Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onMiltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.
Ja se nainen vaan menee eteenpäin.
Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.
Onko sulla jokin fantasia tehdä itsestäsi diiva joka vie perheen pään? Kannattaisiko herätä välillä? Ei kuulosta aivan tervehenkiseltä toiminnalta, ettet vain satuta itseäsi vieläkin pahemmin?
Eleln ihan onnellisesti. Toivon että "perheen pää" pysyy lestissään. Se jopa rimmaa. Itse en edes ikinä käyttäisi sanaa, perheellinen. Kuulostaa vähän joltain karjan kaitsennalta.
Mutta kaikki tavallaan.
Ok. Kiitos vastauksestasi. Olet itsevarma toimissasi, luotan siihen. Kaikki tavallaan tottakai. Minäkin vieläkin, tie-ten-kin.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna
Mun sängyssä, mun vieressä on sun nukkumispaikka. Joten?
Joskus tällaisella julkisella palstalla voi joutua sanomaan jotain harhauttaakseen ulkopuolisia. Luulin että sinä osaat lukea mun ajatuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Aivan.
Niinpä. Toden totta.
Nimenomaan.
Nimenomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaa tuoda itseäni esiin muulla kuin sisäisellä puheella. Kun joku osoittaa kiinnostuksensa saatan jopa heittäytyä keskustelemaan. Yleensä vielä menee pienen ärtsyilyn kautta. Minkä sitä luonnolleen voi. Kaikki on sen kestäneet ja sitten kun päästään kunnolla juttuun niin voi mahdoton. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Et sä oo sen enempää palkinto tässä maailmassa kuin kukaan muukaan.
Rumasti sanottu. Kyllä niitä palkontoja joillekin on olemassa ja niitä ansaitsee jokainen joka uskaltaa heittäytyä rakkauteen. 👍
Pörriksen pesäkolo on erityinen paikka.
Ollaan palkintoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan 🎶
Vierailija kirjoitti:
Joskus tällaisella julkisella palstalla voi joutua sanomaan jotain harhauttaakseen ulkopuolisia. Luulin että sinä osaat lukea mun ajatuksetkin.
Noin saattaa tehdä ison kuilun väliin jos toinen ei ymmärrä.
Näin jokaisen huopaohdakkeen ja niittyleinikin,
kuin hidastetussa filmissä ja mehiläiset,
ahertajat elämän tantereilla tuntipalkkaa ja iltalisiä vailla.
Maailma on kaunis, kaikkialla ja täällä.
Hyvää yötä sinä ja maailma.
- sivusta ojanpientareelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummaa nyt taas, jäin putsaamaan huvikseen kaivonkantta niin siinä on kaivatun etunimi sukunimi ekat kirjaimet painatuksena, lähettääkö joku merkkejä
Huh! Älä vaan nosta sitä kantta! Okei, ei vaan kannattaa olla varovainen. Niissä on muuten kaikenlaista kivaa niissä kansissa, joskus on ollut ilkikurinen fiilis ja olemme lapseni kanssa tipauttaneet muutamat pikkukivet reiästä. 🤭
Ei, se oli sellanen umpikansi, kahdesti melkein monogrammi tyylillä kirjaimet, kuin kruunu siinä päällä, kahteen suuntaan, eli kaksi "ylösalaisin" aina riippuen mistä katsoo
Joo kyllä niistä ei ollakaan kiviä laitettu. Nissä varsinkin on kaikenlaista tutkitt avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen ja useimpien naisten mielessä on isomies.
Kyllä sanna marinkin sen tietää.
Onko sannalle tullu järkeä päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä kauniilla unilla. 💕 Monia lämpöisiä halauksia ja suukkosia.
🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚
Toivottavasti sun on nyt lämmin nukkua. 💕Kiitos. On hyvä ja lämmin nukkua. Sinulta saadut viestit, halaukset ja suukot lämmittää aina ja ilahduttaa 🤗🤗😘😘
Oot ajatuksissani koko ajan ja on ikävä 💕
Samoin kiitos ja
ikävä on. 💕🤗😚
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kertonut rakkauttani, ei se oikeesti oo totuus.
Katon telkkua ja juon punkkua. Olisitpa vieressäni mies, niin voitais pusutella 😘.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen, join viinaa ja otin rauhoittavia itsetuhotarkoituksessa viime viikolla. Tässä silti oon.
Lucky you. Monet tekee niin, mun äitikin joskus teki niin. Tosin se halusi vain ryypätä ja laulaa karaokea, ei tappaa itseänsä. Oli paha olo aamulla mutta niin on kuulemma krapulassa muutenkin. Ei siinä, kannattaa silti noudattaa lääkärin ohjeita jos on vaikka antibioottikuuri. Vai mitähän sä kysyitkään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja kuulla susta.
Omin tämän, tiedetään. Jatkossa neutraali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.
Ja se nainen vaan menee eteenpäin.
Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.
Onko sulla jokin fantasia tehdä itsestäsi diiva joka vie perheen pään? Kannattaisiko herätä välillä? Ei kuulosta aivan tervehenkiseltä toiminnalta, ettet vain satuta itseäsi vieläkin pahemmin?
Ei diiva alentuisi moiseen :D
Eri
Eiku just alentuisi. Diiva ei ole kato kissanainen ollenkaan. Se on ylimielinen keikari parhaimmillaan. Mutta ei nyt aina kaikki ole niin pahoja. Diivailu on sitten asia erikseen sillä välillä täytyy vähän diivailla. Ja leuhkia. Ja kaikkea muuta. No. Niin?
Hienoa. Olet fiksu ihminen kuka hallitsee sen omaa elämää. Varmaan saat joskus jonkun palkinnon, epäilen että et. Mutta pitää tehdä niinkun sydän sanoo.
Mäkin kyllä epäilen sillä kaikki Suomen kiehtovimmat palkintomiehet on jo nautittu. Paitsi että niitä muita voisin vain vähän testailla ja yön yli rakastaen rakastella. Kiitos tuesta rakkaani. Rakastan sinua.
En ole kirjoittanut aikoihin tänne. En siksi ettenkö sinua ajattelisi, sillä ajattelenhan minä yhä, päivittäin. Mietin missä menet ja mitä elämääsi kuuluu. En ole varma näemmekö enää, ainakaan tänä kesänä, sillä se ohut lanka, joka on pitänyt sinua elämässäsi saattaa olla jo poikki, en tiedä, ympärilläni on vain avaruuden kohinaa ja loputonta sumua.
Toivon silti, että elämä antaa joskus uuden mahdollisuuden. Toivon sitä kaikkein eniten. Yritin kauan unohtaa sinut, päästä yli ja jatkaa matkaa, mutta kukaan ei tuntunut kiinnostavalta ja nyt olen jo myöntänyt sen itselleni, ettei tälläisen ikisinkun kannata edes yrittää, siinä vain rikkoo itsensä. Olen ottanut entistäkin enemmän etäisyyttä maailmaan ja ihmisiin, minulla on taiteeni ja kirjani, ja olen ajatellut omistautua niille sen sijaan ja hyväksyä sen, että polkuni tässä elämässä on vaikea ja yksinäinen.
Kaikesta huolimatta jätit kultaisen jäljen sydämeeni. Kiitos siitä.