Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvää yötä & kauniita unia ihanalle N-miehelle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.
Rakastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?
Voi olla. Itselläni ei kyllä ole ollut mitään harhoja sen suhteen, että minua olisi kukaan kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?
Onlyplay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.
Syvyys
sinussa saa minut hämmästymään omia tunteitani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvyys
Leikki
Jaahas, nyt ollaan jo vuodessa 2027
Vierailija kirjoitti:
Itse otan loukkauksena sen jos joku varattu kuvittelee että olisin valmis alentumaan jonkun panopuuksi.
Mitä alentumista siinä on, jos joku haluu vaan panna? Ilolla "alentuisin" varatun ihastukseni panopuuksi, olen tästä haaveillutkin monet kerrat. Toki olen itsekin varattu, niin ehkä se on syy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä edelleen kaipaan yhtä silmälaseilla varustettua, joka myös tietää asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itselläni ei kyllä ole ollut mitään harhoja sen suhteen, että minua olisi kukaan kaivannut.
Joo tuskin monillakaan täällä, mutta joitain tuollaisia näyttää joukossa olevan.
Joku mies ainakin ja se nysämunasta jauhava nainen.
Draamailu on epävakaille tyypillistä tosiaan. Fiksu ei jaksa sitä jollei draamailija sitoudu hoitoon vaan fiksu hakeutuu tasaisten ja vakaiden ihmisten luokse. Niistä voi löytyä se aarrekin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä. Tapahtuu jotain, jos tapahtuu. Eipä tässä jaksa sen enempää haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse otan loukkauksena sen jos joku varattu kuvittelee että olisin valmis alentumaan jonkun panopuuksi.
Niin minäkin.
Sivusta oman arvonsa tietävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvyys
Leikki
rakkauden sanoit ja käänsit pääsi pois
Vierailija kirjoitti:
Draamailu on epävakaille tyypillistä tosiaan. Fiksu ei jaksa sitä jollei draamailija sitoudu hoitoon vaan fiksu hakeutuu tasaisten ja vakaiden ihmisten luokse. Niistä voi löytyä se aarrekin.
Vakaat ovat niitä, jotka pitävät järkähtämättömästi kiinni sitoumuksistaan. Niitä, jotka varovat antamasta mitään lupauksia, jotta eivät teoillaan halventaisi sanojaan.
Kaunis ja ihmeellinen on kaivattuin
Kyllä akoista on tullu röyhkeitä. kaupassakaan ei yhtään väistetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvyys
Leikki
rakkauden sanoit ja käänsit pääsi pois
Sydämeni
Vierailija kirjoitti:
Olen unohtumaton.
Syvyys