Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Piilotan tänne kaipuuni sinuun. Löytöpalkkiona hymy ja hyvä mieli. 😊
Vauhti kiihtyy, ketjut katoavat. Nostetaampas tämäkin niin joku saa poistattaa😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tässä olis mammoille illan biisi. Tiedättekö muuten, että kuntoilu pitää mielen hyvänä. pusuja..
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis mammoille illan biisi. Tiedättekö muuten, että kuntoilu pitää mielen hyvänä. pusuja..
Ja posket punaisena 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja posket punaisena 😊
Hali, rakastan..
Kaipaan naarasta, ei ihan mitä tahansa naarasta vaan sitä yhtä
Vierailija kirjoitti:
Sinä uros🧡
Oot yhä mielessä kuin takiainen. Vieläköhän hämmennät sitä kattilaa, vai ootko jo lomalainen.
Hyvää yötä, ajattelen sinua tänäkin yönä. Kauniita unia.
Oonkohan ollut viime aikoina liian tunnistettava. Onko joku tuttu tunnistanut. Pahoittelut siitä. Pitäis varmaan hillitä tänne kirjoittelua. Ei ehkä ole ystävystymisen arvoista tunnistetuksi joutuminen. Ties mitä juorutaan. Toisaalta kehtaisko kukaan alkaa juoruamaan. Sen oma mainehan vain todennäköisesti kärsii siitä, jos alkaa selittää, että ”Oon ihan varma että X ja Y kirjoittelee toisilleen vauvapalstalla” Tuskin kukaan haluaa ottaa riskiä, että muut alkaa pitää sitä harhaisena. Mutta jos ihan järjellä ajattelee, niin vähemmän rohkeaa ois laittaa irl viestiä kun kirjoitella tunnistettavasti julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan ollut viime aikoina liian tunnistettava. Onko joku tuttu tunnistanut. Pahoittelut siitä. Pitäis varmaan hillitä tänne kirjoittelua. Ei ehkä ole ystävystymisen arvoista tunnistetuksi joutuminen. Ties mitä juorutaan. Toisaalta kehtaisko kukaan alkaa juoruamaan. Sen oma mainehan vain todennäköisesti kärsii siitä, jos alkaa selittää, että ”Oon ihan varma että X ja Y kirjoittelee toisilleen vauvapalstalla” Tuskin kukaan haluaa ottaa riskiä, että muut alkaa pitää sitä harhaisena. Mutta jos ihan järjellä ajattelee, niin vähemmän rohkeaa ois laittaa irl viestiä kun kirjoitella tunnistettavasti julkisesti.
X:n ja Y:n harhat eivät välttämättä avaudu ulkopuolisille ;)
En ole ikinä kokenut naisen lämpöä ja rakkautta
Ristikon takaa katson lammelle
Joutsenet lehahtivat lentoon
Kaartoivat ja katosivat taivaanrannan taa
Vain yksi jäi
Se olin minä
Sinä tulit rannalle
Tunsin kipua avanteessa
En tarvinnut enää siipiä
Sinä olit siinä...
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut liian tunnistettava.
Viittaatko siitä johdettuun Avattareen vai Die Atzen: iin?