Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä miten paljon olen viime aikoina joutunut pidättelemään itseäni etten ottaisi sinuun yhteyttä. Siksi, ettei se varmaankaan olisi kovin fiksua. Ja toisaalta siksi, että etpä sinäkään sitten käytännössä kovin innokkaalta vaikuttanut - vaikka jossain vaiheessa vähän toisin ymmärsin.
Haluan kuitenkin sanoa että kolahdit kovaa, sekoitit pään ja olet täyttänyt mieleni siitä lähtien.
Miten oli olematta innokas?
Hänen nimissään ovat kaikki kirjaimet. Osa näkyvillä, osa varjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Satutit minua tänään.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä miten paljon olen viime aikoina joutunut pidättelemään itseäni etten ottaisi sinuun yhteyttä. Siksi, ettei se varmaankaan olisi kovin fiksua. Ja toisaalta siksi, että etpä sinäkään sitten käytännössä kovin innokkaalta vaikuttanut - vaikka jossain vaiheessa vähän toisin ymmärsin.
Haluan kuitenkin sanoa että kolahdit kovaa, sekoitit pään ja olet täyttänyt mieleni siitä lähtien.
Milloin kolahti?
Mun tunnisteet kaipaamalleni ovat tähänkin ketjuun: Tavattiin, niin sulla oli maski, hanskat ja jesarii.
Ihastuin. Sinä hurmaava!
Vierailija kirjoitti:
Satutit minua tänään.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hämärää...
Ota säkki päästä.
Gallup
Millainen oli tilanne, jolloin tajusit ihastuneesi kaivattuusi?
Kaipaan bonuslapsenlastani, joka oli elämässäni 4-11 vuotiaana. Sitten äitinsä ja mummansa manipuloi hänet mua vastaan (äitinsä ja poikani eron jälkeen), emmekä ole tavanneet kesän 2019 jälkeen. Nykyään hän on psyykkisesti sairas, päihteidenkäyttäjä, pikkurikollinen ja pahoinpitelijä, jolla peruskoulu kesken.
En enää tiedä mitä kaipaan, kun sitä tuntemaani tyttöä ei enää ole. Olen vain pohjattoman surullinen hänen vuokseen. Mitään ei loppuelämästään ole odotettavissa tukiverkostonsa heikkouden vuoksi. Isä ja isän suku estettiin hänen elämästään jo 2- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Satutit minua tänään.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan bonuslapsenlastani, joka oli elämässäni 4-11 vuotiaana. Sitten äitinsä ja mummansa manipuloi hänet mua vastaan (äitinsä ja poikani eron jälkeen), emmekä ole tavanneet kesän 2019 jälkeen. Nykyään hän on psyykkisesti sairas, päihteidenkäyttäjä, pikkurikollinen ja pahoinpitelijä, jolla peruskoulu kesken.
En enää tiedä mitä kaipaan, kun sitä tuntemaani tyttöä ei enää ole. Olen vain pohjattoman surullinen hänen vuokseen. Mitään ei loppuelämästään ole odotettavissa tukiverkostonsa heikkouden vuoksi. Isä ja isän suku estettiin hänen elämästään jo 2- vuotiaana.
Ota yhteyttä häneen ja kerro, että välität.
Gallup:
Onko kaipauksesi pakkomielle, yksipuolinen ihastuminen, molemminpuolinen ihastuminen, jossa esteitä, ajanviete, pakoa todellisen elämän todellisista ongelmista vai jotain muuta?
Terkkuja muurahaisleijonalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen sinusta. Mitenhän onnellisia oltaisiin, jos saataisiin olla yhdessä...
en kestä edes ajatella. minä olisin ainakin maailman onnellisin nainen😍
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen oli tilanne, jolloin tajusit ihastuneesi kaivattuusi?
Kerran juteltiin vähän pidempään, enkä saanut seuraavana yönä nukuttua, kun olin niin kierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Onko kaipauksesi pakkomielle, yksipuolinen ihastuminen, molemminpuolinen ihastuminen, jossa esteitä, ajanviete, pakoa todellisen elämän todellisista ongelmista vai jotain muuta?
Molemminpuolinen rakastuminen, jossa esteitä
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Sen kun tietäis.
Satutit minua tänään.