Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
7421/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko soimaan päässä Niin kaunis on maa, niin korkea taivas.

Vierailija
7422/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän puuhommat tehty. Nyt vain odottamaan, että illalla napsahtaa eurojaakolta 98 000 000 € potti ja pääsen kartanonrakennuspuuhiin.

Etsi se tonttipaikka sit muualta. Näytän olevan taas varattu.

Kenelle?

Henkilöoletetulle, joka aikoo mennä naimisiin kanssani. Kunhan hupajaa. Rakastui kuulemma minuun viikossa. Lol.

Onko hän se, joka puhui yli suunsa ja siksi poistattelit parin päivän viestit melkein kokonaan?

En poistattele täällä mitään viestejä. Jossakinyksityisessä keskustelussa saatan niin tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut käsityksen että olet moderni ja itsenäinen nainen, joka osaa sanoa mielipiteensä.Ehkä juuri siksi voisimme sopia toisillemme. Aika näyttää.

Kuka se nyt tällä kertaa on?

Vierailija
7424/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita töihin palanneita kaipaajia?

Vierailija
7425/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisiin?

Vierailija
7426/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aiemmat sitoumukset merkitse mitään, miksi uusi merkitsisi yhtään enemmän?

Eihän sitä ikinä tiedäkään. Joskus onnistuu, joskus ei.

Vierailija
7427/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut käsityksen että olet moderni ja itsenäinen nainen, joka osaa sanoa mielipiteensä.Ehkä juuri siksi voisimme sopia toisillemme. Aika näyttää.

Kyllä😊

Vierailija
7428/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love me tender.

Vierailija
7429/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?

Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.

Kuulostaapa tutulta, voisin olla B 🤔

Kiva kun tunnistit itsesi.

Vierailija
7430/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen post-postmoderni nainen.

Vierailija
7431/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että A tykkää B:stä. Se on ilmiselvää. Mutta tykkääkö B A:sta? Ja jos tykkää, niin millä mielellä?

Jaa-a? Tiedän tapauksen, jossa A tykkäs B:stä, B C:stä, ja sitten asiaan liittyi vielä D ja E, jotka myös molemmat tykästyi B:hen. Siitä C:stä en ole ihan varma kenestä tykkäs, mutta sekä B että C oli vielä tämän kuvion ulkopuolella varattuja.

Mä oon tuossa yhtälössä A tai D, riippuu vähän miten kuviota katsoo. En tosin ole varma, että tykkääkö B enää C:stä, vai onko hänen ihastuksensa F.

Joo, B:llä on mistä valita, niin ei sitten osaa oikein päättää kenelle eniten huomiota antais. Vois keskittyä siihen kotoa valmiiksi löytyvään, eikä antaa toisille sellaista kuvaa, ettei siellä kotona olisi jo valmiiksi joku olemassa.

Nää on aina vähän vaikeita tilanteita. B huomaa kyllä, että A, D ja E on vähän ihastuneita, mutta yrittää olla näiden seurassa normaali, ei se mitään "huomion antamista" ole. Ainoa, kelle haluaisi antaa huomiota on C, mutta ei tiedä, kiinnostaako se huomio C:tä tai onko C ihastunut B:hen. Ja tosiaan, B ja C ovat varattuja tahoillaan.

Sinänsä aika osuva, kun sen nyt tuohon auki kirjoitti 😅

Vierailija
7432/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta alkaa hormonimyrsky laantua.

Vierailija
7433/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, en jaksa enää.

Voinko tehdä jotain hyväksesi?

-vinttis

Vierailija
7434/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aiemmat sitoumukset merkitse mitään, miksi uusi merkitsisi yhtään enemmän?

Henkiköillä ja kahdenvälisellä ainutkertaisen suhteen laadulla ei ole mitään merkitystä sitoutumisen kannalta mielestäsi? Minulle on.

Vierailija
7435/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiköillä ja kahdenvälisellä ainutkertaisen suhteen laadulla ei ole mitään merkitystä sitoutumisen kannalta mielestäsi? Minulle on.

... Enkä kyllä sanoisi ettei ole mitään merkitystä. Kaivatulla vain yli sen ja lapsilla vielä yli sen.

Vierailija
7436/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä ole merkitystä, jos on vannonut sitoutuvansa johonkin muuhun. Elämässä tietyt valinnat sulkevat toisia mahdollisuuksia pois, ja kaikkea ei voi saada. Asioissa on kyse muustakin kuin yksilön himoista. Etenkin, jos on sellaisessa ammatissa, jossa on esikuvana muille.

Vierailija
7437/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää. Vettä sataa. Yksinäistä. Pitäisi varmaan hakea kaljaa, niin olisi jotain seuraa viinapeikoista.

Lupaathan lähettää sitten kaljapäissäsi avautumisviestin kaivatullesi😁

Kännissä saa monesti parhaita ajatuksia varsinkin jos niitä ei muuten toteuta tai uskaltaisi toteuttaa. 🤭 Ohis.

Vierailija
7438/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tuossa yhtälössä A tai D, riippuu vähän miten kuviota katsoo. En tosin ole varma, että tykkääkö B enää C:stä, vai onko hänen ihastuksensa F.

Joo, B:llä on mistä valita, niin ei sitten osaa oikein päättää kenelle eniten huomiota antais. Vois keskittyä siihen kotoa valmiiksi löytyvään, eikä antaa toisille sellaista kuvaa, ettei siellä kotona olisi jo valmiiksi joku olemassa.

Nää on aina vähän vaikeita tilanteita. B huomaa kyllä, että A, D ja E on vähän ihastuneita, mutta yrittää olla näiden seurassa normaali, ei se mitään "huomion antamista" ole. Ainoa, kelle haluaisi antaa huomiota on C, mutta ei tiedä, kiinnostaako se huomio C:tä tai onko C ihastunut B:hen. Ja tosiaan, B ja C ovat varattuja tahoillaan.

Sinänsä aika osuva, kun sen nyt tuohon auki kirjoitti 😅

Onko B ja C työpaikan komein ja kaunein 🤔

Vierailija
7439/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika loppu.

-vinttis

Vierailija
7440/25856 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti sanottu! 😻

Ketju on lukittu.