Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Miksi karkuun juoksit niin varoen?
En juossut pois
Poltit vain liian paljon
Suojauduin kuumuutta vastaan
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino
Lempparipäivänäni tervehdys sulle, chilli ja miellyttävä fiksaaja. Olet luovuudenlähteeni.
Jotain jäi kesken ja etsin kunnes löydän sut...
On unelmilla tie, nähtäispä mies! 💙😊
Minä, Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino
Aamuiset kolmen kimppajutut oli varmasti liikaa joillekkin
Sivusta.
Haamut pelottaa 😭 pitää tukkia kaikki kolot etteivät kurkistele ja säikyttele, kun tulee pimeät illatkin. Elävät on kivoja, kun niitä voi vaikka halata 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Iso ikävä sua 💕
Kiitos. Huomenta ja oikein mukavaa päivää myös
sulle.💕
Lämpöisiä halauksia sylintäydeltä ja suukkosia yllinkyllin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
"Pieni' ikävä sua. 💕
Nähdääkö tänään, huomenna vai vasta viikonlopun jälkeen, opettajarouva?😍
Vierailija kirjoitti:
Haamut pelottaa 😭 pitää tukkia kaikki kolot etteivät kurkistele ja säikyttele, kun tulee pimeät illatkin. Elävät on kivoja, kun niitä voi vaikka halata 🤗
No nyt kyllä vähä liioittelet kun tätä Hopeakettua haamuksi vertaat ja kolot tukit jotta kettu ei käy kolossa🤔
En nyt sentään niin vanha ole että astraalitasolla liihoittelen😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä vähä liioittelet kun tätä Hopeakettua haamuksi vertaat ja kolot tukit jotta kettu ei käy kolossa🤔
En nyt sentään niin vanha ole että astraalitasolla liihoittelen😄
No yhden kolon voi jättää auki 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ikävä sua 💕Kiitos. Huomenta ja oikein mukavaa päivää myös
sulle.💕
Lämpöisiä halauksia sylintäydeltä ja suukkosia yllinkyllin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
"Pieni' ikävä sua. 💕
Kiitos 🤗😘
Viestejä poistuu, mutta mun tunteet sua kohtaan ei poistu milloinkaan. Oot ajatuksissani 💕
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät, kutsuvat mesihuulet ja superherkullinen takamus. 😋
Boksereissakin taas todella ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Kas siitäpä muistinkin viime öisen uneni pätkän.
Oli talvi. Menin jonkun toisen vanavedessä halaamaan miespuolisia ihmisiä, joita hän halasi kiitokseksi. Kyse oli hänen jonkinlaisesta esiintymisestä heidän edessään aiemmin. Kaikki rutistivat minut syliinsä tuttavallisesti ja lämpimästi kuin osoittaen, että hyväksyvät minut ja kuulun heidän joukkoon. Mies mieheltä huomasin miten lyhyt olen. Jokaiselle sopersin jotain tyyliin kylläpä olet pitkä. Viimeiset miehet kantoivat minut seuraavan syliin halaukseen, jalkani eivät enää ulottuneet maahan.
Lopulta lähdimme vaeltamaan lumessa kotia kohti. Mukana oli liuta lapsia. Ulko- ovella kopistelin lumia lahkeistani ja pukin kengistäni lunta potkien rakennuksen betonijalkaan. Sisällä menin takkahuoneeseen riisumaan märkiä kenkiäni ja kehoitin lapsia tuomaan märät kenkänsä ja ulkovaatteensa sinne kuivumaan. Totesin olevani lapsuuskodissa. Katselin ympärilleni ja totesin vanhempieni tuoneen kesämökiltä kaiken kalustuksen sinne. Puiset levitettävät sängyt tai päästä (ei kai sentään) vedettävät lastensängyt. Rivissä oli useita puisia puutarhatuoleja, joilla tiesin fysioterapeuttien istuneen. En tiedä mistä se ajatus tuli.
Katsoin että takassa oli vain sytykkeet valmiina, mutta ei tulta. Pohdin ikkunan sulkemista, koska se oli jätetty raolleen.
Vieläkö UT- pro tulkitsee?
Huomenta vaan sinä, jonka ei kannattaisi ottaa yhteyttä. Toivottavasti maailma hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät, kutsuvat mesihuulet ja superherkullinen takamus. 😋
Boksereissakin taas todella ahdasta.
Kohta tarvitsee isommat bokserit 🤭
Iso ikävä sua 💕