Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
7481/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.

Syvyys

Vierailija
7482/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä & kauniita unia ihanalle N-miehelle. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7483/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.

Rakastaisin.

Vierailija
7484/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?

Voi olla. Itselläni ei kyllä ole ollut mitään harhoja sen suhteen, että minua olisi kukaan kaivannut.

Vierailija
7485/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa käydä joitain sellaisia itsestään vähän liikoja luulevia jotka kuvittelevat, että jos heitä on joskus kaivattu niin kaivattaisiin yhä edelleen? Että jotain toiveita heitä kohtaan jollain olisi vieläkin?

Onlyplay

Vierailija
7486/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvyys

sinussa saa minut hämmästymään omia tunteitani

Vierailija
7487/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvyys

Leikki

Vierailija
7488/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt ollaan jo vuodessa 2027

Vierailija
7489/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan loukkauksena sen jos joku varattu kuvittelee että olisin valmis alentumaan jonkun panopuuksi.

Mitä alentumista siinä on, jos joku haluu vaan panna? Ilolla "alentuisin" varatun ihastukseni panopuuksi, olen tästä haaveillutkin monet kerrat. Toki olen itsekin varattu, niin ehkä se on syy.

Vierailija
7490/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä edelleen kaipaan yhtä silmälaseilla varustettua, joka myös tietää asiasta.

Vierailija
7491/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Itselläni ei kyllä ole ollut mitään harhoja sen suhteen, että minua olisi kukaan kaivannut.

Joo tuskin monillakaan täällä, mutta joitain tuollaisia näyttää joukossa olevan.

Joku mies ainakin ja se nysämunasta jauhava nainen.

Vierailija
7492/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamailu on epävakaille tyypillistä tosiaan. Fiksu ei jaksa sitä jollei draamailija sitoudu hoitoon vaan fiksu hakeutuu tasaisten ja vakaiden ihmisten luokse. Niistä voi löytyä se aarrekin.

Vierailija
7493/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä. Tapahtuu jotain, jos tapahtuu. Eipä tässä jaksa sen enempää haaveilla.

Vierailija
7494/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan loukkauksena sen jos joku varattu kuvittelee että olisin valmis alentumaan jonkun panopuuksi.

Niin minäkin.

Sivusta oman arvonsa tietävä nainen

Vierailija
7495/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvyys

Leikki

rakkauden sanoit ja käänsit pääsi pois

Vierailija
7496/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamailu on epävakaille tyypillistä tosiaan. Fiksu ei jaksa sitä jollei draamailija sitoudu hoitoon vaan fiksu hakeutuu tasaisten ja vakaiden ihmisten luokse. Niistä voi löytyä se aarrekin.

Vakaat ovat niitä, jotka pitävät järkähtämättömästi kiinni sitoumuksistaan. Niitä, jotka varovat antamasta mitään lupauksia, jotta eivät teoillaan halventaisi sanojaan.

Vierailija
7497/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja ihmeellinen on kaivattuin

Vierailija
7498/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akoista on tullu röyhkeitä. kaupassakaan ei yhtään väistetä.

Vierailija
7499/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvyys

Leikki

rakkauden sanoit ja käänsit pääsi pois

Sydämeni

Vierailija
7500/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen unohtumaton.

Ketju on lukittu.