahville. Illalla teatteriin. Huominen on vielä auki.
Vierailija kirjoitti:
Mullo tuhat rahaa ja 500 viinaa!
Emme tie sun nimee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni pelko on sisälläni siitä, etten naisena kykenisi antamaan miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen mies pystyy.
Osta sträppäri.
Mulla on sträppäri (olen biseksuaali nainen). Sanoin, että yhtä kokonaisvaltaista en pystyisi antamaan.
Ette tie mu nimee ettekä oo nähny mu kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on epä mukavaa kun mies panee takareikään!!!
Miehillä puolestaan on mukavaa kun mies panee takareikään.
Etunimi alkaa yleisellä kirjaimella mikä on miesten nimissä ja siihen sisältyy viisi kirjainta......!
Ei mikään kovin yleinen nimi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sträppäri.
Mulla on sträppäri (olen biseksuaali nainen). Sanoin, että yhtä kokonaisvaltaista en pystyisi antamaan.
Arvasin, että olet biseksuaali. Näin heterona ei tule mieleenkään tuollainen ajatus, biseksuaalilta ymmärrettävä näkemys.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sträppäri.
Arvasin, että olet biseksuaali. Näin heterona ei tule mieleenkään tuollainen ajatus, biseksuaalilta ymmärrettävä näkemys.
Eri
Olemme molemmat biseksuaaleja.
Hemmetti miten ikävä. Rakas oot.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sträppäri.
Eri
Ootko perus lahnatyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuiset kolmen kimppajutut oli varmasti liikaa joillekkin
Sivusta.
Näemmä taas jotain mielenkiintoista jäänyt näkemättä.
Sama. Tsekkaan yleensä viestit vasta puolilta päivin.
Vierailija kirjoitti:
Seksiosio!
On housuissas. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan sinä, jonka ei kannattaisi ottaa yhteyttä. Toivottavasti maailma hymyilee.
Tämä kuulostaa siltä kuin positiivinen metalli-ioni vetäisi negatiivista epämetalli-ionia luokseen, jotta välille syntyisi sähköinen vetovoima jolloin syntyy ioniyhdiste. Tämä positiivinen metalli-ioni tosin näyttää hieman olevan negatiivinen kun sävy on hieman kärkäs. Ehkä toisaalta se houkuttelee negatiivista epämetalli-ionia. TT.
Sivusta sanon, että toivottavasti et ajatellut aloituksen olleen minulta. En ajattele noin TT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sträppäri.
Eri
Ai. Mikä siinä on niin omituista sulle?
Mä olen ihan heteronainen ja jokaisen seurustelukumppanini kanssa ainakin kerran kokeillut peppuseksiä tyydyttävänä osapuolena. Sormi, dildo tai strap-on. Useimmat on tykänneet kyllä.
Eri
Öh? Mitä sitten? Heteroseksiä siis harrastitte, koska sinähän olet nainen etkä mies.
Ap pelkäsi ettei hän voisi antaa miehelle yhtä kokonaisvaltaista seksikokemusta kuin toinen _mies_ voi antaa, ja heteroa taas ei yleensä edes kiinnosta seksi saman sukupuolen edustajan kanssa, joten jo lähtokohtausesti absurdi ajatus. Se on jo ihan visuaalisesti ja tunnelmaltaan poissuljettu, että voisi olla kokonaisvaltaisesti parempi kokemus.
Nää jutut ei nyt kyllä varsinaisesti helpota oloa.