Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan mutta ikävöin
Vahvoja tunteita siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan mutta ikävöin
Vahvoja tunteita siis.
Voipi olla
Vierailija kirjoitti:
Vihaan mutta ikävöin
Miksi ikävöit sellaista, mitä vihaat?
Onpas opettajarouva 👩🏻🏫 ihan kaunis😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aiemmat sitoumukset merkitse mitään, miksi uusi merkitsisi yhtään enemmän?
Henkiköillä ja kahdenvälisellä ainutkertaisen suhteen laadulla ei ole mitään merkitystä sitoutumisen kannalta mielestäsi? Minulle on.
Ei niillä ole merkitystä, jos on vannonut sitoutuvansa johonkin muuhun. Elämässä tietyt valinnat sulkevat toisia mahdollisuuksia pois, ja kaikkea ei voi saada. Asioissa on kyse muustakin kuin yksilön himoista. Etenkin, jos on sellaisessa ammatissa, jossa on esikuvana muille.
Eivät ne itse asiassa sulje välttämättä yhtään mitään toisia mahdollisuuksia pois. Ja kaiken voi saada. Riippuu niin tilanteesta ja ihmisistä😊
En halua miestä jolle ei kelpaa yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä kanssasi pienelle kaupunkilomalle vaikka kotimaassa. Nauttisin hyvästä seurastasi ja oppisin sinusta yhtä ja toista. Toteutetaanko?
Sehän olisi ihan parasta. Kunpa joskus tällaiset haaveet ja ehdotukset toteutuisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä kanssasi pienelle kaupunkilomalle vaikka kotimaassa. Nauttisin hyvästä seurastasi ja oppisin sinusta yhtä ja toista. Toteutetaanko?
Sehän olisi ihan parasta. Kunpa joskus tällaiset haaveet ja ehdotukset toteutuisivatkin.
Mä jopa ehdotin. Puoliksi vitsillä, mut kuitenkin. Sivusta
ei-kukaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aiemmat sitoumukset merkitse mitään, miksi uusi merkitsisi yhtään enemmän?
Henkiköillä ja kahdenvälisellä ainutkertaisen suhteen laadulla ei ole mitään merkitystä sitoutumisen kannalta mielestäsi? Minulle on.
Ei niillä ole merkitystä, jos on vannonut sitoutuvansa johonkin muuhun. Elämässä tietyt valinnat sulkevat toisia mahdollisuuksia pois, ja kaikkea ei voi saada. Asioissa on kyse muustakin kuin yksilön himoista. Etenkin, jos on sellaisessa ammatissa, jossa on esikuvana muille.
Eivät ne itse asiassa sulje välttämättä yhtään mitään toisia mahdollisuuksia pois. Ja kaiken voi saada. Riippuu niin tilanteesta ja ihmisistä😊
Sinä olet esimerkki siitä, että kun haluaa sellaista mitä ei voi saada, ei saa mitään. Ja aiheuttaa vain vahinkoa itselleen ja muille.
Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä naista, jolle olen vain yksi jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Sano minulle yksi sana niin jatkan siitä mihin jäit, en käytä pisteitä niissä asuu ehdottumuus, haluan olla vapaa kanssasi, en sinusta.
Milloinka mulle on yksi sana riittänyt? Puhun kuin papupata ja kirjoitan loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kävi, kävittekö reissaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin olit jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos vielä edes oma vuoro. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kävi, kävittekö reissaamassa?
No höh, ei. Harmillisesti 😅 ei lähde mun kanssa mihinkään, vaikka kuinka anelisin ja tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä rivissä?