Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Oon kyl vähä kade kaikil munkeil jotka tekee selibaattilupauksen. Ei tarvii miettii näit kaipausjuttui yhtää. Pääsee helpol ku voi vaa keskittyy siihen omaa duunii, mitä he sit ikin tekevätki. Must ei kyl olis semmoseen.
Kaikki on loppuunkäsitelty. Ei kiitos. Kirjahylly on nakattu tuleen. Palaa roviolla kuten kaikki tarpeeton ja ylimääräinen roska konsanaan. Lopputulema on onnellinen kun koti on putipuhdas ja valmis uuteen elämäänsä kuten ihminenkin. Kiitos ja kumarrus, niiaus sekä vilkutus. Hei hei! 👋
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näen hänet ensi viikolla, jos vaan satutaan törmäämään. Ken tietää. Terveisiä Teelle täältä teeltä.
Minuun ei ainakaan voi törmätä, ku olen vielä täällä Jumalan selän takana. T yks T. ;)
Mä taas luulen, että kun suorittaa tiettyjä juttuja kohtuullisessa määrin, niin sitten on ajatustasolla vapaa.
Suukotellen ja halien sinut uniin tuudittelen, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Kaatosade
Sulatti pois hattarat
Käänsi kesän syksyyn
Kasteli kirjaimet
Suloisesta
Tarinasta
Johon haaveissani
Lähdin mukaan
Etsimään todellista
Sinua
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me nyt menetettiin ote toisiimme. Siltä tuntuu.
Niinkö? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut sulle anteeksi T, toivottavasti meidän kummankin elämät löytää paremman suunnan ja onnen.
Se on sinun luona se suunta ja onni. Se on järkkymätön tuhatvuotinen ikisammaltoituva perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä👩🏻🏫. Huomennako?
Juhlat kotona.
Ok. Milloin nähdään?
Menee ensi viikkoon.
Odotan, ihastukseni 👩🏻🏫💕
Rappiolla on hyvä olla. Tappio on näyttämö. Lavasteet on uusittava mahdollisimman pian. Auttaisitko vähäsen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näen hänet ensi viikolla, jos vaan satutaan törmäämään. Ken tietää. Terveisiä Teelle täältä teeltä.
Tietää vai? Mitäs muuta se tietää?
Kaatosade
Kasteli janoisen maan
Antoi elämän kaipuun kukkasille
Sinä et tunne minua yhtään sen enempää, mitä minä sinua, mutta haluaisin kuulla kaikki ajatuksesi näistä vuosista ja kertoa miten sekaisin olin välillä kaiken takia. En tykkää jättää asioita auki, vaikkei meillä mikään alkanutkaan. Vaikka kovasti epäilen sen tapahtuvan, niin toiveita silti on.
Hyvää yötä. Kyl mä täällä aina välillä kääntymässä käyn.
Hyvää yötä te kaikki, joiden olkapäälle kaipuun musta lindu on laskeutunut. Kyllä se siitä vielä pyrähtää lentoon. Ehkä jonkun toisen olevaisen olkapäälle, hamuaa hartialihoille.
Itsekin voisin olla muuten nunna, mutta ei oikein usko riitä ja oisin huono nunna kun masturboisin salaa ja karkaisin kerran viikossa stringibikineissä rannalle röyhöttelemään.
Mutta noin 80% ajasta voisin elää hartaasti, ei edes eroa tästä nykyisestä hirveästi.
Olen antanut sulle anteeksi T, toivottavasti meidän kummankin elämät löytää paremman suunnan ja onnen.