Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Bingo
Mummo kuittaa. Shakki ja Matti. 👌
Sä taidat olla power bottom. Sopii mulle muuten erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?
Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.
Mä oon tuossa yhtälössä A tai D, riippuu vähän miten kuviota katsoo. En tosin ole varma, että tykkääkö B enää C:stä, vai onko hänen ihastuksensa F.
Joo, B:llä on mistä valita, niin ei sitten osaa oikein päättää kenelle eniten huomiota antais. Vois keskittyä siihen kotoa valmiiksi löytyvään, eikä antaa toisille sellaista kuvaa, ettei siellä kotona olisi jo valmiiksi joku olemassa.
Nää on aina vähän vaikeita tilanteita. B huomaa kyllä, että A, D ja E on vähän ihastuneita, mutta yrittää olla näiden seurassa normaali, ei se mitään "huomion antamista" ole. Ainoa, kelle haluaisi antaa huomiota on C, mutta ei tiedä, kiinnostaako se huomio C:tä tai onko C ihastunut B:hen. Ja tosiaan, B ja C ovat varattuja tahoillaan.
Sinänsä aika osuva, kun sen nyt tuohon auki kirjoitti 😅
Onko B ja C työpaikan komein ja kaunein 🤔
Ei. Ei tää oo mikään High School musical, missä vaan kauniit ihastuu keskenään ja "rumat" ihailee molempia kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Love me tender.
Sweet 🍎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aiemmat sitoumukset merkitse mitään, miksi uusi merkitsisi yhtään enemmän?
Henkiköillä ja kahdenvälisellä ainutkertaisen suhteen laadulla ei ole mitään merkitystä sitoutumisen kannalta mielestäsi? Minulle on.
Ei niillä ole merkitystä, jos on vannonut sitoutuvansa johonkin muuhun. Elämässä tietyt valinnat sulkevat toisia mahdollisuuksia pois, ja kaikkea ei voi saada. Asioissa on kyse muustakin kuin yksilön himoista. Etenkin, jos on sellaisessa ammatissa, jossa on esikuvana muille.
Olen sitoutunut, mutta onneton. En usko onnettomana tuovani onnea kenellekään läheiselleni. Hän sattui kohdalle ja sydämeni tarttui häneen. Voisin väittää, että mitään ei ole tapahtunut, koska fyysisesti ei ole. Moni ehkä väittäisi, jopa mun kaivattu. Silti on. Suurinta mahdollista uskottomuutta, esimerkiksi ruokkimalla sitä tunnetta. Pelkästä himosta ei ole kyse. Kyse on rakkaudesta. Sitoumukset oli tuomittu purettavaksi jo ennen sitä, toteutus odottaa. Ehjässä ei olisi ollut säröä päästä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?
Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.
Mä oon tuossa yhtälössä A tai D, riippuu vähän miten kuviota katsoo. En tosin ole varma, että tykkääkö B enää C:stä, vai onko hänen ihastuksensa F.
Joo, B:llä on mistä valita, niin ei sitten osaa oikein päättää kenelle eniten huomiota antais. Vois keskittyä siihen kotoa valmiiksi löytyvään, eikä antaa toisille sellaista kuvaa, ettei siellä kotona olisi jo valmiiksi joku olemassa.
Nää on aina vähän vaikeita tilanteita. B huomaa kyllä, että A, D ja E on vähän ihastuneita, mutta yrittää olla näiden seurassa normaali, ei se mitään "huomion antamista" ole. Ainoa, kelle haluaisi antaa huomiota on C, mutta ei tiedä, kiinnostaako se huomio C:tä tai onko C ihastunut B:hen. Ja tosiaan, B ja C ovat varattuja tahoillaan.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa tutulta, voisin olla B 🤔
Kiva kun tunnistit itsesi.
Niin, en tiedä mitä "kivaa" siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää. Vettä sataa. Yksinäistä. Pitäisi varmaan hakea kaljaa, niin olisi jotain seuraa viinapeikoista.
Lupaathan lähettää sitten kaljapäissäsi avautumisviestin kaivatullesi😁
Onneksi mulla ei ole sen numeroa :)
Vierailija kirjoitti:
Oikiasti ikävä.
Nytkö jo? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten kenenkin mielestä on komein tai kaunein. Molemmat omalla tavallaan karismaattisia. T. Alkuperäinen A,B,C,D,E -kirjoituksen kirjoittaja. (Tähän kysymykseen kun näytti aika moni jo edellä vastanneen sekä juu etä ei, kuten palstalla tapana on 😆)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikiasti ikävä.
Nytkö jo? 🤔
Vasta nyt, jo
Kaipaan Café de Floren terassille.🥐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä kahvitauolla. Ajattelen sinua.
Lopetahan se haihattelu.
Jep, jep. Niin ois nyt tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti: