Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Onko kaipauksesi pakkomielle, yksipuolinen ihastuminen, molemminpuolinen ihastuminen, jossa esteitä, ajanviete, pakoa todellisen elämän todellisista ongelmista vai jotain muuta?
Minun puolelta rakkautta, mihin mahtuu esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mieli, kun näin sinua edes pienen hetken
Näkikö Hän sinut? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen oli tilanne, jolloin tajusit ihastuneesi kaivattuusi?
Kerran juteltiin vähän pidempään, enkä saanut seuraavana yönä nukuttua, kun olin niin kierroksilla.
Mulla on ehkä tuo sama. Aioin vastata että en osaa nimetä yhtä ainutta tilannetta, mutta nyt ymmärsin, että kun kävi noin, se varmaan teki asian selväksi itselleni. Sivusta vastasin.
Tiesitkö, et oon rakastunut suhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutit minua tänään.
Millä tavalla?
Sai yhdellä ilmeellä ja eleellä minut tuntemaan kaikkia niitä tunteita, joita en enää ikinä olisi halunnut tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Onko kaipauksesi pakkomielle, yksipuolinen ihastuminen, molemminpuolinen ihastuminen, jossa esteitä, ajanviete, pakoa todellisen elämän todellisista ongelmista vai jotain muuta?
En tiedä
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Varmaan soma yhdistelmä kaikkea tota.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hän tuli harjoitteluun freesin näköisenä ja hoiti hommansa ammattilaisen lailla. Muut tulivat haukotellen ja valmistautumattomina, ja tajusin kaivattuni joutuneen heräämään tosi aikaisin, koska hän tuli kaukaa. Jotenkin siinä havahduin tunteeseen, että onpas hän taitava, omistautunut, säntillinen ja ihana. Sen jälkeen aloin aina nähdä hänet ihastellen. Se oli joku perjantaiaamu useita vuosia sitten.
Vastaus toiseen kysymykseen: yksipuolisesta ihastuksesta on kyse.
Olit muuten taas viime yönä unessani. Oltiin tilausajobussissa menossa ilmeisesti retkelle. Istuin takapenkillä ja sinä istuit toiseksi takimmaisessa. Juttelit jonkun kanssa, minä seurailin sinua. Ihan realistinen tilanne olisi voinut olla vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
En, ku et oo kertonut.
Vierailija kirjoitti:
EN!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olin kyllä jo reilusti aiemmin huomannut olevani ihastunut häneen. Viime vuonna (elo- tai syyskuu) kolahti oikein kunnolla lisää, kun hän kauniisti hymyillen moikkasi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hämärää...
..on aika hiipiä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei ollut yhtä tilannetta, tapahtui hiljalleen. Pitkään oli jonkinlainen uteliaisuus häntä kohtaan, mutta sitten kun tajusin, että hän osoittaa kiinnostustaan, olin kyllä saman tien myyty.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Yksipuolinen ihastuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mieli, kun näin sinua edes pienen hetken
Näkikö Hän sinut? Missä?
Joo toki. Saman pöydän ääressä istuttiin hetki
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen nyt pitäis tietää?
Puolisot?