Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
En haluaa tuoda itseäni esiin muulla kuin sisäisellä puheella. Kun joku osoittaa kiinnostuksensa saatan jopa heittäytyä keskustelemaan. Yleensä vielä menee pienen ärtsyilyn kautta. Minkä sitä luonnolleen voi. Kaikki on sen kestäneet ja sitten kun päästään kunnolla juttuun niin voi mahdoton. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen ja useimpien naisten mielessä on isomies.
Kyllä The Mies tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Aivan.
Niinpä. Toden totta.
Nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos siinä on HV niin aivan ehdottomasti on merkki
Me!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites noi lomat? Onko kutsuneet Korfu, Kos tai Kreeta? Vai ihan kotimaassa?
Ihan kotimaassa, paikassa K.
Sama, K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.
Ja se nainen vaan menee eteenpäin.
Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.
Onko sulla jokin fantasia tehdä itsestäsi diiva joka vie perheen pään? Kannattaisiko herätä välillä? Ei kuulosta aivan tervehenkiseltä toiminnalta, ettet vain satuta itseäsi vieläkin pahemmin?
Ei diiva alentuisi moiseen :D
Eri
Eiku just alentuisi. Diiva ei ole kato kissanainen ollenkaan. Se on ylimielinen keikari parhaimmillaan. Mutta ei nyt aina kaikki ole niin pahoja. Diivailu on sitten asia erikseen sillä välillä täytyy vähän diivailla. Ja leuhkia. Ja kaikkea muuta. No. Niin?
Vierailija kirjoitti:
No jos siinä on HV niin aivan ehdottomasti on merkki
;) melkein
Vierailija kirjoitti:
En haluaa tuoda itseäni esiin muulla kuin sisäisellä puheella. Kun joku osoittaa kiinnostuksensa saatan jopa heittäytyä keskustelemaan. Yleensä vielä menee pienen ärtsyilyn kautta. Minkä sitä luonnolleen voi. Kaikki on sen kestäneet ja sitten kun päästään kunnolla juttuun niin voi mahdoton. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Et sä oo sen enempää palkinto tässä maailmassa kuin kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja nukkua ilman sua.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummaa nyt taas, jäin putsaamaan huvikseen kaivonkantta niin siinä on kaivatun etunimi sukunimi ekat kirjaimet painatuksena, lähettääkö joku merkkejä
Huh! Älä vaan nosta sitä kantta! Okei, ei vaan kannattaa olla varovainen. Niissä on muuten kaikenlaista kivaa niissä kansissa, joskus on ollut ilkikurinen fiilis ja olemme lapseni kanssa tipauttaneet muutamat pikkukivet reiästä. 🤭
Jollei saa mitä haluaa, pitää tyytyä siihen mitä saa.
- vanha suomalainen sananlasku sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja nukkua ilman sua.
Ei niin. Paitsi jos kuorsaat.
Vierailija kirjoitti:
Hei apina! Väännän niskasi nurin jos trollailet täällä!
Kalle
En ole itsetuhoisella tuulella.
- Abu
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihyvästit. Oikeassa elämässä varmaankin ajoittain törmätään. Jätän nämä langat nyt
Miksi jätät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihyvästit. Oikeassa elämässä varmaankin ajoittain törmätään. Jätän nämä langat nyt
Joo joo.
:D
oot paijattava
Vierailija kirjoitti:
Huomenna paikassa P! 🤝
Interesting 🧐
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää yötä kauniilla unilla. 💕 Monia lämpöisiä halauksia ja suukkosia.
🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚
Toivottavasti sun on nyt lämmin nukkua. 💕
Vierailija kirjoitti:
Jenni sä olit niin kaunis... niin kaunis.. ja ihana, sympaattinen, viisas ja sosiaalinen. En uskaltanut silloin lähestyä sua romanttisesti. Haaveilin vain meistä. Oot yhä sama farkku/maripaitatyttö kuin silloin, kolmekymmentä vuotta sitten. Näytätkin niin samalta. Vuodet kohtelee sua hyvin.
Ah. Jenni. 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummaa nyt taas, jäin putsaamaan huvikseen kaivonkantta niin siinä on kaivatun etunimi sukunimi ekat kirjaimet painatuksena, lähettääkö joku merkkejä
Huh! Älä vaan nosta sitä kantta! Okei, ei vaan kannattaa olla varovainen. Niissä on muuten kaikenlaista kivaa niissä kansissa, joskus on ollut ilkikurinen fiilis ja olemme lapseni kanssa tipauttaneet muutamat pikkukivet reiästä. 🤭
Ei, se oli sellanen umpikansi, kahdesti melkein monogrammi tyylillä kirjaimet, kuin kruunu siinä päällä, kahteen suuntaan, eli kaksi "ylösalaisin" aina riippuen mistä katsoo
Joo joo.